A0909L
No tutaj sprawa jest faktycznie trochę dziwna. Wyglądało to tak, że regulatorzy narzucili takie tempo wprowadzania kolejnych "stopni" normy euro, że producenci silników nie nadążali (-ją) z ich spełnieniem i opracowaniem nowych konstrukcji. Z tego co pamiętam to na czas był gotowy bodajże MAN - reszta nie. No i w imię dobra konkurencji wprowadzono ten dziwny zapis o możliwości budowania z niższą normą. Z tego co pamiętam to możliwość była chyba do 100 szt. - dla jednych dużo dla drugich dwa tygodnie produkcji
To co się sprzedaje jest głównie wynikiem SIWZ-u. Klient napisze Euro 5 i producent musi to dostarczyć no i już.
To co się sprzedaje jest głównie wynikiem SIWZ-u. Klient napisze Euro 5 i producent musi to dostarczyć no i już.
Re: A0909L
Miejski Tramp na sprzedaż!
http://otomoto.pl/autosan-a0909l-autobu ... 89080.html
http://otomoto.pl/autosan-a0909l-autobu ... 89080.html
Re: A0909L
Widzę, że DLA pozbywa się tego autobusu - nie mają już dla niego zatrudnienia ?
Re: A0909L
Pewnie jakiś PKS kupi, miejscy raczej się tym nie zainteresują bo pomimo młodego rocznika to jednak wysoka podłoga. Swoją drogą przyłączam się do pytania J-31 czemu się go pozbywacie ? Awaryjny, wysoka podłoga czy brak zatrudnienia ?
Re: A0909L
Nie ma niskiej podłogi, jest krótki. A wymagania przetargowe dla pojazdów 8,5- 9,5 metrów we Wrocławiu to posiadanie części niskiej podłogi do drugich drzwi.J-31 pisze:Widzę, że DLA pozbywa się tego autobusu - nie mają już dla niego zatrudnienia ?
Re: A0909L
A poza tym na sprzedaż są z tego co pamiętam 2, ale każdy przez innego pośrednika, dostępne są praktycznie od momentu zakupu przez DLA - kupili i od razu chcieli sprzedawać