A1010M
A to możliwe, jeleniogórskie MZK też pozbyło się swojego Mediuma uzasadniając ten fakt bardzo wysokimi kosztami utrzymania. Podobno silnik Renault i most sprawiały największe problemy, może to samo jest w Mielcu. Swoją drogą to zastanawiam się co w zamian MKS ma zamiar kupić, no chyba że będzie zmniejszało ilostan taboru.emes133 pisze:Podobno są za drogie w eksploatacji ,ale w/g mnie to cud prawda
PKS Katowice posiada dwa takie pojazdy również z rocznika 2000. Nie wiem jaki mają przebieg, ale jakoś te wozy co prawda już ledwie, ale się trzymają. PKS obsługuję nimi jedną linię (292- dwie brygady), ale zazwyczaj pojawia się tylko jeden, drugi prawdopodobnie stoi na bazie w naprawie. W jednym z Mediumów silnik pracuję bardzo nierówno.Matlik pisze:Mam pytanie do do MKMów mieszkających w miastach gdzie przewoźnik ma A1010M - jak się sprawują A1010M u was
U nas jest silnik Mercedes Benz OM 356A. Co prawda, mediumki lubią ropę, ale jeżdżą głownie na liniach podmiejskich, i MKS nie zamierza się pozbywać tych ani jakichkolwiek innych nowszych autobusów. Teraz kasowane będą H9.marekJG pisze:Podobno silnik Renault i most sprawiały największe problemy, może to samo jest w Mielcu. Swoją drogą to zastanawiam się co w zamian MKS ma zamiar kupić, no chyba że będzie zmniejszało ilostan taboru.
W instrukcji obsługi było: MB OM 366 A. X/1 i podtyp A1010M.06.pr110 pisze:Mercedes Benz OM 356A.
W Bolesławcu najgorzej jest z kratownicą tych wozów. Łamie się to na potęgę. Na silniki MB nie ma co narzekać, choć możnabyło dodać do nich 6-ty bieg. Krzynka biegów bezawaryjnie, most też, choć ostatnio jest moda na to, że hamulce w mediumach łapią na przedniej osi. Ostatnio jeden zjechał na 'nagrzanie tarcz hamulcowych'
A1010M z Bolca wyglądają tak, lub gorzej (względem kratownicy).
Wnętrze pracuje przez zbananiałą kratownicę. Skrzypi, stuka, popiskuje. ¯eby poczuć hardcore jazdy A1010M polecam ten wóz:
http://phototrans.eu/15,17713,316.html
A radość z jazdy:
http://phototrans.eu/15,17378,316.html
http://phototrans.eu/15,17381,316.html
Pozdro
- MADE IN HUNGARY
- Kierowca
- Posty: 166
- Rejestracja: 2008-04-26, 15:18
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
U nas w PKSie Mediumy mają jakieś andrychowskie silniki Andoria (dźwięk identyczny co H9), kopcą jak skurczybyk, a same autobusy trzeszczą skrzypią i sprawiają wrażenie jakby miały się rozpaść w trakcie jazdy. Jedyne co w nich dobre to wymienione fotele na turystyczne, bo na autometach to sie jechać nie dało.
Niby dla czego? Normalnie jeżdżą codziennie na liniach, mają stałych kierowców.Michalbc pisze:Chyba miały jakoś kratownicę wzmacnianą, albo jeździcie nimi baaaardzo delikatnie
Nie da się ukryć, o tabor (a przynajmniej jego lepszą część) dobrze dbają.J-31 pisze:MKS Mielec musi rzeczywiście bardzo dbać o swój tabor
Przeglądając prospekty Autosana na stronie: http://historia.autosan.pl/prospekty/a71.html
Zdziwiony zauważyłem mediuma w wersji 12m. Ciekawe czy to tylko była wersja papierowa na rynek rosyjski czy faktycznie powstał medium o długości 12m?
Zdziwiony zauważyłem mediuma w wersji 12m. Ciekawe czy to tylko była wersja papierowa na rynek rosyjski czy faktycznie powstał medium o długości 12m?