Wkrótce następca Lidera
a tak wygląda ten autobus w szwecji
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=22806.0
według mnie lepiej niż na zdjęciach dostępnych w polsce...
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=22806.0
według mnie lepiej niż na zdjęciach dostępnych w polsce...
Rzeczywiście w realu jest troszkę lepiej, ale tylko troszkę. Nadal przednia facjata jest poniżej oczekiwań. Mam nadzieję, że miejska rodzina będzie ładniejsza a Eurolidery nadrobią brzydotę niezawodnością i dobrymi opiniami. Mam nadzieję, że ktoś w końcu w Polsce skusi się na ten pojazd.
A w ogóle wiadomo coś o pozostałych odmianach rodziny Eurolider. Kiedy np. Autosan pokaże krótszą wersję.
A w ogóle wiadomo coś o pozostałych odmianach rodziny Eurolider. Kiedy np. Autosan pokaże krótszą wersję.
12,3-metrowa wersja (A1212C) zadebiutuje we wrześniu na Transexpo 2009 w Kielcach. A najkrótsza (A1210C) prawdopodobnie pod koniec roku, z tym że z tego co słyszałem, jednak będzie miała nieco dłuższe nadwozie, niż 9,7 metra.marekJG pisze: A w ogóle wiadomo coś o pozostałych odmianach rodziny Eurolider. Kiedy np. Autosan pokaże krótszą wersję.
To komplement, czy ironia?9507 pisze: Tak szczerze, to na zdjęciach przez chwilę szukałem naszego Autosana - bardzo ładnie się wtapia w tamtejsze otoczenie, także autobusowe.
To zawsze będzie mnie rozbrajać:
http://i40.tinypic.com/14aiqmg.jpg
Jakby przód i resztę autobusu projektował kto inny i się spotkali, ale nie tam gdzie trzeba
A zwłaszcza przy Volvie Eurolider wygląda jak jakiś ubogi krewny. Pomijając nieciekawy design, to brak przetłoczeń i "cieńkość" ściany (niczym w schyłkowych T120) przeraża.
http://i40.tinypic.com/14aiqmg.jpg
Jakby przód i resztę autobusu projektował kto inny i się spotkali, ale nie tam gdzie trzeba
A zwłaszcza przy Volvie Eurolider wygląda jak jakiś ubogi krewny. Pomijając nieciekawy design, to brak przetłoczeń i "cieńkość" ściany (niczym w schyłkowych T120) przeraża.