Wkrótce następca Lidera
Crossway w stosunku do Lidera jest droższy.
[ Dodano: 2009-06-30, 08:52 ]
http://historia.autosan.pl/historia/historia16.html - Eurolider LE przeszedł maly lifting Zamówiono 20 takich Euroliderów.
[ Dodano: 2009-06-30, 08:52 ]
http://historia.autosan.pl/historia/historia16.html - Eurolider LE przeszedł maly lifting Zamówiono 20 takich Euroliderów.
Porównując Eurolidera, do wersji LE wydaje się, że mało co się zmieniło, ale za to wóz wygląda dużo efektowniej
Patrząc o usytuowaniu przedniego nadkola i modułów (raczej ich łączeń) mogę stwierdzić, iż przy odrobinie chęci Autosana, to można by było zrobić autobus na linie strefowe/miejskie i wstawić układ drzwi 2+2+0 lub 2+2+1, jak to jest w przypadku Croswaya LE.
Patrząc o usytuowaniu przedniego nadkola i modułów (raczej ich łączeń) mogę stwierdzić, iż przy odrobinie chęci Autosana, to można by było zrobić autobus na linie strefowe/miejskie i wstawić układ drzwi 2+2+0 lub 2+2+1, jak to jest w przypadku Croswaya LE.
Hehe, a nie mówiłem, żeby zaczekać do prezentacji ostatecznej wersji? Chociaż zastanawiam się, czy faktycznie to już jest w pełni wykończony autobus.
Chyba nie ma takiej potrzeby - wkrótce pojawi się Sancity 12CLE i na jego bazie będzie można zrobić taki autobus.Coffee pisze: Patrząc o usytuowaniu przedniego nadkola i modułów (raczej ich łączeń) mogę stwierdzić, iż przy odrobinie chęci Autosana, to można by było zrobić autobus na linie strefowe/miejskie i wstawić układ drzwi 2+2+0 lub 2+2+1, jak to jest w przypadku Croswaya LE.
tak juz było zrobione na pierwszej sztuce (prototypie) z tym że juz po tym jak jego zdjęcia były puszczone...Amalio pisze:końcu wpadł w Autosanie na ten jakże genialny pomysł żeby górną część drzwi i blachę okalające drugie pomalować na czarno...
na dzień dzisiejszy jest to w pełni wykończony autobus, który pojechał(kilka sztuk) już do Szwecji.tantus pisze:Chociaż zastanawiam się, czy faktycznie to już jest w pełni wykończony autobus.
Oczywiście w toku produkcji wprowadzane są pewne modyfikacje ale raczej specjalnych"szaleństw" już nie powinno być
tantus pisze:Chyba nie ma takiej potrzeby - wkrótce pojawi się Sancity 12CLE i na jego bazie będzie można zrobić taki autobu
Nowy SanCity na pewno będzie róznił sie od A1213C(LE)
A nie powinno być jeszcze tych metalowych listew wokół reflektorów i po bokach?przemty pisze: na dzień dzisiejszy jest to w pełni wykończony autobus, który pojechał(kilka sztuk) już do Szwecji.
Oczywiście w toku produkcji wprowadzane są pewne modyfikacje ale raczej specjalnych"szaleństw" już nie powinno być
I to zdecydowanie (patrz: mój awatar )przemty pisze: Nowy SanCity na pewno będzie róznił sie od A1213C(LE)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Widziałeś? W takim razie czekamy na szpiegowską fotorelacjęprzemty pisze:avatar avatarem ale na zywo wygląda lepiej...
Nie wiem, czy w ogóle mają taki zamiar. I czy wzrost sprzedaży w Polsce jest dla nich jakimkolwiek celem...Marcin_558 pisze:Niech wreszcie ruszą z promocją ich nowej rodziny autobusów w Polsce.
Serio? O kurcze, już nie mogę się doczekać premieryprzemty pisze: avatar avatarem ale na zywo wygląda lepiej...
Z tego co się dowiedziałem na targach w Sosnowcu, to kilka PKSów wyraziło poważne zainteresowanie Euroliderem, ale postanowili wstrzymać się do debiutu wersji 12-metrowej z mechaniczną skrzynią.*Lopez pisze:Nie wiem, czy w ogóle mają taki zamiar. I czy wzrost sprzedaży w Polsce jest dla nich jakimkolwiek celem...Marcin_558 pisze: Niech wreszcie ruszą z promocją ich nowej rodziny autobusów w Polsce.
P.S. dowiedziałem się ponadto, że Autosan będzie się w tym roku prezentował na targach Busworld w Kortrijk I rzeczywiście - firma Polskie Autobusy jest na liście wystawców: http://www.busworld.org/exhibitors/exhibitorlist