A8V Wetlina
W poniedziałek dotarł na zajezdnie MPK Nowy Sącz najnowszy nabytek czyli Autosan A8V.02.01 Wetlina
Jest to ex tester, rok produkcji 2009, wyposażony w klimatyzacje kabiny kierowcy, wyświetlacze R&G i co najciekawsze w automatyczną skrzynię biegów
Pojazd posiada 12 miejsc siedzących, ale za to dysponuje dodatkową rzeznią na wysokości pierwszych drzwi.
Debiut liniowy jeszcze nie nastąpił, ale udało się wykonać kilka przedpremierowych fotek:
Jest to ex tester, rok produkcji 2009, wyposażony w klimatyzacje kabiny kierowcy, wyświetlacze R&G i co najciekawsze w automatyczną skrzynię biegów
Pojazd posiada 12 miejsc siedzących, ale za to dysponuje dodatkową rzeznią na wysokości pierwszych drzwi.
Debiut liniowy jeszcze nie nastąpił, ale udało się wykonać kilka przedpremierowych fotek:
Ja miałem możliwość obejrzenia tego egzemplarza - w Warszawie w czasie DTP. I naprawdę autobus zrobił na mnie bardzo miłe wrażenie. On w środku, jest o wiele fajniejszy od "Soliny City" (H7-20.07)
No, właśnie - czy MPK przelakieruje "Wędlinę" ? Czy może mają w stosunku do niej jakieś plany (np. reklama)KB pisze:To na nie będą jej malować w barwy zakładowe
Oficjalne zdjęcia:
Nasza Wetlina jako jedyna dotychczas wyprodukowana ma automat - 6 biegów.
Jeśli chodzi o malowanie to zostanie biała. Tak ma też Solbus #65 - przyszedł biało-zielony i po oklejeniu reklamą został biały z przodu. Ten na pewno za jakieś 2 miesiące będzie woził reklamę - u nas to norma
Nasza Wetlina jako jedyna dotychczas wyprodukowana ma automat - 6 biegów.
Jeśli chodzi o malowanie to zostanie biała. Tak ma też Solbus #65 - przyszedł biało-zielony i po oklejeniu reklamą został biały z przodu. Ten na pewno za jakieś 2 miesiące będzie woził reklamę - u nas to norma
Tylko żeby przygoda z Wetliną w KN wyszła lepiej niż u nas. Po raz drugi będzie wymieniana przednia szyba (wada konstrukcyjna autobusu), do tego "gnijące przewody" i rozklekotane na wszystkie strony wnętrze. Poezja! Jak jest powyżej 25'C to nasza Wetlina nie może jeździć, bo się komputer przegrzewa od przedniej szyby. Hańbą dla Mercedesa jest ta gwiazda z przodu. "Dzięki" temu zacnemu zakupowi MKS zraził się do sanockich wyrobów, i na kolejne autobusy spod znaku bociana nie ma co w Mielcu liczyć. A szkoda, bo gdyby kupili niewiele droższe Sancity zapewne inaczej by się to potoczyło.
Ooops. To nie jest dobra wiadomość. Szczególnie, że Nowosądecka Wetlina tak naprawdę jest byłym testerem. Nie sądzę, aby poprawiono te wady.pr110 pisze:Tylko żeby przygoda z Wetliną w KN wyszła lepiej niż u nas. Po raz drugi będzie wymieniana przednia szyba (wada konstrukcyjna autobusu), do tego "gnijące przewody" i rozklekotane na wszystkie strony wnętrze. Poezja! Jak jest powyżej 25'C to nasza Wetlina nie może jeździć, bo się komputer przegrzewa od przedniej szyby. Hańbą dla Mercedesa jest ta gwiazda z przodu.
No, ale też wiele zależy od wykonania pojazdu. Może się okazać, że MPK-wska Wetlina nie będzie sprawiać aż tylu problemów, co egzemplarz MKS-u
Ja również będąc w Legnicy przejechałem się dwoma Wędlinami i nie wiem jak w przypadku mieleckiej czy też innych, ale te legnickie po półrocznej eksploatacji to są to po prostu rozklekotane autobusy. Na zewnątrz wszystko ładnie pięknie, niestety wewnątrz już nie - wszystko lata, telepie się, a szczególnie drugie drzwi które latają chyba we wszystkie strony i straszą pasażerów przy czym również zapach rozlanego oleju napędowego odstrasza.pr110 pisze:Osobiście bardzo się rozczarowałem tym autobusem.
Teraz pytanko czy w pozostałych miastach gdzie eksploatuje się Wetliny też to tak wygląda (Sorry, że bawię się w górnika )