H9

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Autosan...
Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

¯eby silnik który znajduje się z tyłu nagrzał się od kominiarki założonej na przodzie ? Ciekawe :>

M11
Posty: 68
Rejestracja: 2011-09-01, 23:09
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: M11 »

autobus pisze:
KKS pisze:Po co się zakłada takie "maski"?
Z tego co wiem chodzi o to aby silnik się szybciej nagrzał.
Taaaa... :retard: Szczególnie w H9 która zarówno silnik, jak i chłodnicę, oraz otwory czerpalne powietrza chłodzącego miała z tyłu nadwozia.
Zakłada się je po to (tylko w H9 ze starym, metalowym przodem), żeby kierowcy po nogach przez szpary nie piździło :cool:

Bartek

Post autor: Bartek »

Oczywiście, w H9 z przodu jest klapa która szczelnością nie grzeszy. Zastosowanie kominiarki ma na celu uszczelnienie frontu autobusu.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

M11 pisze:żeby kierowcy po nogach przez szpary nie piździło
Bartek pisze:Zastosowanie kominiarki ma na celu uszczelnienie frontu autobusu.
To chyba pewnie raczej chodzi o to, żeby z niego ciepło nie uciekało, a nie o nogi kierowcy.

M11
Posty: 68
Rejestracja: 2011-09-01, 23:09
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: M11 »

Właśnie chodziło o kierowców... Przez tą klapę naprawdę wiało :|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Autosan”