Autosan A0808MN / Sancity 9LE

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Autosan...
Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Jak się dowiedziałem, krakowskie SanCity wczoraj (koło godziny 21:30) minęły Rzeszów.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Ogólnie licze na to, że jest to wersja wyłącznie prototypowa, bo ma w sobie wiele niedoskonałości do poprawy, o których w temacie pisałem.
Swoją drogą ciekawe czy ktoś się już na niego skusił poza Przemyślem niestety.
Ktoś orientuje się gdzie teraz jest tester :?:

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

To Przemyśl je w końcu bierze?

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

9507 pisze:To Przemyśl je w końcu bierze?
Niestety nie mam aż takich znajomości, ale z tego co mi wiadomo to dostaną jednak dotacje na 10 sztuk :confused:. Wszystko jeszcze zależy od kilku dokumentów.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

ŁK-MZK pisze: Niestety nie mam aż takich znajomości, ale z tego co mi wiadomo to dostaną jednak dotacje na 10 sztuk :confused:. Wszystko jeszcze zależy od kilku dokumentów.
Ja bym się cieszył. W końcu coś nowego i przede wszystkim niskopodłogowego :) A;le rzeczywiście z potokami u was tak kiepsko, że same "ósemki" kupujecie :?:

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Amalio pisze: A;le rzeczywiście z potokami u was tak kiepsko, że same "ósemki" kupujecie
Tak same ósemki bo dofinansowanie ma tylko je objąć. Według zarządu to one mają zastąpić M11 i dlatego ja nie rozumiem tego. Jak może to zastąpić M11.
Amalio pisze:coś nowego i przede wszystkim niskopodłogowego
To chyba jedyne zalety.
Ostatnio zmieniony 2009-08-28, 20:52 przez ŁK-MZK, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ŁK-MZK pisze:Tak same ósemki bo dofinansowanie ma tylko je objąć. Według zarządu to one mają zastąpić M11 i dlatego ja nie rozumiem tego. Jak może 8m zastąpić M11.
To są tylko kolejne szalone pomysły zarządu firmy, mam cichą nadzieję, że wyleczą się z tego - za nim będzie za późno ;)

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Jak się nieoficjalnie dowiedziałem, to nasze SanCity są już w Krakowie na zajezdni Bieńczyce.
Niestety zdjęć brak...

Bartek

Post autor: Bartek »

Coffee pisze:Niestety zdjęć brak...
http://www.phototrans.eu/14,351495,0,Au ... 721KW.html ;)

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Aj... Nie zaglądałem na TWB. A nie wiecie czy one rzeczywiście są jeszcze A0808MN, czy już M09LE?

BF201

Post autor: BF201 »

Coffee pisze:czy już M09LE?

Na zadku mają oznaczenie M09LE

marekJG

Post autor: marekJG »

Ale nie ma co sugerować się wyświetlaczami. Chyba na 144 nie będą jeździć. A tak poważnie ciekawi mnie czy są lepiej poskładane od Libero, czy zdołano wyeliminować nieprzyjemne wibracje podczas postoju.

BF201

Post autor: BF201 »

marekJG pisze:czy zdołano wyeliminować nieprzyjemne wibracje podczas postoju.
Wibracje od silnika?

Te mają mieć nowy silnik (EU5) więc mogą inaczej się zachowywać.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

marekJG pisze:A tak poważnie ciekawi mnie czy są lepiej poskładane od Libero, czy zdołano wyeliminować nieprzyjemne wibracje podczas postoju.
To nie były małe wibracje, tylko dosłownie się telepał cały autobus, a pasażerowie wraz z nim.
Gratuluje zakupu. Mam nadzieję, że będą się nieźle sprawować w Krakowie, aczkolwiek ciężko mi uwierzyć, że coś bardzo poprawili w nim po wersji testowej

BF201

Post autor: BF201 »

Krakowskie SanCity mają nowy silnik (Euro 5), nowy lewarek (a właściwie joystick)... ale deska została niestety stara :(

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

BF201 pisze:Krakowskie SanCity mają nowy silnik (Euro 5), nowy lewarek (a właściwie joystick)... ale deska została niestety stara :(
Też mają te "jelczańske" przyciski do otwierania drzwi przez kierowcę?

BF201

Post autor: BF201 »

Coffee pisze: Tez mają te "jelczańske" przyciski do otwierania drzwi?
nie zwróciłem uwagi

ale w oczy sie rzucał duży zegar i dwa rzędy kontrolek

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Chyba powinniśmy lekko zmodyfikować nazwę tego tematu, bo te autobusy to nie są już A0808MN - ale M09LE ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

Coffee pisze:Aj... Nie zaglądałem na TWB. A nie wiecie czy one rzeczywiście są jeszcze A0808MN, czy już M09LE?
To jest ta sama konstrukcja, tylko zmieniono oznaczenie modelu.

A sugerować się tym jak na TWB jest oznaczone, bym nie proponował - póki co zrobił się mały bałagan w tej kwestii.
Na forum już podałem propozycję scalenia pozycji Jelcz M083C/Autosan A0808MN/M09LE w jedną serię - M09LE, na wzór Irizarów Century. (z zachowaniem właściwych dla siebie nazw modeli)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Kędzior pisze: na wzór Irizarów Century. (z zachowaniem właściwych dla siebie nazw modeli)
Ale Century są jednego producenta- Irizar. A te kurduple nie. Scalenie do jednego modelu spowoduje, że Libero nie będzie się wyświetlać na liście Jelczy. Z resztą nie było sytuacji żeby oba modele jednocześnie były produkowane i nie widzę powodu dla którego Libera miały by być wrzucone pod Autosana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Autosan”