Autosan A0808MN / Sancity 9LE
A orientuje się ktoś czy silniki IVECO które będą montowane w nowych Sancity są oszczędniejsze jeśli chodzi o zużycie paliwa od obecnie stosowanych. Bo ciekawi mnie czy autosan będzie mógł konkurować na tej płaszczyźnie z SOR-em. Bo np Rzeszów marudził że za dużo palą a teraz testują SOR-a i ciekawe jak tam spalanie wyjdzie.
To w takim przypadku nie lepiej jest im zaprojektować własne podwozie ? Wtedy problem z opóźnieniami w dostawach przez Mercedesa rozwiązałbym się.BF201 pisze:Niedługo się dowiemy, że Szmelcedes się wycofuje z udostępniania podwozi Vario innym...K_FFOX pisze:Gdzieś czytałem, że jest to spowodowane chyba kooperantem czyli mercedesem i brakiem zamówionych przez autosana podwozi. Sancity dostarczane są chyba terminowo.
Myślę, że przy aktualnej sytuacji Autosana będzie to kwestią czasu. Taniej, niezależnie od "konkurenta", który mże mieć swoje humory, jak Autosanowi dobrze pójdzie.Shadow238 pisze: To w takim przypadku nie lepiej jest im zaprojektować własne podwozie ? Wtedy problem z opóźnieniami w dostawach przez Mercedesa rozwiązałbym się.
Poza tym pasuje trochę poprawić konstrukcję, żeby nie była ciężarówką z zabudową do wożenia ludzi, tylko autobusem. Po ilości egzemplarzy sprzedawanych aktualnie widać, że towar jest chodliwy.
Wtedy sprawa wyglądała odrobinę inaczej.lukmek pisze:Przecież Autosany H7-20 powstawały na podwoziu Autosan i z jakiegoś powodu (myślę, że zadecydowała kwestia opłacalności rozwoju konstrukcji przy obecnym poziomie produkcji) jednak zdecydowano się na budowę następcy - Soliny na podwoziu Mercedesa Vario.
Raz że Autosan biedował, a dwa nie było problemu z udostępnianiem kompletnych modułów typu podwozie z silnikie do zabudowy samej budy.
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
RSA 37UY wystawiony na sprzedaż: http://www.autotrader.pl/autosan-autobu ... 114178267/
Ostatnio zmieniony 2010-12-01, 23:02 przez alojz, łącznie zmieniany 1 raz.