CL94UB -"OmniLink"
Z ostatniej chwili:
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...
I co wy na to? Scania będzie najlepsza .
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...
I co wy na to? Scania będzie najlepsza .
Już wole wnętrze Dabów są najwygodniejzsze!muszyna pisze:Przysyłam zdjęcie wnętrza
Spokojnie dzisiaj chyba nie jest 1 kwietnia Do takiej współpracy by nigdy nie doszłoTramwaj pisze:Z ostatniej chwili:
Scania zaczeła współpracować z Jelczem,prezes Scani Polska powiedział:
Jelcze M121I to dla nas doskonały wzór elegancjii i wygody a przedewszystkim funkcjonalności dla pasażerów,dlatego nawiązujemy współprace! Podobno przez min. rok wszystkie Scanie mają mieć ryjki od Gniotów i od Vecto.Prezes Jelcza powiedział:Cieszymy się że nasze Jelcze są lepsze od Scanii,nawiązujemy współprace.Teraz każda Scania wyprodukowana w Słupsku będzie miała ryjki od Jelczy i wnętrze.
¯ródło: Takie tam...
No trzeba przyznać, że ma chłopak poczucie humoruWilchelm pisze:Po przeczytaniu notki Tramwaja spojżałem na kalendarz czy dzisiaj nie 1 kwietnia przypadkiem. ¯ródłem chyba musiał być joemonster( chyba tak to się pisze).
Wracając do samej Scani przypomniał mi się jeden nieprzyjemny fakt, a mianowicie schody w ostatnich drzwiach Można sie na nich zabić, są gorsze niż w gniotach
No to jest bardzo duży minus, a skoro juz jesteśmy przy ostatnich drzwiach to trzeba jeszcze dodac, że są zbyt wąskie... Solaris też zastosował drzwi podobnej szerokości, tylko, że nie chce SU 12 LE zwojować Polskiego rynku W obu przypadkach ostatnie drzwi mogą w Polskich warunkach sprawić nielada problemyWilchelm pisze:No to musi być faktycznie źle bo gniotach jeżeli się nie schylę to pięknie głową uderzam o poręcz nad drzwiami. Więc w Scani bym pewnie nawet nie próbował wychodzić tylnymi drzwiami.
Niedługo minie rok eksploatacji naszych Scanii. Co tu można powiedzieć. Jest cicho jak zwykle, mało co trzeszczy (choć ciągle mało odczuwalne (albo mam coś ze słuchem )), itp, itd. Prawie same plusy. Bo minusy są (od narodzin w Słupsku). Pikanie przy otwieraniu i zamykaniu drzwi, pikanie także przy włączaniu kierunkowskazów (dźwięk mógłby być cichszy) i te tylne drzwi.
1. Muszyna, czy Możesz napisać, czy te Scanie przyjęły się w Olsztynie ?
2. Z tego co widzę to olsztyński MPK kupuje więcej Scanii, czy to oznacza, że MPK chce na dłużej związać się z marką Scania ?
2. Z tego co widzę to olsztyński MPK kupuje więcej Scanii, czy to oznacza, że MPK chce na dłużej związać się z marką Scania ?
Ostatnio zmieniony 2006-02-28, 14:17 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorry, to pewnie ta wiosna zimą . Oczywiście ewidentny mój błąd. Miałem na mysli oczywiście Olszyńskie Scanie. Już poprawiłem post i ponawiam pytaniamuszyna pisze:Ja nic nie mówiłem o Koszalinie! Ja tylko podsumowywałem rok olsztyńskich ScaniiJ-31 pisze:1. Muszyna, czy Możesz napisać, czy te Scanie przyjęły się w Koszalinie ?
2. Z tego co widzę to koszaliński MPK kupuje więcej Scanii, czy to oznacza, że MPK chce na dłużej związać się z marką Scania ?
Odp. nr 1: Scanie przyjeły się jak nie wiem, wtopiły się w krajobraz miasta, ludzie potykają się o schodki . Kolegom się podobają, nawet niektórym nauczycielom .Po prostu miód, cud malina!
Odp. nr 2: Po ostatnim zakupie używańców, Olsztyn wzbogacił się o 100% niskacze (przeguby), 2 ex. Słupskie i 1 testówkę OmniLink. I chyba coś o tym świadczy?
P.S. Tak dokładnie to nie wiem czy MPK Olsztyn chce stały związek ze Scanią.
Odp. nr 2: Po ostatnim zakupie używańców, Olsztyn wzbogacił się o 100% niskacze (przeguby), 2 ex. Słupskie i 1 testówkę OmniLink. I chyba coś o tym świadczy?
P.S. Tak dokładnie to nie wiem czy MPK Olsztyn chce stały związek ze Scanią.
Wielkie dzięki za odpowiedzi. Tak mi się wymsknęło z tym "związkiem". A czy przynajmniej kupią jeszcze jakieś Scanie ?muszyna pisze:Odp. nr 1: Scanie przyjeły się jak nie wiem, wtopiły się w krajobraz miasta, ludzie potykają się o schodki . Kolegom się podobają, nawet niektórym nauczycielom .Po prostu miód, cud malina!
Odp. nr 2: Po ostatnim zakupie używańców, Olsztyn wzbogacił się o 100% niskacze (przeguby), 2 ex. Słupskie i 1 testówkę OmniLink. I chyba coś o tym świadczy?
P.S. Tak dokładnie to nie wiem czy MPK Olsztyn chce stały związek ze Scanią.
Skoro Ci się podobają, to czemu nie Chcesz ich więcej ?muszyna pisze:Trochę mi się podobają, ale nie chcę ich więcej.
Też mi wiadomość. Przecież wiadomo, że zawsze po zimie drogi robią się dziurawe. Toteż autobusy wpadają w dziury i stąd skrzypiąmuszyna pisze:Wiadomość z ostatniej chwili!!!
Nasze Olsztyńskie Scanie słyszalnie zaczęły skrzypać! Musiałem dawno nie jechać Scaniami . Na nie równych drogach dobrze słychać.