CN94UB
Te autobusy wcale nie sa zle, niestety gorzej z ich wykonaniem, a to zasluga glownie fabryki w Slupsku, ktora albo spartaczyla robote, albo "odpusila sobie", jesli chodzi o prudukty dla krajowych odbiorcow. Tutaj mozna podac przyklad tych samych scanii jezdzacych po Szwcji, wyprocukowanych jeszcze w tamtych zakladach. Sa zrobione o wiele lepiej i sprawiaja o wielelepszewrazenie
A cena? Coz, placi sie rowniez za marke...
A cena? Coz, placi sie rowniez za marke...
Bo byly przystosowane na normalne drogi, a jakie sa w Polsce kazdy widzi. Jeslii nie byloby tylu dziur nie byloby pewnie tego problemu. Co do tej beli jest ona zamontowana w okolicach przednich nadkoli i wyglada jak odwrocona litera "U".voy pisze:Może w serwisie go pochrzanili
CN94UB nie są trwałymi pojazdami. Gdy przyjechały z Francji nowe pojazdy to odesłano je szybko na poprawki, bo miały strasznie twarde zawieszenie, poza tym konstrukcja była za słaba i mają niby jakieś poręcze czy belki z przodu autobusu stabilizujące pojazd...
Po pierwsze nie tylko drogi, ale też sposób przewoźenia ludzi - czytaj: częste zatłoczenie autobusów. Pojazdy tego nie wytrzymują....szubak pisze:O tym akurat nie, ale u nas drogi sa bardzo "specyficzne", a nikt specjalnie dla nas autobusu nie bedzie projektowal. Polska to wcale nie jest taki duzy rynek dla tej branzy
To jest problem nie tylko Scanii, ale i innych producentów. Oni tylko dodają drzwi i nic więcej...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Z autobusem byly problemy juz na samym poczatku, wiec to akurat nie ma tutaj wiekszego znaczeniaJ-31 pisze:Po pierwsze nie tylko drogi, ale też sposób przewoźenia ludzi - czytaj: częste zatłoczenie autobusów. Pojazdy tego nie wytrzymują....szubak pisze:O tym akurat nie, ale u nas drogi sa bardzo "specyficzne", a nikt specjalnie dla nas autobusu nie bedzie projektowal. Polska to wcale nie jest taki duzy rynek dla tej branzy
To jest problem nie tylko Scanii, ale i innych producentów. Oni tylko dodają drzwi i nic więcej...
Wyjeździłem się w słupsku ich OmniCitkami. To całkiem fajne autobusy. Silnik dynamiczny, aczkolwiek doszły mnie słuchy, że paliwożerny. Jeździ się tym całkiem przyjemnie. W Słupsku zwalono wykonanie tego pojazdu - mimo że wreszcie poprawili latające i badziewne panele boczne pod sufitem, to autobus trzeszczy i telepie się na wybojach i zakrętach trochę jak Vecto. Drzwi również latają i trochę się tłuką. Zamówiona w Słupsku wersja miała uchylne okna, toteż w autobusie było trochę saunowato. Solidnie pochwalić należy umieszczenie silnika. Łatwo się wdrapać na tylne siedzenia i nie zajmuje tyle przejścia w tyle co w innych pojazdach.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Niestety Scania dużo traci przez to trzeszczenie A szkoda bo sa to bardzo fajne autobusy... Zobaczymy czy może wnętrze nowej generacji będzie jakoś inaczej rozwiązane... Inne materaiały, lepsze łączenia itp.Sowa pisze:W słupskim MZK powpychali jakies gumy aby to tak nie trzeszczało strasznie.Lecz i tak i tak słychać to trzeszczenie..
Tak jak napisal Sowa - wozy moze sa dobre, ale jezdzi sie nimi czasami tak jak Vecto(szczegolnie 1022). Moim zdaniem w slupskich wozach jest za duzo plastiku, ktory tak bardzo halasuje. Do tego te wszedobylskie gumy, ktore niby mialy powodowac brak owego trzeszczenia. A tego gumy sa czesto dewastowane, bo to zaden problem>
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-99823.html - a jednak do przetargru wystartowała Scania, szczerze mówiąć robi się ciekawie.