Strona 4 z 5

: 2005-05-09, 15:58
autor: szubak
Te autobusy wcale nie sa zle, niestety gorzej z ich wykonaniem, a to zasluga glownie fabryki w Slupsku, ktora albo spartaczyla robote, albo "odpusila sobie", jesli chodzi o prudukty dla krajowych odbiorcow. Tutaj mozna podac przyklad tych samych scanii jezdzacych po Szwcji, wyprocukowanych jeszcze w tamtych zakladach. Sa zrobione o wiele lepiej i sprawiaja o wielelepszewrazenie :|
A cena? Coz, placi sie rowniez za marke...
voy pisze:Może w serwisie go pochrzanili ;)

CN94UB nie są trwałymi pojazdami. Gdy przyjechały z Francji nowe pojazdy to odesłano je szybko na poprawki, bo miały strasznie twarde zawieszenie, poza tym konstrukcja była za słaba i mają niby jakieś poręcze czy belki z przodu autobusu stabilizujące pojazd...
Bo byly przystosowane na normalne drogi, a jakie sa w Polsce kazdy widzi. Jeslii nie byloby tylu dziur nie byloby pewnie tego problemu. Co do tej beli jest ona zamontowana w okolicach przednich nadkoli i wyglada jak odwrocona litera "U". :|

: 2005-05-10, 15:49
autor: voy
Ale nie świadczy to akurat o solidności konstrukcji, tylko o jej delikatności.

: 2005-05-10, 16:27
autor: szubak
O tym akurat nie, ale u nas drogi sa bardzo "specyficzne", a nikt specjalnie dla nas autobusu nie bedzie projektowal. Polska to wcale nie jest taki duzy rynek dla tej branzy

: 2005-05-11, 08:31
autor: J-31
szubak pisze:O tym akurat nie, ale u nas drogi sa bardzo "specyficzne", a nikt specjalnie dla nas autobusu nie bedzie projektowal. Polska to wcale nie jest taki duzy rynek dla tej branzy
Po pierwsze nie tylko drogi, ale też sposób przewoźenia ludzi - czytaj: częste zatłoczenie autobusów. Pojazdy tego nie wytrzymują....

To jest problem nie tylko Scanii, ale i innych producentów. Oni tylko dodają drzwi i nic więcej... ;)

: 2005-05-11, 14:57
autor: M_Szymkowiak
Dokladnie: 115 i 192 na ktorych sa CN94UB

: 2005-05-12, 23:15
autor: szubak
J-31 pisze:
szubak pisze:O tym akurat nie, ale u nas drogi sa bardzo "specyficzne", a nikt specjalnie dla nas autobusu nie bedzie projektowal. Polska to wcale nie jest taki duzy rynek dla tej branzy
Po pierwsze nie tylko drogi, ale też sposób przewoźenia ludzi - czytaj: częste zatłoczenie autobusów. Pojazdy tego nie wytrzymują....

To jest problem nie tylko Scanii, ale i innych producentów. Oni tylko dodają drzwi i nic więcej... ;)
Z autobusem byly problemy juz na samym poczatku, wiec to akurat nie ma tutaj wiekszego znaczenia

: 2005-07-24, 21:08
autor: voy
Wyjeździłem się w słupsku ich OmniCitkami. To całkiem fajne autobusy. Silnik dynamiczny, aczkolwiek doszły mnie słuchy, że paliwożerny. Jeździ się tym całkiem przyjemnie. W Słupsku zwalono wykonanie tego pojazdu - mimo że wreszcie poprawili latające i badziewne panele boczne pod sufitem, to autobus trzeszczy i telepie się na wybojach i zakrętach trochę jak Vecto. Drzwi również latają i trochę się tłuką. Zamówiona w Słupsku wersja miała uchylne okna, toteż w autobusie było trochę saunowato. Solidnie pochwalić należy umieszczenie silnika. Łatwo się wdrapać na tylne siedzenia i nie zajmuje tyle przejścia w tyle co w innych pojazdach.

: 2005-07-25, 12:21
autor: M_Szymkowiak
W Słupsku widze jeżdżą lepsze niż w Krakowie - to wynika z Twojego opisu...
One tam mają diodowe wyświetlacze R&G o jeżeli się nie myle..

: 2005-07-25, 12:26
autor: voy
Względnie lepsze.. ale i tak bez rewelacji. Jakość wykonania poniżej oczekiwań.
Słupskie Scanie mają diodowe wyświetlacze R&G.

: 2005-08-17, 13:48
autor: Boss
szubak pisze:Najprawdopodobniej sa to PS141-PS144, ktore jednak z jakimis poprawkami wrocily ponownie do Kraka.
Na samym pocżatku ale bardzo krótko nowe Scanie miały jeszcze stare oznaczenia 49xxx. Nie od razu były numerowane "po nowemu".

: 2005-08-20, 14:46
autor: M_Szymkowiak
No cóz nie od razu kraków zbudowano...
A nie wiesz co było po "49"?

: 2005-12-15, 20:41
autor: Sowa
Słupskie Omnie z wygładu są ładne , ale w środku wszystko trzeszczy tak jak i w Krakowie. Ewidentnie jest to wina słupskiego zakładu.W słupskim MZK powpychali jakies gumy aby to tak nie trzeszczało strasznie.Lecz i tak i tak słychać to trzeszczenie..

: 2005-12-25, 00:55
autor: B.A. Baracus
Sowa pisze:W słupskim MZK powpychali jakies gumy aby to tak nie trzeszczało strasznie.Lecz i tak i tak słychać to trzeszczenie..
Niestety Scania dużo traci przez to trzeszczenie :( A szkoda bo sa to bardzo fajne autobusy... Zobaczymy czy może wnętrze nowej generacji będzie jakoś inaczej rozwiązane... :mruga: Inne materaiały, lepsze łączenia itp.

: 2005-12-25, 14:39
autor: voy
Przede wszystkim traktowanie produkcji na równi. Nie może być tak, żeby wozy dla Polski były wykonywane z dużo mniejszą dokładnością. Ale tak to już jest - jak nie zapłacisz to nie dostaniesz porządnie wykonanego przedmiotu.

: 2006-02-27, 21:34
autor: Mercury
Tak jak napisal Sowa - wozy moze sa dobre, ale jezdzi sie nimi czasami tak jak Vecto(szczegolnie 1022). Moim zdaniem w slupskich wozach jest za duzo plastiku, ktory tak bardzo halasuje. Do tego te wszedobylskie gumy, ktore niby mialy powodowac brak owego trzeszczenia. A tego gumy sa czesto dewastowane, bo to zaden problem>

: 2006-06-26, 20:54
autor: Milenium
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-99823.html - a jednak do przetargru wystartowała Scania, szczerze mówiąć robi się ciekawie.

: 2006-06-27, 09:32
autor: J-31
Robi się ciekawie, oby tylko Scania miała szansę na wygraną w przetargu w Koszalinie :mruga:

: 2006-06-27, 10:57
autor: Dziwny
Skoro przysłała za duży autobus to raczej nie ma szans na wygraną. :chytry:

: 2006-06-27, 11:24
autor: Milenium
:) Ja mam 2 faworytów Solaris i Man... A Scanię też bym widział na żółto...

: 2006-06-27, 13:45
autor: J-31
Dziwny pisze:Skoro przysłała za duży autobus to raczej nie ma szans na wygraną. :chytry:
A jaki związek ma test pojazdu do przetargu ? :roll: