113 CLL
Jeszce takiego fuszery nie robią , by wstawiać tablice , tablice to archaik, przeżytek . A te wyświetlacze nie są cudem , ale da się wytzrymać , ale dzięki temu auta te sa idealne na podmiany . I na moja linie 125\425 gdzie te same autobusy jezdza w jedna strone tylko jako 125 a w drugą jako 125 i 425 . Nie pytajcie czemu .
Fajne zdjęcie tej SCANII podoba mi się, a wracając do tematu to ten pojazd mi się podoba. W sumie nie mogę wiele o nim powiedzieć a dlatego że tego pojazdu tak dobrze nie, a znam tylko z testów które były przeprowadzane były dwa razy w Tczewie, raz z przyjechał autobus prosto ze Szwecji a za jakiś czas był to autobus ze Starogardu Gdańskiego. To dobry pojazd szkoda że nie zakupili ich , to tyle może mało powiedziałem o tym pojeżdzie.
Post 4400
Post 4400
Jeśli chodzi o SCANIE CLL 113 to moim zdaniem wnętrze jest dobre, siedzenia są wygodne a praca silnika jest cicha i wygodnie się nim się jedzie. Szczerze mówiąć dawno nim jechałem a do innych modeli niestety się nie wypowiem bo nimi jeszcze nie miałem okazji jeżdzić.J-31 pisze:A czy Mógłbyś jakoś porównać oba autobusy, pod wieloma względami, np:
- wyposażenie wnętrza,
- może praca silnika,
- Twoje ogólne wrażenia...
Ciekawy jestem tych pojazdów...
Extra dzięki.Dominik pisze:Jeśli chodzi o SCANIE CLL 113 to moim zdaniem wnętrze jest dobre, siedzenia są wygodne a praca silnika jest cicha i wygodnie się nim się jedzie. Szczerze mówiąć dawno nim jechałem a do innych modeli niestety się nie wypowiem bo nimi jeszcze nie miałem okazji jeżdzić.J-31 pisze:A czy Mógłbyś jakoś porównać oba autobusy, pod wieloma względami, np:
- wyposażenie wnętrza,
- może praca silnika,
- Twoje ogólne wrażenia...
Ciekawy jestem tych pojazdów...
PS001 różni się nie tylko malowaniem ale także kiloma rozwiązaniami wewnątrz, na zewnątrz i pod maską, razem z autobusami PS002-006 tworzy podgrupę która produkowana była z dopiskiem "MaxCi" i ich zabudowa nieznacznie różni się od późniejszych egzemplarzy
ponadto te 6 pierwszych egzemplarzy jest zbudowana na częściach w 100% oryginalnych, szwedzkich, natomiast w następnych pojawiały się zamienniki tańsze i gorszej jakości, jak na przykład hałaśliwe mechanizmy drzwiowe
ponadto te 6 pierwszych egzemplarzy jest zbudowana na częściach w 100% oryginalnych, szwedzkich, natomiast w następnych pojawiały się zamienniki tańsze i gorszej jakości, jak na przykład hałaśliwe mechanizmy drzwiowe
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Tak, drzwi zostały poprawione jak zdążyłem zobaczyć i usłyszeć
Trudno było w Krakowie nie zaliczyć krótkiej Scanii CN113CLL. Zawieszenie w autobusie całkiem całkiem, skandynawskie fotele najwyższej klasy, wygodne. Autobus jest cichy, lecz na postoju silnik wpadał w niezbyt dobre wibracje. Puszczanie takiego pojazdu na 134 nie było do końca dobrym pomysłem, bo po plecach przelewały mi się krople potu, w pojeździe było za gorąco, a małe okienka nie spełniają swojej roli. Układ drzwi 2-2-1 i schody z tyłu nie wpływają korzystnie na wymianę pasażerską, przynajmniej takie miałem wrażenie wizualne.
Trudno było w Krakowie nie zaliczyć krótkiej Scanii CN113CLL. Zawieszenie w autobusie całkiem całkiem, skandynawskie fotele najwyższej klasy, wygodne. Autobus jest cichy, lecz na postoju silnik wpadał w niezbyt dobre wibracje. Puszczanie takiego pojazdu na 134 nie było do końca dobrym pomysłem, bo po plecach przelewały mi się krople potu, w pojeździe było za gorąco, a małe okienka nie spełniają swojej roli. Układ drzwi 2-2-1 i schody z tyłu nie wpływają korzystnie na wymianę pasażerską, przynajmniej takie miałem wrażenie wizualne.