113 CLL

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Scania...
voy

Post autor: voy » 2005-08-05, 15:31

Perfekcyjnie? No ja wątpie, słyszałem o gąbkach i gazetach włożonych w podsufitkę, a panele pod sufitem latają, ale mniej niż w krótkich.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-08-11, 17:42

przejedź się a potem gadaj!

voy

Post autor: voy » 2005-08-11, 18:01

Jestem po przejażdżce, jakość wykonania nie jest porażająco dobra.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-08-12, 17:04

A ja jezdze codziennie przynajmniej 4 razy dziennie CN94UA na 105 i chyba wiem cos wiecej na TEN temat :!: :!:
A to co opisales to CN94UB

voy

Post autor: voy » 2005-08-12, 19:56

Codziennie jeździsz, bo 105 jest obsadzona tylko Scaniami i pewnie nie masz pojęcia o innych autobusach, a ja miałem okazje jeździć innymi autobusami - Jelcz, Solaris, MAN, Volvo, Mercedes, Scania. Omnicitka nie jest najlepiej wykończonym i zmontowanym autobusem. Jak na pojazd za taką cenę powinni się przyłożyć do porządnej produkcji a nie żeby krakowscy specjaliści pchali gąbki i papiery w podsufitkę. Gdyby nie to, to by trzeszczały jeszcze gorzej, podobnie jak CN94UB, które jeżdżą po Słupsku.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-08-12, 20:33

Te gabki sa fabrycznie zamontowane. A OC w porownaniu do innych krakowskich przegubow wypada naprawde wspaniale :!: :!:

voy

Post autor: voy » 2005-08-12, 21:40

Nie przesadzajmy, co prawda różnica jest spora w przypadku jelczańskiego wyrobu, ale gdyby tak porównać z MANem to nie byłoby tak pięknie jak opisujesz.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-08-16, 17:39

Tak się składa że MANy wjadą w byle dziure i już wszystko lata

Boss

Post autor: Boss » 2005-08-16, 17:45

M_Szymkowiak pisze:Za to PE191-195 zą genialnie wykonane, podczas jazdy nic się nie telepie, wszystko jest perfekcyjnie wykonane... Noże to zasługa podwozia z 113? :nuts:
Oj chyba troszkę jednak przesadasz z tymi Scaniami jako idealnie wykonanymi...

voy

Post autor: voy » 2005-08-16, 21:10

MAN lata? Niesłychane. Co więc lata? Scania jest bardziej uskrzydlona, zwłaszcza sufit :P

Boss

Post autor: Boss » 2005-08-17, 08:23

voy pisze:MAN lata? Niesłychane. Co więc lata? Scania jest bardziej uskrzydlona, zwłaszcza sufit :P
Niestety prawda jest taka, że 10 krakowskich manów (nie liczę jedynaka SG242) nie jest w najlepyszm stanie. Nie wynika to bynajmniej z zużycia lecz z niestaranności w wykonaniu.

Milenium

Post autor: Milenium » 2005-08-17, 10:33

Panewniczanin pisze:O Scaniach też bym nie powiedział, że są w idealnym stanie, niestety
Ale w MZK Starogard w Gdański wyglądały na bardzo zadbane! Przynajmiej przez okno Setry ;)
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia pochodzą z strony: MZK Starogard Gdański :chytry:
Ostatnio zmieniony 2005-08-17, 10:37 przez Milenium, łącznie zmieniany 1 raz.

voy

Post autor: voy » 2005-08-17, 12:22

MANy są jednak bardziej staranne wykonane od Scanii. To widać, słychać i czuć ;)
Nie wiem co z tymi krakowskimi, ja nie miałem do nich zastrzeżeń, podobnie jak do jeszcze lepszych Gdańskich i Gdyńskich. Nikt nie wkłada jakiś akcesoriów do sufitu tak jak w Scanii.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-08-20, 14:48

W niektórych nawet odstaje podsufitka na 3 cm!

Profesor

Post autor: Profesor » 2005-09-22, 18:42

M_Szymkowiak pisze:W niektórych nawet odstaje podsufitka na 3 cm!
A co chodziłeś z linijką?? :D
A tak na serio to taka sytuacja jest tylko w omniach krótkich i to jeszcze w tych do numeru PS149, bo w te autka o numerze powyżej 149 są naprawde dobre i o niebo lepsze od pozostałych.

[ Dodano: 2005-09-22, 18:44 ]
Boss pisze:
voy pisze:MAN lata? Niesłychane. Co więc lata? Scania jest bardziej uskrzydlona, zwłaszcza sufit :P
Niestety prawda jest taka, że 10 krakowskich manów (nie liczę jedynaka SG242) nie jest w najlepyszm stanie. Nie wynika to bynajmniej z zużycia lecz z niestaranności w wykonaniu.
To akurat nie jest prawdą, many zostały dobrze wykonane, lecz zajezdnia na której są tak lekko mówiąc "zadbała" by one wyglądały tak jak wyglądają. To są naprawde solidne autobusy, solidne ale pod warunkiem odpowiedniego uzytkowania.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-11-24, 15:53

Obrazek
znalazłem takie ciekawe zdjęcie poprzez google
Z tego wniosek, że nie tylko nasze MPK montuje w scaniach wyświetlacze z 2 ręki...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29014
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-11-24, 16:12

W sumie to i tak ładnie ten autobus wygląda. Nawet z tym wyświetlaczem da się jakoś "przeżyć" :D

Dziwny

Post autor: Dziwny » 2005-11-24, 19:00

M_Szymkowiak pisze: znalazłem takie ciekawe zdjęcie poprzez google
Z tego wniosek, że nie tylko nasze MPK montuje w scaniach wyświetlacze z 2 ręki...
Jesteś pewien, że te wyświetlacze nie są w tych Scaniach od nowości ?

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2005-11-28, 15:47

A szłyszałeś kiedyś o Scaniach z odzysku z polskimi r&g?

Dziwny

Post autor: Dziwny » 2005-11-28, 15:49

Ach, myślałem, że Konin kupił te CLLki nowe a nie sprowadził używki :/

ODPOWIEDZ