N270UB
Jak dla mnie jedna z fabryk zniknie i to zapewne będzie ta słupska, nie ma po co utrzymywać 2 fabryk w 1 Polsce.
Natomiast intryguje mnie coś innego — co z rynkiem skandynawskim? Sprzedaje się na nim bardzo dużo Scanii, gdyby już ich nie produkowano, tamtejsi przewoźnicy musieli przestawić się na coś innego. Tylko co — inne skandynawskie autobusy, MAN-y, a może Solarisy?
Eee, wydaje mi się, że Scanie zostaną i będą produkowane nowe modele, nie tak jak było z Neoplanem.
Natomiast intryguje mnie coś innego — co z rynkiem skandynawskim? Sprzedaje się na nim bardzo dużo Scanii, gdyby już ich nie produkowano, tamtejsi przewoźnicy musieli przestawić się na coś innego. Tylko co — inne skandynawskie autobusy, MAN-y, a może Solarisy?
Eee, wydaje mi się, że Scanie zostaną i będą produkowane nowe modele, nie tak jak było z Neoplanem.
Wcale nie remis - bo wyglądowo nikt nam nie odbierze "dziwolągów" Lahti oraz starych już wręcz "classic" Scanii BR112 Wiima. Technicznie też ciekawiej, bo etanol to wciąż nowość i pionierski program w Polsce.
Także ja daje 3-1 dla Słupska.
BTW, jakby MZK chciało nową stylistykę to by miało - tu nie chodzi o pieniadze a o unifikacje wygladu we wszystkich Scaniach...
Także ja daje 3-1 dla Słupska.
BTW, jakby MZK chciało nową stylistykę to by miało - tu nie chodzi o pieniadze a o unifikacje wygladu we wszystkich Scaniach...
Już od środy Scanie CN94UB pojawiają się w regularnej komunikacji miejskiej na terenie Koszalina. Autobusy te mają oznaczenie fabrycznie N270UB. Nr. taborowe tych Scanii to: 2001, 2002, 2003 oraz 2004. Autobusy te można spotkac na różnych liniach. Są autobusami chwalonymi zarówno przez koszalińskich MKM-ów, pasażerów, jak i kierowców koszalińskiego MZK. Autobus ten ma jednak swoje niewielkie wady, np. nie działająca zapowiedź przystankowa, czy chociażby zbyt mała milośc miejsca między kabiną kierowcy, a rzeźnią. We wnętrzu natomiast nie ma ani jednego siedzenia tzw. "półtoraka" (vide słupskie Scanie na etanol), zaś z tyłu nie ma po jednym siedzeniu. Ich największą wadą jest także trzeszczenie, dające się we znaki zwłaszcza przy oknach. Oprócz tych wad scanie jak na razie dosyć dobrze spisuja się na koszalińskich ulicach .
HA! Czyli jednak trzeszczace! Gratulacje dla Koszałkowa. Po fatalnych OmniCity nasze MZK chyba dopilnowało sprawy, bo Etanole w ogole nie trzeszcza. Co do zapowiedzi przystankowej to wina sytemu, MZK Koszalin powinno sobie z tym poradzic.Adrian_ pisze:Autobus ten ma jednak swoje niewielkie wady, np. nie działająca zapowiedź przystankowa, czy chociażby zbyt mała milośc miejsca między kabiną kierowcy, a rzeźnią. We wnętrzu natomiast nie ma ani jednego siedzenia tzw. "półtoraka" (vide słupskie Scanie na etanol), zaś z tyłu nie ma po jednym siedzeniu. Ich największą wadą jest także trzeszczenie, dające się we znaki zwłaszcza przy oknach.
PS. O ile mi wiadomo, to półtoraków już sie nie stosuje w Scaniach...
W zasadzie sami sobie winni. Po prostu nie dopilnowali spraw związanych z produkcją tych autobusu no i stało się. To trzeszczenie jednak tyczy się głównie szyb. Nie wiem natomiast, czy trzeszczy w nich sufit, albo dach, bo wtedy byłaby to już kompletnie nieudana inwestycja.
Z tego, co mi wiadomo Scanie CN94 wyprodukowane w tym roku miały jeszcze półtoraki.Mercury pisze:O ile mi wiadomo, to półtoraków już sie nie stosuje w Scaniach...
Przepraszam, co Masz na myśli. Czy Prezes MPK miał osobiście trzymać majstra za rękę. Zapłacili za produkt i chcą mieć autobusy najwyższej jakości. Mają do tego prawoAdrian_ pisze:Po prostu nie dopilnowali spraw związanych z produkcją tych autobusu no i stało się.
Czy na pewno to jest wina systemu ? Czy po prostu nie było o tym mowy w zamówieniu ?Mercury pisze:Co do zapowiedzi przystankowej to wina sytemu, MZK Koszalin powinno sobie z tym poradzic.
Masz racje. Ja dziś jednak jechałem naszym "Etanolem" i naprawde to jest inny autobus pod względem wykończenia niż OmniCity. Może dlatego, że to pionierski program, który Scanii może dać duże zyski i dlatego im tak zależy - autobus jest świetnie wykończony i naprawde nic nie trzeszczy!J-31 pisze:Przepraszam, co Masz na myśli. Czy Prezes MPK miał osobiście trzymać majstra za rękę. Zapłacili za produkt i chcą mieć autobusy najwyższej jakości. Mają do tego prawo
Co do zapowiedzi - ludzie się skarża że nie działa, to myślalem ze jest w autobusie a nie działa
Od razu trzeszczą...bzdura! Są oznaki trzeszczenia... Ale to wina naszych dróg ,nie autobusu. Widzę, że Słupszczaki się denerwują bo to oni mieli mieć pierwsze Scanie po fece liftingu, no cóż mówi się trudno... Gratulacje dla Adriana, który na pewno jechał nowymi koszalińskimi Scaniami i wie jak w nich jest...
Scania ma nowe oznaczenie, nie za bardzo pamiętam ale N70UB? Coś w tym stylu...
Scania ma nowe oznaczenie, nie za bardzo pamiętam ale N70UB? Coś w tym stylu...
Ostatnio zmieniony 2006-12-27, 22:16 przez Milenium, łącznie zmieniany 1 raz.
Co Piotrze nie oznacza, facelifting waszych jest ładny.... Wiele osób Ci powie, ze tylna ściana jest super zrobiona - światła i w ogole....Ale co do przodu to jest naprawde nie za ładnie...
Jeżeli są oznaki trzeszczenia, to mogę Ci gwarantować z doświadczenia, ze z 2-3 lata wszystko będzie tak klekotać, że sie nie da jezdzic..
Oznaczenie:
Scania N270UB OmniCity
Co do wyposażenia - na pewno "biedniejsza" od Etanola (Etanoli, bo jest ich 5 )
Jeżeli są oznaki trzeszczenia, to mogę Ci gwarantować z doświadczenia, ze z 2-3 lata wszystko będzie tak klekotać, że sie nie da jezdzic..
Oznaczenie:
Scania N270UB OmniCity
Co do wyposażenia - na pewno "biedniejsza" od Etanola (Etanoli, bo jest ich 5 )
Ktos tu pisał ze nie ma SCANII tej z tym nowym przodem o długosci 15m,jednak jest i są nawet fotki
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-149301.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-149301.html
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
M_Szymkowiak pisze:A przeguby są?
Tak są przeguby na razie tylko w Angers http://img166.imageshack.us/my.php?imag ... 081qy1.jpg