: 2005-08-18, 23:14
Ile ta trasa liczy kilometrów? Gdzie w Krakowie się te autobusy zatrzymują?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Busy nie są do kitu. Ja zdecydowanie wolę jechać 15-letnią Scanią niż młodszym ikarusem. W tych Scaniach z dawnego Duhabexu jest jedna szyba z miga, toteż powietrze do pojazdu wpływa. A Volva B10R - pomimo swojego wieku są to autobusy trwałe i niezawodne, poza tym są cichsze i mają niższą podłogę niż młodsze konstrukcje wysokopodłogowe. Jeszcze jedną ich zaletą jest ergonomiczny pulpit kierowcy, gdzie wszystko jest pod ręką oraz ciekawe i dobrze pomyślane rozwiązanie spotykane w duńskich autobusach - otwieranie drzwi dźwignią przy kierownicy. Poza tym nie rdzewieją, co jest zasługą aluminiowego nadwozia. Autobusy te w czasie 20 lat swojej eksploatacji, przechodziły tylko małe remonty, nigdy takiej NG, jak np. w katowickich Ik280.Poznań Podi pisze:Czyli najlpesza km -niedośc ze busy do kitu,to jeszcze kontrolerzy...
Ikarus - oczywiściePanewniczanin pisze: Przyznasz, że wygląda atrakcyjnie jak mój pokój (czyt. jeden wielki burdel)
I ta cała taryfa biletowa jest skomplikowana.Panewniczanin pisze:A właśnie, w Chrzanowie są bardzo wysokie ceny biletów. Nic dziwnego, ze ludzie jezdza busami...
Z tym się w pelni zgadzam. Także wolę taką chociaż brzydką Scanię niż jeszcze brzydszego Ikarusa, czy miga.Wiśnia pisze:Busy nie są do kitu. Ja zdecydowanie wolę jechać 15-letnią Scanią niż młodszym ikarusem. W tych Scaniach z dawnego Duhabexu jest jedna szyba z miga, toteż powietrze do pojazdu wpływa. A Volva B10R - pomimo swojego wieku są to autobusy trwałe i niezawodne, poza tym są cichsze i mają niższą podłogę niż młodsze konstrukcje wysokopodłogowe. Jeszcze jedną ich zaletą jest ergonomiczny pulpit kierowcy, gdzie wszystko jest pod ręką oraz ciekawe i dobrze pomyślane rozwiązanie spotykane w duńskich autobusach - otwieranie drzwi dźwignią przy kierownicy. Poza tym nie rdzewieją, co jest zasługą aluminiowego nadwozia. Autobusy te w czasie 20 lat swojej eksploatacji, przechodziły tylko małe remonty, nigdy takiej NG, jak np. w katowickich Ik280.
Widocznie nie ma kasy na miejskie. Ten Transgór to jakie właściwie linie obsługuje?Panewniczanin pisze:Na awatarze kolejne GOP-owskie brzydactwo ma Volvo B10M-60 z jakimśtam nadwoziem z Transgóru Mysłowice (ten przewoźnik na miejskie linie wysyła Autosany H9-21!)
Aabenraa M81 (M81 nie jest oficjalnym oznaczeniem, to tylko po to żeby je jakoś odróżniać)Panewniczanin pisze:Na awatarze kolejne GOP-owskie brzydactwo ma Volvo B10M-60 z jakimśtam nadwoziem z Transgóru Mysłowice
PKS Katowice też.Panewniczanin pisze:(ten przewoźnik na miejskie linie wysyła Autosany H9-21!)
Nono , super. Jakby to powiedział J-31 : Miodzo i malinkaM_Szymkowiak pisze:Stało się! Alba #PE072 przeszła NG wykonane przez MPK Kr.
A poprzednie jak wyglądały?M_Szymkowiak pisze:okna są pojedyńcze i odsuwane, podobne do tych z Ikarusów,
Nie zgadłeś niestety, alba ta przechodziła remont w TRze(teren zjezdni Podgórze) i tam była sfotografowana. Ale fakt faktem ,że Płaszów przyjazny jestWilchelm pisze:Niech zgadnę zdjęcie robione na Płaszowie przyjazna miłośnikom.
To nie było NG Autobus ten przeszedł jedynie zabieg odnowienia wnętrza i zewnętrznej powłoki lakierniczej. W autobusie nie dokonano żadnych napraw mechanicznych. Jest to naprawa porównywalna do NB 105Na.J-31 pisze:Fakt, faktem. Autobus po NG wygląda naprawdę pięknie....