[Relacja] Etanolowa Scania CN270UB E-95
Skąd ta informacja?
Szczerze mówiąc to sądzę, że jeśli taki autobus powstanie to będzie kosztował co najmniej 2,5x tyle co normalny autobus, a więc pewnie tylko najwięksi ekscentrycy będą się na niego decydować.
A swoją drogą - po co napęd hybrydowy, skoro już sam żul jest ponoć super-ekologiczny i -ekonomiczny?
Szczerze mówiąc to sądzę, że jeśli taki autobus powstanie to będzie kosztował co najmniej 2,5x tyle co normalny autobus, a więc pewnie tylko najwięksi ekscentrycy będą się na niego decydować.
A swoją drogą - po co napęd hybrydowy, skoro już sam żul jest ponoć super-ekologiczny i -ekonomiczny?
¯eby był hiper ekologicznyLopez pisze: A swoją drogą - po co napęd hybrydowy, skoro już sam żul jest ponoć super-ekologiczny i -ekonomiczny?
Co do ceny, to zależy jeszcze na czym zabudują ten napęd:
Scania
To na tym potomku DABa testują obecnie układy hybrydowe, więc i możliwe, że elektro żula na tym zbudują.