: 2013-09-01, 21:58
http://open.phototrans.net/15,337564,8517.html - dzisiaj widziana na autostradzie A4, Góra Św. Anny, jechała w kierunku Katowic.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Dotarła do Krakowskiego Mobilisu.KB pisze:dzisiaj widziana na autostradzie A4, Góra Św. Anny, jechała w kierunku Katowic.
Czyżby to była odpowiedź na pytanie to pytanie ? Prócz powiązania dat nie ma innego punktu zaczepienia.Coffee pisze:Dotarła do Krakowskiego Mobilisu.
Prawdopodobnie tak, choć Mobilis nadal podkreśla, iż to tylko testy, a skłaniają się ku Solarisowi który... Nie spełnia warunków przetargu.Jack the Ripper pisze:Czyżby to była odpowiedź na pytanie to pytanie ? Prócz powiązania dat nie ma innego punktu zaczepienia.Coffee pisze:Dotarła do Krakowskiego Mobilisu.
Tak.J-31 pisze:"Mobilis" będzie testował ten autobus ?
Chodzą plotki, ze około 3 tygodni. Ja znów słyszałem, że 2 tygodnie, więc nie wiadomo do końca.Jak długo ?
Szymonik dzisiaj powiedział, że wybiorą kogoś z grona 'światowych producentów'. Znaczy to tyle, że dziś świeci słońce. Potencjalny wybór Scanii nie powinien dziwić ze względu na ich strategiczne partnerstwo (czort wie, czy wiąże ich z tego tytułu jakaś umowa).Coffee pisze:Prawdopodobnie tak, choć Mobilis nadal podkreśla, iż to tylko testy, a skłaniają się ku Solarisowi który... Nie spełnia warunków przetargu.
Ogólnie Solaris na dzień dzisiejszy nie wyraził zainteresowania produkcją 10 metrowego autobusu z silnikiem EURO6, w reszcie zapisów się mieści.A odnośnie Solarisa- możesz wyjaśnić dlaczego nie ? Pytam, bo jakoś nie przypominam, nie potrafię przypomnieć wymagań ZIKIT'u, które by wskazywały na konkretne pojazdy.
Ale czekaj, czekaj... Ja nie mówiłem konkretnie, że tylko Scania się łapie. Ja stwierdzam, iż Scania ma największe szanse (choćby sam wymieniłeś jeden z powodów) zgarnięcia zamówienia, a Solaris nie jest nim zainteresowany.Taki powód ? Dobry żart, naprawdę dobry
Wiem. A ja się zapytałem tylko czemu Solaris potencjalnie niet. Udzieliłeś, że tak powiem bzdurnej odpowiedzi, więc się uśmiałemCoffee pisze:Ale czekaj, czekaj... Ja nie mówiłem konkretnie, że tylko Scania się łapie. Ja stwierdzam, iż Scania ma największe szanse (choćby sam wymieniłeś jeden z powodów) zgarnięcia zamówienia, a Solaris nie jest nim zainteresowany.Taki powód ? Dobry żart, naprawdę dobry
Właśnie widać jak serwis pięknie łata Solarisy częściami od Irisbusa i na odwrót, a później się dziwić, że co drugi wóz zajeżdżony na amen.A kto powiedział, że wszystkie pojazdy muszą być kupione od tego samego producenta?
Wracając jeszcze do tematu Scanii: Nic się nie zmieniło pod względem wyglądu wnętrza (poza kabiną) i jego efektów dźwiękowych. Wciąż mamy pół okrągłe osłony osprzętu, brak miejsc na nadkolu i latająca podsufitkę wprost nad głową kierowcy. Chyba nie muszę mówić jak się plastiki zachowują?Kędzior pisze:Wystarczy może o Solarisach, wszak temat dotyczy Scanii
Nie i tu byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Zawieszenie bardzo ładnie wybierało wszelakie możliwe nierówności, a przy tym wozem nie bujało i nie zarzucało na zakrętach.Jack the Ripper pisze: A jak zawieszenie z przodu ? Dalej taka twardzica ?