112
Nie orientujesz się jaką mają normę zużycia paliwa? bo przy dwubiegowej skrzyni to pewnie dużo palą. Prędkość maksymalna też pewnie niebędzie wysoka.Mercury pisze:
Nasze Scanie BR112 Wiima pochodza z Finlandii, wczesniej jezdzily w miescie Jonkoping - 780 i 782 posiadaja jeszcze oryginalne malowanie z Finlandii. Rocznik autobusu - 1980. Nigdy nie mialy remontu kapitalnego, silniki fabryczne, jedyna ich wada, to ze sa to 2 biegowe automaty (tylko 2 biegowe). Miekkie siedzenia, szyby fabrycznie podwojne, jednak zdemontowane przez MZK Słupsk i wstawione 3 uchylane okna od tego lata. Doskonale zawieszenie, nic nie stuka nic nie wali. Tablice - stare tasmociagi z Finlandii.
plocmaster napisał:
W Przemyślu kasują ostatnią Scanie tej serii o numerze taborowym #388. Można ją jeszcze kupić po cenie złomu jeśli byłby ktoś zainteresowany. Tak więc w Przemyślu era CR112 dobiega końca
Co do Adriana to nie mam do niego pytań, tylko sprostowałem jego informacje na forum, kiedy jeszcze tu nie byłem zalogowany. Nie wiem skąd miał takie informacje. OTMercury i Adrian raczej niezbyt często odwiedzają to forum
W Przemyślu kasują ostatnią Scanie tej serii o numerze taborowym #388. Można ją jeszcze kupić po cenie złomu jeśli byłby ktoś zainteresowany. Tak więc w Przemyślu era CR112 dobiega końca
Ostatni raz na linii kursowała w październiku poprzedniego roku. Następnie były plany sprzedania jej miłośnikom, ale prezes zdecydował się, żeby została w Przemyślu na stałe. Niestety koszty utrzymania i remontu przerastają budżet MZK, więc jest na tzw "wylocie".J-31 pisze:A kiedy - po raz ostatni - #388 kursowała liniowo po Przemyślu ?
A to ciekawe... a czy były plany, że MZK jakoś odbuduje ten autobus ?ŁK-MZK pisze:Następnie były plany sprzedania jej miłośnikom, ale prezes zdecydował się, żeby została w Przemyślu na stałe. Niestety koszty utrzymania i remontu przerastają budżet MZK, więc jest na tzw "wylocie".
Bo tak nie bardzo rozumiem, co Prezes miał na myśli chcąc "żeby została w Przemyślu na stałe"... na stałe jako co eksponat muzealny czy jako pojazd do odbudowy, do dalszego wynajmu ?
To w zasadzie niby nie ma już znaczenia - ale czy były jakieś plany remontu, odbudowy #388 ?
Zastanowiliście się ile kosztuje ewentualny remont? Części do szwedzkich pojazdów są kosmicznie drogie, a do takich starych roczników dodatkowo trudno dostępne. Podejrzewam że żeby porządnie wyremontować taki autobus trzeba by kupić jeszcze ze dwa inne na części, a i tak wiele rzeczy trzeba by dorabiać.
Remont ogórka czy Zemuna wychodzi dużo taniej.
Remont ogórka czy Zemuna wychodzi dużo taniej.