112
A to ciekawe... a czy były plany, że MZK jakoś odbuduje ten autobus ?ŁK-MZK pisze:Następnie były plany sprzedania jej miłośnikom, ale prezes zdecydował się, żeby została w Przemyślu na stałe. Niestety koszty utrzymania i remontu przerastają budżet MZK, więc jest na tzw "wylocie".
Bo tak nie bardzo rozumiem, co Prezes miał na myśli chcąc "żeby została w Przemyślu na stałe"... na stałe jako co eksponat muzealny czy jako pojazd do odbudowy, do dalszego wynajmu ?
To w zasadzie niby nie ma już znaczenia - ale czy były jakieś plany remontu, odbudowy #388 ?
Zastanowiliście się ile kosztuje ewentualny remont? Części do szwedzkich pojazdów są kosmicznie drogie, a do takich starych roczników dodatkowo trudno dostępne. Podejrzewam że żeby porządnie wyremontować taki autobus trzeba by kupić jeszcze ze dwa inne na części, a i tak wiele rzeczy trzeba by dorabiać.
Remont ogórka czy Zemuna wychodzi dużo taniej.
Remont ogórka czy Zemuna wychodzi dużo taniej.