Naprawa starych autobusów czy import używanych z zachodu?
Ikarus ma całkiem wydajne ogrzewanie. To czy w busie jest ciepło, zależy od woli kierowcy - to on steruje piecykami. Zgadzam się co do tego, że poważną wadą Ikarusów 280 jest brak ogrzewania w przyczepie. Ale i to da się wyeliminować - Ikarusy ze Świerklańca bodaj, w czasie remontów są doposażane w ogrzewanie przzyczepy.
W Wawie mieli ostatniej zimy przykazane na pętli trzymać otwarte tylko ostatnie drzwi.
[ Dodano: 2005-06-01, 00:51 ]
Ech, kolega Voy to typowe dziecko kapitalizmu, wszystko: "tylko powinno być" , " należy się". Kiedyś człowiek cieszył się, że jechał, i skupiał się na tym, by było jak najwygodniej, najcieplej itd. w dostępnych markach busów.
[ Dodano: 2005-06-01, 00:51 ]
Generalnie to nie powinno się wiedzieć, gdzie siadać, tylko żeby w autobusie było odpowiednio ciepło.
Ech, kolega Voy to typowe dziecko kapitalizmu, wszystko: "tylko powinno być" , " należy się". Kiedyś człowiek cieszył się, że jechał, i skupiał się na tym, by było jak najwygodniej, najcieplej itd. w dostępnych markach busów.
Nie, kol Voy to prawdziwy klient KM, który płaci, więc wymaga...Peibe pisze: Ech, kolega Voy to typowe dziecko kapitalizmu, wszystko: "tylko powinno być" , " należy się". Kiedyś człowiek cieszył się, że jechał, i skupiał się na tym, by było jak najwygodniej, najcieplej itd. w dostępnych markach busów.