Naprawa starych autobusów czy import używanych z zachodu?
A wracając do tematu, czyż ten Neoplan nie jest śliczny?
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=49511
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=49511
Ja myślałem, że oni kupili jakieś nowsze N4021 - a to jest starsza wersja N4021. Nie życzę im źle, ale obawiam się, że za chwilę te Neoplany będą się sypać podobnie jak te w Gdyni....voy pisze:A wracając do tematu, czyż ten Neoplan nie jest śliczny?
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=49511
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=12144 -kolejny przyklad naprawiania starych autobusów.Na pierwszym planie Jelcz L11 ze zmienionym "tylkiem" ale i tak wyglada na spory zlom, na drugim planie sytuacja polskiego PKS'u
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=14943 -troche to zmienia moje zdanie
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=14943 -troche to zmienia moje zdanie
http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/1468.htm - Mig po NG w KZNS 2002. Tył też ma w stylu 120MM/2. Jedynie wyswietlaczy nie zamontowali, bo to spory koszt dla biednego PKM-u
http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/4391a.htm - a to próbka Ikarów w Świerklańcu po NG KZNS 2001/2002.
http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/0404a.htm - "najnowszy nabytek" 11.2004. KZNS NG obejmowało blacharkę i cały korpus autobusu, siedzenia, malowania i resztę zamontowano w PKM-ie, silnik RABA D2156 mech. wzięli z jakiegoś skasowanego Ikara. Zostawili oryginalny przód. Kolejny #0405 wygląda tak samo a na zajezdni stoją dwa kolejne w stanie "surowym"
Świerklaniec remontuje stare Migi i Ikarusy, w swoim parku taborowym posiada ponadto 2 nowe Jelcze 120MM/2 oraz 3 SU10. http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/0403.htm
W tym roku do Kapen-y wyślą 3 albo 4 Ikarusy ex-krakowskie (#0302 - #0305).
http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/4391a.htm - a to próbka Ikarów w Świerklańcu po NG KZNS 2001/2002.
http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/0404a.htm - "najnowszy nabytek" 11.2004. KZNS NG obejmowało blacharkę i cały korpus autobusu, siedzenia, malowania i resztę zamontowano w PKM-ie, silnik RABA D2156 mech. wzięli z jakiegoś skasowanego Ikara. Zostawili oryginalny przód. Kolejny #0405 wygląda tak samo a na zajezdni stoją dwa kolejne w stanie "surowym"
Świerklaniec remontuje stare Migi i Ikarusy, w swoim parku taborowym posiada ponadto 2 nowe Jelcze 120MM/2 oraz 3 SU10. http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/0403.htm
W tym roku do Kapen-y wyślą 3 albo 4 Ikarusy ex-krakowskie (#0302 - #0305).
Ten autobus widziałem z bliska w zeszłym roku, kiedy przejeżdżałem przez Piotrków. Już tak nie wygląda ciekawie...TRAMWAJ pisze:http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=14943 -troche to zmienia moje zdanie
Kolejne przedsiębiorstwo, którego głupota przyczyniła się do NG wielu Ikarusów:
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=53046
Za NG jednego wozu zapłacili, bagatela, ponad 250 tysięcy złotych! Za taką cenę z powodzeniem mozna było kupić 2 używane autobusy z zachodu. Mógł być nawet jeden, i to porządny, młody, lepiej utrzymany za taką cenę. A nie wyjeżdżony, stary, tragiczny Ikarus.
Pocieszający jest fakt, iż tendencja do kupna na śląsku autobusów używanych jest coraz lepsza - pierwszy był PUP Czeladź z jednym NG272, potem PKM Jaworzno z trzeba pięknymi O405GN, a ostatnio PKM Bytom (po którym zresztą nie spodziewałbym się takich zakupów tak wcześnie) z trzema albo więcej N4021NF.
Sami porównajcie:
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=53046
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=51992
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=41793
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=50146
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=53046
Za NG jednego wozu zapłacili, bagatela, ponad 250 tysięcy złotych! Za taką cenę z powodzeniem mozna było kupić 2 używane autobusy z zachodu. Mógł być nawet jeden, i to porządny, młody, lepiej utrzymany za taką cenę. A nie wyjeżdżony, stary, tragiczny Ikarus.
Pocieszający jest fakt, iż tendencja do kupna na śląsku autobusów używanych jest coraz lepsza - pierwszy był PUP Czeladź z jednym NG272, potem PKM Jaworzno z trzeba pięknymi O405GN, a ostatnio PKM Bytom (po którym zresztą nie spodziewałbym się takich zakupów tak wcześnie) z trzema albo więcej N4021NF.
Sami porównajcie:
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=53046
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=51992
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=41793
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=50146
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=53160
A tu jeszcze Neoplan N4016NF z PKM Bytom :smile2:. Nie spodziewałem się, że to przedsiębiorstwo tak poprawi swoją sytuację taborową.
A tu jeszcze Neoplan N4016NF z PKM Bytom :smile2:. Nie spodziewałem się, że to przedsiębiorstwo tak poprawi swoją sytuację taborową.