Który lepszy LE czy LF ?

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

B.A. Baracus pisze:A drzwi które już zostały wymienione, pulpit VDO, równa linia okien, nowy przód, lepsze wykończenie wnętrza, nowa kolorystyka itp.

Mam wrażenie, że rozmawiamy o dwóch różnych autobusach... ;)
Mówimy o tym samy pojeździe. Celowo tego nie napisałem. Owszem Mastero ma nowy pulpit VDO i nawet skrzydła drzwi. Cóż z tego. Autobus jest nadal ciasny. Kolorystyka wnętrza, nowa ściana przednia, nowe drzwi, czy pulpit VDO, nic tutaj nie pomogą, ponieważ ten autobus zwyczajnie nie nadaje się do linii o dużych potokach pasażerskich. My ten problem - w Warszawie - przerabiamy na codzień.

Jeżdżąc nowym M125M - autobusem zupełnie innym - obserwując jak sobie radzi w naszych warunkach uważam, że jest o wiele bardziej praktyczniejszy. A to, że jest to autobus niskopodłogowy jest jego dodatkowym atutem. Ułatwia to wymianę pasażerską na przystankach. Po za tym wnętrze pojazdu jest o wiele bardziej przestronne. Jest przez to bardziej pojemny niż M121I "Mastero". ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

J-31 pisze:Kolorystyka wnętrza, nowa ściana przednia, nowe drzwi, czy pulpit VDO, nic tutaj nie pomogą, ponieważ ten autobus zwyczajnie nie nadaje się do linii o dużych potokach pasażerskich. My ten problem - w Warszawie - przerabiamy na codzień.
Tak, ale M121I jest autobusem LE, który z założenia nie jest przeznaczony na linie z dużymi potokami pasażerskimi, a to, że ona tam trafiają to wina władz :!: Na Mastero trzeba patrzeć pod kątem linii podmiejskich :cool:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

B.A. Baracus pisze:Tak, ale M121I jest autobusem LE, który z założenia nie jest przeznaczony na linie z dużymi potokami pasażerskimi, a to, że ona tam trafiają to wina władz :!: Na Mastero trzeba patrzeć pod kątem linii podmiejskich :cool:
Tak to prawda. Mastero jest wręcz nie zastąpiony na takie linie o małych potokach pasażerskich - mogą to być z powodzeniem linie podmiejskie. Albo małe miejscowości, gdzie ruch pasażerski jest mały. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o autobusach”