Nowe autobusy w MZK Przemyśl
Nowe autobusy w MZK Przemyśl
Z tego,co udąło mi sie dowiedzieć od jednego znajomego,który zdaje prawo jazdy w przemyskim MZK tamtejsza KM dorobiła sie 4 nowych wózków.Są to 2 używane MAN-y NL202 i 2 używane Mercedesy O407.MZK zamierza kupić jeszcze 3 używki z Niemiec.Więcej sie dowiem przy okazji wyjazdu do Przemysla,który nastąpi w pierwsza środę ferii.
Voy,w Przemku jest od dawna jeden z Merców O407-ma numer 416.Tu jets zdjęcie:
Link.
Mają układ drzwi 1-2,bądź też bedą podobne do tych wrocławskich.We środe pojade do Przemyśla to wybadam sprawę.A czym się różnią? O407 to wersja międzymiastowa.Tyle,ze przemyskie mają mieć automatyczne skrzynie bieów,a wrocławskie mają zdaje się lewary(!).Poza tym jeszcze 3 Scanie CR112,takie same jak na moich fotkach mają przyjść.Szkoda tylko,zę nie stac ich na nic fabrycznego,ale dobrze,ze chociaż takimi małymi kroczkami unowocześniają swój tabor.
Poprawiony link. Na przyszłość używaj odpowiednich tagów. u2w
Link.
Mają układ drzwi 1-2,bądź też bedą podobne do tych wrocławskich.We środe pojade do Przemyśla to wybadam sprawę.A czym się różnią? O407 to wersja międzymiastowa.Tyle,ze przemyskie mają mieć automatyczne skrzynie bieów,a wrocławskie mają zdaje się lewary(!).Poza tym jeszcze 3 Scanie CR112,takie same jak na moich fotkach mają przyjść.Szkoda tylko,zę nie stac ich na nic fabrycznego,ale dobrze,ze chociaż takimi małymi kroczkami unowocześniają swój tabor.
Poprawiony link. Na przyszłość używaj odpowiednich tagów. u2w
No jak to - nie ważne . Wąskie pierwsze drzwi, a w środku pełno foteli i ciasno. To nie jest autobus do komunikacji miejskiej - a przynajmniej nie w Polsce, przy dużych potokach pasażerskich.Podi pisze:W Polsce to nieważne...J-31 pisze:Ciekawy jestem jaki potoki pasażerskie muszą być w Przemyślu, skoro zdecydowano się na zakup MB O407. Przecież to są autobusy do komunikacji lokalnej, a nie miejskiej
No chyba, że ten autobus będzie obsługiwał jakieś małe lokalne linie podmiejskie
Kupili pierwsze lepsze,ważny jest w miare nowy tabor a nie jego osiągiJ-31 pisze:No jak to - nie ważne . Wąskie pierwsze drzwi, a w środku pełno foteli i ciasno. To nie jest autobus do komunikacji miejskiej - a przynajmniej nie w Polsce, przy dużych potokach pasażerskich.
No chyba, że ten autobus będzie obsługiwał jakieś małe lokalne linie podmiejskie
Oj,panowie z liniami miejskimi jesteście w błędzie.Polecam lekturę www.mzk-przemysl.pl i poszukajcie tam tras.Prawie połowa linii jeździ do podprzemyskich wiosek (Krasiczyn,Medyka,Stanisławczyk,Buszkowice itd).Więc taki zakup jest jak najbardziej na miejscu.
[ Dodano: 2006-01-24, 15:47 ]
Poza tym we Wrocku Mercedesy O407 też obsługują linie miejskie,które przejął Polbus,tj. np.900,901 czy 910.
[ Dodano: 2006-01-24, 15:47 ]
Poza tym we Wrocku Mercedesy O407 też obsługują linie miejskie,które przejął Polbus,tj. np.900,901 czy 910.
Wielkie dzięki. Teraz rozumiem, czemu zdecydowali się na MB O407Adrian_ pisze:Oj,panowie z liniami miejskimi jesteście w błędzie.Polecam lekturę www.mzk-przemysl.pl i poszukajcie tam tras.Prawie połowa linii jeździ do podprzemyskich wiosek (Krasiczyn,Medyka,Stanisławczyk,Buszkowice itd).Więc taki zakup jest jak najbardziej na miejscu.
Poza tym Mercedesa O407 pod względem wyglądu mozna porównac chociażby do Setry S215UL (chodzi mi o drzwi i zastosowanie).A co do Przemyśla to zazdroszczę.Bo w Sanoku,jak tak dalej będzie z miejskimi autobusami to KM padnie.w ogóle to po co MKS Sanok kasowął w 2003r. M11? bo były za drogie w eksploatacji? a cud prawda.To było tylko ustąpienie miejsca dla Autosana.I teraz mamy to,co mamy,ech.
Heh,warszawiak,jak ci powiem,jaki mamy tabor to dla stołecznych mieszkańców będzie to pachniało wiochą.Mamy 11 zmodernizowanych H9-35,a a ogólem H9-35 jest 16 (4 ostatnie z 2001r.),6 Autosanów A1010M,w tym jeden z czerwca 2005r.,jeden niebieksi #240,który był na targach w Łodzi w 2001r.,jeden z wyświetlaczami R&G i 2 ex.automaty,z czego #229 miał ZF'a,chyba 4 biegowego,ale podczas modernizacji w Autosanie otrzymał lewara 6-biegowego.231 jest zielony i nadal ZF'a posiada.Na 231 są dwaj stali kierowcy,ponieważ tylko ci dwaj na całą flotę kierowców w MKS-ie umie obsługiwać automata(!).No i mamy też 2 pierwsze wyprodukowane H7-20.01,z czego jeden z nich był ongiś na testach w MZK Kęty i mamy tez prototypowego Trampa z ukłądme drzwi 1-2,który kilka lat temu był na targach w Łodzi.Do maja 2005r. mieliśmy też Drogmollera,który regularnie śmigał na liniach miejskich,ale od wakacji jeźdiz już na brzozowskich blachach i u prywaciarza spod Brzozowa.
Jak można nie umieć obsługiwać automatu?! Przecież w tym połapałby się i przedszkolak, któremu powiedzieć, że D jest do przodu, z N się nie jedzie, a R jest do tyłu i się go praktycznie nie używa. I rzeczywiście te Autosany nieco pachną wiochą, nawet dla łodzienia, który ma w mieście tylko 5 nowoczesnych MANów i 5 nowoczesnych Solarisów (przy okazji ma zajezdnię pełną MB i Jelczy i drugą pełną Volvo, z których pojazdy nie są złe )