Autobusy w KZKGOP
Autobusy w KZKGOP
Witam, ja mam pytanie, jaka jest polityka taborowaw KZKGOP i do kiedy mają być eksploatowane autobusy marki Ikarus. Gdzie indziej już za niedługo te pojazdy znikną, a na Górnym Śląsku nadal taborem dominującym jest IKARUS 280. Do kiedy one będą jeszcze eksploatowane?
Och znając naszych przewoźników to jeszcze bardzo długoGrzegorz78 pisze:i do kiedy mają być eksploatowane autobusy marki Ikarus. Gdzie indziej już za niedługo te pojazdy znikną, a na Górnym Śląsku nadal taborem dominującym jest IKARUS 280. Do kiedy one będą jeszcze eksploatowane?
Ale dużo mamy tych zabytków no chyba, że dodamy do nich jeszcze nowe Mazy od Pana Powichrowskiegoplocmaster pisze:7370 napisał:
Szkoda że nie ma jakiegoś przewoźnika który mógłby mieć historyków
A TŚ, a Meteorowski ogórek?
Jest jednak tego trochę.
Ja tam oczywiście źle nie życzę Górnemu Śląskowi - w sumie dlaczego na Śląsku też nie miały by jeździć nowe, nowoczesne autobusy - ale wydaje mi się, że właśnie tam przewoźnicy powinnic chuchać i dmuchać na Ikarusy. Ponieważ są one najlepsze na polskie warunki zarówno drogowe jak i komunikacyjne.Grzegorz78 pisze:do kiedy mają być eksploatowane autobusy marki Ikarus
Ich jedyną wadą jest wysoka podłoga.
Jendakże Ikarusy są najbardziej pojemne i doskonale się spisują w trudnych warunkach nie tylko miast Górnego Śląska, ale i w całym kraju.
No Ikarus rzeczywiście jako jedyny jest w stanie przeżyć niektóre odcinki dróg na terenie KZK GOP, poza tym ciekawie wpisuje sie w industrialny klimat ;P Mnie problemtatyka przewozowa w GOP zdecydowanie przerasta - jednak na podstawie dotychczasowych obserwacji uważam, że władze regionu powinny postawić na rozwój tramwaju (jak to teraz robi np. Paryż i Dublin) oraz Bus-Pasów, a także wykorzystania kolei jako elementu zbiorkomu...
To prawda. Chociaż ja również za bardzo nie znam specyfiki GOP-u, to jednak przyznam szczerze, że aż się prosi by wykorzystać szczególnie kolei do komunikacji ogólno aglomeracyjnej. No i oczywiście nie należy zapominać o faktycznym rozwoju komunikacji tramwajowej - chociażby ze względu na wielkość siecijednak na podstawie dotychczasowych obserwacji uważam, że władze regionu powinny postawić na rozwój tramwaju (jak to teraz robi np. Paryż i Dublin) oraz Bus-Pasów, a także wykorzystania kolei jako elementu zbiorkomu...