Zwielokrotnione nazewnictwo

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach...
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A jak to się powinno robić według ciebie?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Jonckheere Deauville ot tak po prostu. Bo idąc tym tokiem powinniśmy pisać Csepel Jelcz M11

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Ale migi były tylko na jednym podwoziu, a np. Irizara Century można mieć na wielu. Poza tym od razu widać, czy autobus jest zrobiony w całości przez 1 firmę, czy też nie

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Ale taki dla przykładu Irizar Century nie jest wspólnym produktem Irizara i Volvo. Volvo w swojej ofercie oprócz gotowych autobusów ma silniki i podwozia z silnikami, więc jest dostawcą podzespołów, a producentem jest Irizar.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Zgadzam się z kol. Amalio - zwielokrotnione nazewnictwo jest kompletną bzdurą, powinien liczyć się tylko producent końcowy. Inaczej powinno się używać również marek co większych podzespołów: silnika, zawieszenia, pneumatyki itp. Dobrze chociaż, że nasi producenci tego nie stosują (np. Mercedes-Autosan Solina) choć czasem się to zdarza MKM-om (np. DPO/Solaris Trollino :nuts: )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o autobusach”