Londyński piętrus XXI wieku
Wydaje mi się, że się trochę zagalopowujesz. Każde miasto ma swoją specyfikę, swoje zwyczaje, pewne regulacje i uwarunkowania histoczyczne. Najwyraźniej w Londku mają taką koncepcję i należy to uszanować, a nie opowiadać o winie czy jakichś buspasach. Nie da się ukryć faktu, że przegub jest mniej zwrotny i zajmuje więcej miejsca od DD (pomijając już fakt, że w DD mieści się więcej pasażerów), więc po co te dyskusje? Chcą mieć DD to chwała im, że ogłosili przetarg i będą mieli nowe.Ich wina, że za wąskie zrobili bus pasy i nie potrafili ustawić świateł by nie stawały non stop w korkach...
Specyfika Specyfika jest taka, że jedna z ważniejszych linii ( obsługiwana Citarami ) wjeżdża do tunelu dla KM by ominąć korki. Do tego ( zabytkowego ) tunelu piętrusy się nie mieszczą tak się składa. Gdzie więc te uwarunkowania historyczne by jeździły piętrusy Ona same jeżdżą powierzchnią i przy okazji stoją w korkach.maly_miki pisze: Wydaje mi się, że się trochę zagalopowujesz. Każde miasto ma swoją specyfikę
A jeżeli bus pas ma szerokość 2,5 metra i ma z niego korzystać również rowerzysta, to jest problem
Ciekawe kto Ci tak powiedział Do takiego Wrighta Eclipse Gemini w wersji 12m wchodzi 120osób. Zdaje się, że piętrusy mają spore ograniczenia pojemności ze względu na to, ze nie może chyba nikt stać na piętrze.maly_miki pisze:pomijając już fakt, że w DD mieści się więcej pasażerów),
chodziło mi o miejsca siedząceAmalio pisze:Ciekawe kto Ci tak powiedział
Ale w sumie to szkoda na ten temat dyskutować. Jak zwykle Amalio będzie do upadłego bronił swoich teorii, wysuwając coraz to nowe (nierzadko coraz bardziej absurdalne argumenty). Lepiej wrócić do tematu o nowych DD jakie zostały wybrane (niezależnie od tego co szanowny kolega Amalio na ten temat sądzi )
Widzisz tu jakieś absurdalne argumenty Ja tu widzę konkrety.maly_miki pisze:
Jak zwykle Amalio będzie do upadłego bronił swoich teorii, wysuwając coraz to nowe (nierzadko coraz bardziej absurdalne argumenty).
Jest jeszcze od groma standardowych solówek 12mJ-31 pisze: Ok. A co będzie przejeżdżało przez tunel ?
Patrząc na wymiary piętrusa Capoco Design, to jakość niezbyt...J-31 pisze:No chyba, że nowe piętrusy będą się mieścić w tunelu ?