Plusy i minusy autobusów średniopodłogowych
******** (kilka przeklęstw na różne litery) Vero NIE JEST ŚREDNIOPODŁOGOWE!!! Autobus "średniopodłogowy" to to samo co autobus wysokopodłogowy, tylko, że z nieco obniżoną podłogą (chyba do 70 cm nad poziomem jezdni). Jeśli autobus ma przynajmniej jedno wejście niskopodłogowe (bez schodów) to jest NISKOWEJŚCIOWY!
Zastosowany typ skrzyni biegów to indywidualny wybór przewoźnika - 25-letnie Mercedesy 305 mają automaty, podobnie jak łódzkie 120-stki (z 1992)Adrian_ pisze:-manualna skrzynia biegów (chociaz w zasadzie można ją przerobić)
Po pierwsze nie istnieje taki model Jelcza jak M081M. Jest za to M081MBAdrian_ pisze:Skoro pisaliście, że porównanie Peerki z Mercem O405 było nietrafione, w takim razie chciałbym porównać 2 kolejne wozy: Jelcza 120M i M081M
Jak widać Vero ma wg. mnie więcej zalet, niż 120M.
Po drugie jak można porównywać ze sobą wozy dwunastometrowy i niespełna ośmio ?
Po trzecie daruj sobie już kolejne porównania
ppln napisał:emes133 pisze:Czyżby? To ,że ma jedno niskie wejście ,nie koliduje z tym że rzeczywiście jest średniopodłogowe!!! Jakieś 80% podłogi jest taka!!!
Już lepiej nie wprowadzaj własnego nazewnictwa podłogowości autobusu.ppln pisze:Autobus "średniopodłogowy" to to samo co autobus wysokopodłogowy, tylko, że z nieco obniżoną podłogą (chyba do 70 cm nad poziomem jezdni). Jeśli autobus ma przynajmniej jedno wejście niskopodłogowe (bez schodów) to jest NISKOWEJŚCIOWY!