Reklamy na tramwajach
806 nie dotrwał do końca dnia, bo ok. 17:00 zjeżdzał Warszawską do zajezdni. 808 był już dziś na trasie. W sumie codziennie widzi się nawet całkiem sporo tych karlików, ale solówek na 6/41 niestety też nie brakuje.luki pisze: A dziś będąc na Łagiwenikach i oglądając ślady po pobycie #808 napotkałem #806.
No właśnie coś za dużo ich ostatnio jest, nawet fakt, że byłyby tylko te dwa, o których już wiedzieliśmy był podejrzany, bo śmigają co chwilę. 811 jeszcze wczoraj miał Radio, więc chyba się pomyliłeś myśląc o 810. 801 pewnie już jeździ od kilku, może kilkunastu dni...Peter pisze: Dzisiaj rano widziałem #801 i ma właśnie reklamę "blueconnect" tak jak #811.
Gdzieś już na pewno o tym pisaliśmy, ale temat jak widać obszerny ,
a więc bez reklamty jest jeden 116Nd, na pewno by ją miał gdyby był sprawny, mowa to o odstawionym od dobrych miesięcy - nie wiadomo dlaczego - wagonie #815.
Więc odpowiadając na pytanie, jeździ 16 z reklamą, jeden jest bez ale odstawiony, więc żaden nie jeździ bez
a więc bez reklamty jest jeden 116Nd, na pewno by ją miał gdyby był sprawny, mowa to o odstawionym od dobrych miesięcy - nie wiadomo dlaczego - wagonie #815.
Więc odpowiadając na pytanie, jeździ 16 z reklamą, jeden jest bez ale odstawiony, więc żaden nie jeździ bez
Ostatnio zmieniony 2006-06-22, 16:52 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dobrze pamiętam to np. #810 bardzo długo jeździł z rozwaloną tylną szybą, na nową trzeba było długo czekać, obecnie też jeździ kilk rozbitych.Peter pisze: Zastanawiam się co jednak konkretnie dolega 116Nd #815. Chyba jednak elektryka, bo może nie mają forsy na naprawę i się to tak przedłuża, albo czekają na jakieś części.
A #802 też nie mógł kursować długimi miesiącami przez brak drzwi, zastąpiono je atrapą i mógł jedynie na L się pokazać.
Więc jeśli TŚ znalazło troche kasy na nowe części do #815 to zapewne jeszcze na nie czekają...
Jeśli jest odstawiony z powodu wypadku to na pewno by miał rozwalony przód którego nie widziałem. Tyłek i boki miał ok.
Jak wiadomo wszelkie części trzeba zamówić i potem na nie czekać. Jak szyba jest popękana to jeszcze przynajmniej można jeździć, co innego już drzwi czy jakieś podzespoły, nie wspominając że trzeba zapłacić.
Mam nadzieję że to co należy przy #815 zrobić zostanie zrobione i jak najszybciej się da wróci do pracy.
Zapewne nie zaskoczy nas widok szarego karlika, jak wyjedzie to już pewnie w reklamie...
Jak wiadomo wszelkie części trzeba zamówić i potem na nie czekać. Jak szyba jest popękana to jeszcze przynajmniej można jeździć, co innego już drzwi czy jakieś podzespoły, nie wspominając że trzeba zapłacić.
Mam nadzieję że to co należy przy #815 zrobić zostanie zrobione i jak najszybciej się da wróci do pracy.
Zapewne nie zaskoczy nas widok szarego karlika, jak wyjedzie to już pewnie w reklamie...
A ja nie byłbym taki pewien. Już myślałem, że po Warce będzie coś szarego, ale nie ma chyba tylko dlatego, że akurat kampanię rozpoczął blue connect i wziął aż wolne trzy wozy (wprawdzie nie wszystkie po Warce, bo jeszcze się w tym czasie Royal skończył). Pewnie widzicie, że w TV reklama leci co chwilę, a przecież to koszty są ogromne. Gdyby było wolnych więcej karlików to patrząc na Warszawę też by je wziął (tak samo Polferries), a Plejada i Auchan miały już może wcześniej obiecane.luki pisze: Zapewne nie zaskoczy nas widok szarego karlika, jak wyjedzie to już pewnie w reklamie...
Tak więc ja już się spodziewam czegoś szarego po zejściu blue connect, chyba że wystartuje w tym czasie kolejna jakaś duża kampania. Poza tym jeśli w 815 nawaliło coś z techniki, to mogą najpierw jakiś czas to testować i sprawdzić, a jak będzie w porządku to dopiero nałożą reklamę. Chwilę po uruchomieniu jeszcze by coś siadło i trzeba by było reklamę przeklejać. Tylko nie byłoby na co
Ale to wszystko takie moje teoretyzowanie Zobaczymy jak będzie.
[ Dodano: 2006-07-12, 19:01 ]
Na poc. 610 jeździła trzecia wersja Warki. Nie znam numeru wagonu, ale coś podejrzewam, że w drodze jakiejś umowy Warka odstąpiła swoje trzy powierzchnie na karlikach na rzecz kampanii blue connect, która była równoległa do telewizyjnej. Na składach w końcu wszystko zostało. A to, że Warka była na 806, a blue connect na jest na 807 to już sprawka Business Consulting, w końcu działo się to w tym samym okresie. Ale kto wie, bo może ta Warka jest na 815 albo jeszcze czym innym Czekam na numerek
Kolejna partia zdjęć z Warszawy. kolorowe 105N2k/2000
Wcześniej pokazywałem niebieskie "bulwy". A teraz czas na zieloną "bulwę"
A tu zbliżenie:
A teraz najnowsza reklama. Jest to reklama filmu "Skok przez płot". 105N2k/2000 2082+2083
Skład w całej okazałości
Przykład zaklejenia doczepy
A tutaj ten sam skład od tyłu
Okazuje się, że 2082+2083 nie jest jedynym składem, który posiada tą reklamę. Jest jeszcze drugi - numeru taborowego nie znam:
Wcześniej pokazywałem niebieskie "bulwy". A teraz czas na zieloną "bulwę"
A tu zbliżenie:
A teraz najnowsza reklama. Jest to reklama filmu "Skok przez płot". 105N2k/2000 2082+2083
Skład w całej okazałości
Przykład zaklejenia doczepy
A tutaj ten sam skład od tyłu
Okazuje się, że 2082+2083 nie jest jedynym składem, który posiada tą reklamę. Jest jeszcze drugi - numeru taborowego nie znam: