Reklamy na tramwajach

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Peter

Post autor: Peter »

Tak przypadkiem zauważyłem, że Karlik #813 dostał nową reklamę "Oficerowie" => Link ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Peter pisze:Tak przypadkiem zauważyłem, że Karlik #813 dostał nową reklamę "Oficerowie"
Wow... :shocked: Super. Fajnie wygląda w tej reklamie :P

luki

Post autor: luki »

Wczoraj sobie tak patrzę i jedzie z daleka 116Nd z reklamą Oficerowie. Co ciekawe nie miał przedniej osłony. Jakiś 20 minut później znowu jedzie ta reklama. Bym pomyślał że drugą taką dali. Jednak patrzę i też nie ma przedniej osłony. Natężam umysł, na pewno takie samo coś jechało przed dwudziestoma minutami, nie zawrócił na pewno na Stadionie, po pierwsze bym go widział w przeciwnym kierunku, po drugie chyba nie zdążył by tak szybko załatwić tego odcinka w obie strony. Więc albo zwariowałem już kompletnie lub oba były dwoma różnymi wagonami i oba nie miały osłony na przodzie.
Wieczorem wszystko się wyjaśniło, jeden to był #813 a drugi #809 :D czyli znowu komplet reklam nie licząc #815.

Wczoraj zakarlik #702+701, dziś #637+638.
Często tez pojawia się #662+617, cieszę się że przynajmniej składy dają. Już coś dawno solówek na rezerwy nie puszczają.

Peter

Post autor: Peter »

Hehe - a ja się wczoraj zastanawiałem dlaczego tak często jak patrzę przez okno przejeżdża #813. :D
Dzięki za info. ;)
Może zrobią tego #815 jak dostaną kasę z ARP. Wtedy prawdopodobnie też otrzyma reklamę. :mruga:
luki pisze:Często tez pojawia się #662+617, cieszę się że przynajmniej składy dają. Już coś dawno solówek na rezerwy nie puszczają.
I tak trzymać (wiem niektórzy nie lubią tego zwrotu :roll: ).

luki

Post autor: luki »

Dostałem informacje że #814, (dotychczasowy UŚ), wozi teraz coś innego, wg. zeznań świadków reklama ma seledynowe barwy.
Za niedługo spróbuje to obadać.

ff

Post autor: ff »

Właśnie go widziałem. Bardzo ładnie wygląda, ale też jeszcze nie wiem czego to jest reklama. Wydawało mi się, że to coś do jedzenia, może dlatego, że zupy Knorra mają teraz reklamy w takiej jasnozielonej barwie. Jednak w środkowym członie na górze jest logo czerwone w kształcie flagi, więc to jest raczej coś innego. Jeździ na poc. 4105, a więc zaraz o 14:45 go zobaczę :)

Hmmm, o tej porze jechał już 808. Nie wiem, albo podmiana, albo może tamten był opóźniony i był poza planem na 6.

Peter

Post autor: Peter »

Ja widziałem go z daleka i wyczytałem "Scotch Brite". ;)
Nawet coś takiego istnieje - producent gąbek, szmatek itp. więc chyba jednak nie do jedzenia :) => Link

luki

Post autor: luki »

ff pisze:Właśnie go widziałem. Bardzo ładnie wygląda, ....
Ja bym tak nie powiedział, może z boku jest ładna, ale przód i tył jest to skandal, osłony są dalej niebieskie a dolne części ścian czołowych są szare, jeśli czegoś z tym nie zrobią to moja ocena to -3
ff pisze: Hmmm, o tej porze jechał już 808. Nie wiem, albo podmiana, albo może tamten był opóźniony i był poza planem na 6.
Dziś się cyrki od rana dzieją na 6/41 więc nie radzę wierzyć w rozkład.
Wozik dalej jeździ, widziałem go jakieś 10-20 minut temu w Rynku jak jechał na Bytom. Kursuje na poc. 610.
Na 4105 prawdopodobnie jeździ #672.
Na 608 kursuje skład #637+638, czyli zakarliki dwa, jak nie więcej.

Fotki #814:
:strzałka: FOTO 1
:strzałka: FOTO 2

rzelfix

Post autor: rzelfix »

"Łomatko :!: "
Przecież w reklamie UŚ to był IMO najpiękniejszy i najcudowniejszy Karlik. Jako jeden z nielicznych był do całości obklejony granatową folią (czytaj: światła, zderzaki, osłony, lusterka...). W dodatku nie miał obklejonych szyb. A teraz... Ja tego nie będę komentować!

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

luki pisze:Fotki #814:
Ooops. Czyli te niebieski ełaty z przodu i tyłu to pozostałości po poprzedniej reklamie ? :shocked:

A propo, podobną reklamą wożą warszawskie 116Na/1 ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

W czasie DTP byłem świadkiem obklejania składu 105N2k/2000 (2092+2093) - reklama Pizzy Marzano
Obrazek Obrazek Obrazek

Reklamę naklejają pracownicy agencji reklamowej, mają oni ustalony czas (czas przestoju wagonu). Jeżeli z jakiś powodów się nie wyrobią agencja reklamowa płaci karę Tramwajom Warszawskim.

A to jest najnowsza reklama - filmu "Oficerowie"
Obrazek

luki

Post autor: luki »

rzelfix pisze:"Łomatko :!: "
Przecież w reklamie UŚ to był IMO najpiękniejszy i najcudowniejszy Karlik. (...)
(...) W dodatku nie miał obklejonych szyb. A teraz... Ja tego nie będę komentować!
No jak inne podjeżdżają to wsiadam z przymrużonymi oczami, i w środku czasem można nabawić się niezłego bólu głowy, a nasz kochany #814, jeszcze dzień przed zmianą reklamy go widziałem, i chwaliłem nie oklejone szyby, można było widzieć wnętrze, a wewnątrz można było podziwiać GOP.
J-31 pisze:Ooops. Czyli te niebieski ełaty z przodu i tyłu to pozostałości po poprzedniej reklamie ? :shocked:
Dokładnie, wcześniej była w/wspomniana reklama UŚ.

Kod: Zaznacz cały

http://www.tramwaje1.za.pl/2006/03/81401.jpg
wkleić do nowego okna przeglądarki

[ Dodano: 2006-09-26, 16:00 ]
#814 już ma poprawiony przód i tył. Widocznie nie zdążyli z tym i zrobili to ubiegłej nocy. Teraz cały jest zielonkawy :)

Dziś dwa zakarliki, i w dodatku solówki, 4103 #329, a na 6 widzialem #505 (prawdop. poc.605)

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Bardzo ładna jest ta reklama, ale mimo wszystko te fioletowe drzwi nie prezentują się zbyt dobrze na tym wagonie :/.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Adrian_ pisze:Bardzo ładna jest ta reklama, ale mimo wszystko te fioletowe drzwi nie prezentują się zbyt dobrze na tym wagonie
Ja złapałem ich w trakcie naklejania. Poczekajmy aż ten wagon wyjedzie. Ja go sfocę, a Ty go wtedy Ocenisz :P

Peter

Post autor: Peter »

Rzeczywiście jest już poprawiona ta reklama :) => Foto

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Peter pisze:Rzeczywiście jest już poprawiona ta reklama
Tak wygląda o wiele fajniej, ale warszawskie 116-ski mają zaklejone szyby tylko z lewej strony pudła wagonu.

Szkoda, że TŚ decydują się na zaklejanie szyb z dwóch stron. Reklama wyglada niby fajniej, ale pasażerowie w środku nie wiele widzą. :/

luki

Post autor: luki »

Peter (#28.09 czw.w temacie ..102Na,105Na w GOP..) pisze:Dzisiaj też było trochę atrakcji. Rano (po 7:00) wykoleił się jakiś tramwaj (nie mam danych bo nie dojechałem) na wysokości Wesołego Miasteczka. Wszystkie tramwaje do Katowic zawracano na pętli przy St. Śląskim.
Dowiedziałem się że to #811 odpadł hamulec szynowy, wyrwało go i rozwaliło wózek.
Tak więc już trzeci 116Nd unieruchomiony.

rzelfix

Post autor: rzelfix »

No bardzo fajnie! :/ Teraz zastanawiam się czy za rok będzie jeździło chociaż 5 sprawnych Karlików, bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie pieniędzy na NG i "stoszesnastki" wyginą szybciej jak "stodwójki". I zastanawia mnie czy to wina producenta, że wagony są tak słabo wytrzymałe, czy też TŚ, że te wagony zaniedbuje?

Peter

Post autor: Peter »

luki pisze:Dowiedziałem się że to #811 odpadł hamulec szynowy, wyrwało go i rozwaliło wózek.
Tak więc już trzeci 116Nd unieruchomiony.
Niedługo im składów nie starczy na zakarliki i będą puszczać solówki lub nawet stodwójki (zresztą już się to zdarza). :/
I zastanawia mnie czy to wina producenta, że wagony są tak słabo wytrzymałe, czy też TŚ, że te wagony zaniedbuje?
Producent jak to producent. Wadliwie zostały wykonane wózki toczne, ale przede wszystkim TŚ doprowadziły te wagony do takiego stanu. Zresztą potwierdza to przegrany proces z Alstomem.
Spójrz tylko jak rozklekotane są przeguby i jak nieprzyjemnie "grają" środkowe wózki w większości 116Nd. Jest coraz gorzej.
Prędko tego nie naprawią, bo tu trzeba o wiele większej kasy niż do naprawy stopiątki czy stodwójki...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Peter pisze:Zresztą potwierdza to przegrany proces z Alstomem.
Spójrz tylko jak rozklekotane są przeguby i jak nieprzyjemnie "grają" środkowe wózki w większości 116Nd. Jest coraz gorzej.
Prędko tego nie naprawią, bo tu trzeba o wiele większej kasy niż do naprawy stopiątki czy stodwójki...
Ooops. A to mnie Peter Zmartwiłeś. To aż tak źle jest ? :shocked:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”