Reklamy na tramwajach
Wczoraj sobie tak patrzę i jedzie z daleka 116Nd z reklamą Oficerowie. Co ciekawe nie miał przedniej osłony. Jakiś 20 minut później znowu jedzie ta reklama. Bym pomyślał że drugą taką dali. Jednak patrzę i też nie ma przedniej osłony. Natężam umysł, na pewno takie samo coś jechało przed dwudziestoma minutami, nie zawrócił na pewno na Stadionie, po pierwsze bym go widział w przeciwnym kierunku, po drugie chyba nie zdążył by tak szybko załatwić tego odcinka w obie strony. Więc albo zwariowałem już kompletnie lub oba były dwoma różnymi wagonami i oba nie miały osłony na przodzie.
Wieczorem wszystko się wyjaśniło, jeden to był #813 a drugi #809 czyli znowu komplet reklam nie licząc #815.
Wczoraj zakarlik #702+701, dziś #637+638.
Często tez pojawia się #662+617, cieszę się że przynajmniej składy dają. Już coś dawno solówek na rezerwy nie puszczają.
Wieczorem wszystko się wyjaśniło, jeden to był #813 a drugi #809 czyli znowu komplet reklam nie licząc #815.
Wczoraj zakarlik #702+701, dziś #637+638.
Często tez pojawia się #662+617, cieszę się że przynajmniej składy dają. Już coś dawno solówek na rezerwy nie puszczają.
Hehe - a ja się wczoraj zastanawiałem dlaczego tak często jak patrzę przez okno przejeżdża #813.
Dzięki za info.
Może zrobią tego #815 jak dostaną kasę z ARP. Wtedy prawdopodobnie też otrzyma reklamę.
Dzięki za info.
Może zrobią tego #815 jak dostaną kasę z ARP. Wtedy prawdopodobnie też otrzyma reklamę.
I tak trzymać (wiem niektórzy nie lubią tego zwrotu ).luki pisze:Często tez pojawia się #662+617, cieszę się że przynajmniej składy dają. Już coś dawno solówek na rezerwy nie puszczają.
Właśnie go widziałem. Bardzo ładnie wygląda, ale też jeszcze nie wiem czego to jest reklama. Wydawało mi się, że to coś do jedzenia, może dlatego, że zupy Knorra mają teraz reklamy w takiej jasnozielonej barwie. Jednak w środkowym członie na górze jest logo czerwone w kształcie flagi, więc to jest raczej coś innego. Jeździ na poc. 4105, a więc zaraz o 14:45 go zobaczę
Hmmm, o tej porze jechał już 808. Nie wiem, albo podmiana, albo może tamten był opóźniony i był poza planem na 6.
Hmmm, o tej porze jechał już 808. Nie wiem, albo podmiana, albo może tamten był opóźniony i był poza planem na 6.
Ja bym tak nie powiedział, może z boku jest ładna, ale przód i tył jest to skandal, osłony są dalej niebieskie a dolne części ścian czołowych są szare, jeśli czegoś z tym nie zrobią to moja ocena to -3ff pisze:Właśnie go widziałem. Bardzo ładnie wygląda, ....
Dziś się cyrki od rana dzieją na 6/41 więc nie radzę wierzyć w rozkład.ff pisze: Hmmm, o tej porze jechał już 808. Nie wiem, albo podmiana, albo może tamten był opóźniony i był poza planem na 6.
Wozik dalej jeździ, widziałem go jakieś 10-20 minut temu w Rynku jak jechał na Bytom. Kursuje na poc. 610.
Na 4105 prawdopodobnie jeździ #672.
Na 608 kursuje skład #637+638, czyli zakarliki dwa, jak nie więcej.
Fotki #814:
FOTO 1
FOTO 2
W czasie DTP byłem świadkiem obklejania składu 105N2k/2000 (2092+2093) - reklama Pizzy Marzano
Reklamę naklejają pracownicy agencji reklamowej, mają oni ustalony czas (czas przestoju wagonu). Jeżeli z jakiś powodów się nie wyrobią agencja reklamowa płaci karę Tramwajom Warszawskim.
A to jest najnowsza reklama - filmu "Oficerowie"
Reklamę naklejają pracownicy agencji reklamowej, mają oni ustalony czas (czas przestoju wagonu). Jeżeli z jakiś powodów się nie wyrobią agencja reklamowa płaci karę Tramwajom Warszawskim.
A to jest najnowsza reklama - filmu "Oficerowie"
No jak inne podjeżdżają to wsiadam z przymrużonymi oczami, i w środku czasem można nabawić się niezłego bólu głowy, a nasz kochany #814, jeszcze dzień przed zmianą reklamy go widziałem, i chwaliłem nie oklejone szyby, można było widzieć wnętrze, a wewnątrz można było podziwiać GOP.rzelfix pisze:"Łomatko "
Przecież w reklamie UŚ to był IMO najpiękniejszy i najcudowniejszy Karlik. (...)
(...) W dodatku nie miał obklejonych szyb. A teraz... Ja tego nie będę komentować!
Dokładnie, wcześniej była w/wspomniana reklama UŚ.J-31 pisze:Ooops. Czyli te niebieski ełaty z przodu i tyłu to pozostałości po poprzedniej reklamie ?
Kod: Zaznacz cały
http://www.tramwaje1.za.pl/2006/03/81401.jpg
[ Dodano: 2006-09-26, 16:00 ]
#814 już ma poprawiony przód i tył. Widocznie nie zdążyli z tym i zrobili to ubiegłej nocy. Teraz cały jest zielonkawy
Dziś dwa zakarliki, i w dodatku solówki, 4103 #329, a na 6 widzialem #505 (prawdop. poc.605)
Dowiedziałem się że to #811 odpadł hamulec szynowy, wyrwało go i rozwaliło wózek.Peter (#28.09 czw.w temacie ..102Na,105Na w GOP..) pisze:Dzisiaj też było trochę atrakcji. Rano (po 7:00) wykoleił się jakiś tramwaj (nie mam danych bo nie dojechałem) na wysokości Wesołego Miasteczka. Wszystkie tramwaje do Katowic zawracano na pętli przy St. Śląskim.
Tak więc już trzeci 116Nd unieruchomiony.
No bardzo fajnie! Teraz zastanawiam się czy za rok będzie jeździło chociaż 5 sprawnych Karlików, bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie pieniędzy na NG i "stoszesnastki" wyginą szybciej jak "stodwójki". I zastanawia mnie czy to wina producenta, że wagony są tak słabo wytrzymałe, czy też TŚ, że te wagony zaniedbuje?
Niedługo im składów nie starczy na zakarliki i będą puszczać solówki lub nawet stodwójki (zresztą już się to zdarza).luki pisze:Dowiedziałem się że to #811 odpadł hamulec szynowy, wyrwało go i rozwaliło wózek.
Tak więc już trzeci 116Nd unieruchomiony.
Producent jak to producent. Wadliwie zostały wykonane wózki toczne, ale przede wszystkim TŚ doprowadziły te wagony do takiego stanu. Zresztą potwierdza to przegrany proces z Alstomem.I zastanawia mnie czy to wina producenta, że wagony są tak słabo wytrzymałe, czy też TŚ, że te wagony zaniedbuje?
Spójrz tylko jak rozklekotane są przeguby i jak nieprzyjemnie "grają" środkowe wózki w większości 116Nd. Jest coraz gorzej.
Prędko tego nie naprawią, bo tu trzeba o wiele większej kasy niż do naprawy stopiątki czy stodwójki...
Ooops. A to mnie Peter Zmartwiłeś. To aż tak źle jest ?Peter pisze:Zresztą potwierdza to przegrany proces z Alstomem.
Spójrz tylko jak rozklekotane są przeguby i jak nieprzyjemnie "grają" środkowe wózki w większości 116Nd. Jest coraz gorzej.
Prędko tego nie naprawią, bo tu trzeba o wiele większej kasy niż do naprawy stopiątki czy stodwójki...