Konstal N
Obawiam się jednak, iż jest to powolny koniec kariery liniowej tego wagonu . W przypadku oddawania części eNce o nr. 954 po pewnym czasie 1118 nie będzie posiadał większości potrzebnych części i w efekcie może zostać skasowany, choć niewykluczone, ze TŚ inaczej zagospodarują ten wagon, albo też jeszcze będą starać się utrzymywać go w ruchu liniowym .luki pisze: Potem pewnie #1118 pojdzie znów w odstawkę, lepsze części będą zarezerwowane dla #954 gdyby coś.
Na rok czasu myślę że bez przeszkód by odstawili #1118. Spokojnie mogli by sobie pożyczać części w razie potrzeby. Jedynie nie mogą go skreślić z faktu że będzie kolejne Wszystkich Świętych za rok. Więc póki istnieje ta linia i założenie że jest bardzo potrzebna w taki dzień to zawsze trzeba mieć dwie eNki. Pamiętam że jak #954 miał kapitalny remont (2000~2001) to #1118 kursował wraz z zabytkową eNką #1100.Adrian_ pisze:Obawiam się jednak, iż jest to powolny koniec kariery liniowej tego wagonu . W przypadku oddawania części eNce o nr. 954 po pewnym czasie 1118 nie będzie posiadał większości potrzebnych części i w efekcie może zostać skasowany, choć niewykluczone, ze TŚ inaczej zagospodarują ten wagon, albo też jeszcze będą starać się utrzymywać go w ruchu liniowym .luki pisze: Potem pewnie #1118 pojdzie znów w odstawkę, lepsze części będą zarezerwowane dla #954 gdyby coś.
To pewnie teraz po niedawnym uruchomieniu. W końcu #954 kursował dość długo sam i należy mu się przerwa na przeglądy czy jakieś drobne prace naprawcze.Filip_2691 pisze:No tak, normą na 38 jest #954 ale #1118 też bardzo często pojawia się na 38
4N to jest na 25. Ale on ani liniowy, ani zabytek, bardziej roboczy bo na takiego go przed laty remontowali, ale Będzin uważa go za te dwie pierwsze wymienione przeze mnie statusy. (a za tablicą chyba wciąż kryje się kogut )7370 pisze:Ja tak na boku dziwie się że 2 Enki są w ruchu a nie 4N lub Ni 4N. Przecież bezpieczniejsza jest 4N i nowocześniejsza .
A te N-ki i tak przeszły już wiele modernizacji i są chyba jedyne w swoim rodzaju. Najlepsza jak wiadomo jest #954, miała dwa remonty kapitalne już, jeden w latach 90-tych, a drugi na początku wieku.
No to ładnie, tym razem ja się bawię w górnika.
Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I od zewnątrz
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I od zewnątrz
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
To ja proponuję nieco lepszą wersję: http://tramwar.republika.pl/u0-603-1.htmlJ-31 pisze: Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I tu też ładniejsza wersja: http://tramwar.republika.pl/u0-603-4.htmlJ-31 pisze:I od zewnątrz http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
Zresztą pod adresem http://tramwar.republika.pl/twpn.html jest tego więcej
Hmmm. Ok, nie wszystkich, ale zabudowa frontów kilku wagonów jednak się różniła. Popatrz na fotkiAmalio pisze:Front z czego wiem to jest jeden...
http://tramwar.republika.pl/u0-603-4.html
http://tramwar.republika.pl/u0-601-2.html
http://tramwar.republika.pl/u0-610-4.html
http://tramwar.republika.pl/u0-602-2.html
Co prawda pierwszy przykład - wagon nr 603 - przebudowano mu później front
Dzięki wskazówkom kolegów z WFK na wrocławskim Oporowie udało mi się dziś odnaleźć ...
... niebieskiego Konstala N
Ponieważ przedszkole (na którego terenie stoi) było zamknięte nie udało mi się wykonać zdjęć wnętrza. No, ale jutro też jest dzień
... niebieskiego Konstala N
Ponieważ przedszkole (na którego terenie stoi) było zamknięte nie udało mi się wykonać zdjęć wnętrza. No, ale jutro też jest dzień
Ostatnio zmieniony 2009-06-10, 22:57 przez Skoda 16T, łącznie zmieniany 2 razy.
Można, jeśli mnie do niej wpuszcząPAFAWAG pisze:Można się spodziewać fot z wnętrza?
Na piątek powinny być
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i są, ale z tygodniowym poślizgiem
Wnętrze:
Pozostałe zdjęcia:
Detal cieszący oko "MPK":
Bydgoszcz, Zajezdnia Tramwajowa.
Przyjechała firma zewnętrzna i już chciała ciąć... Konstala 2N z 1956 roku...
Tego właśnie http://www.phototrans.eu/15,17360,57.html
Tak wyglądał 7 lat temu http://galeria.komunikacja.bydgoszcz.pl ... ?pos=-2382
Teraz tak wygląda http://galeria.komunikacja.bydgoszcz.pl ... ?pos=-2379
Na szczęście znaleźli się waleczni miłośnicy [skan artykułu z GW]
http://img844.imageshack.us/img844/2851 ... l202nn.jpg
I udało się na razie ocalić go od palnika pozostałych trzech wagonów niestety nie...
Przyjechała firma zewnętrzna i już chciała ciąć... Konstala 2N z 1956 roku...
Tego właśnie http://www.phototrans.eu/15,17360,57.html
Tak wyglądał 7 lat temu http://galeria.komunikacja.bydgoszcz.pl ... ?pos=-2382
Teraz tak wygląda http://galeria.komunikacja.bydgoszcz.pl ... ?pos=-2379
Na szczęście znaleźli się waleczni miłośnicy [skan artykułu z GW]
http://img844.imageshack.us/img844/2851 ... l202nn.jpg
I udało się na razie ocalić go od palnika pozostałych trzech wagonów niestety nie...
#159, którego udało się uratować przed kasacją którą MZK chciało cichcem przeprowadzić, to o ile się nie mylę najstarszy wagon 2N z Konstalu w Bydgoszczy, jedyny zachowany w Polsce na wąski tor.O530 pisze:Miłośnicy pokazali jak kochają tramwaje
Reszty wagonów też szkoda ale ten był najcenniejszy.
Dwa inne wagony w trakcie popełniania zbrodni
http://galeria.komunikacja.bydgoszcz.pl ... ?pos=-2380
Niestety MZK i tak się chce pozbyć uratowanego 2N więc jego dalsze losy nie są wcale takie różowe...
Re: Konstal N
Oj bardzo lubie Enki .Szczególnie 2N1 i 2N2. W Łodzi zostało kilkanascoe jako techniczne i zabytkowe.Fajne czasy były
Re: Konstal N
Fajnie się tym podróżuje, ale ja mam zawsze problem z N-kami. Po prostu, nie przyzwyczajony do tych wysokich stopni (ech te niskacze ), potykam się zawsze - szczególnie na stopniach przy wejściu