Konstal 111N
No w sumie za wypożyczenie 111N do Krakowa, dostaliśmy jak gdyby zapłatę w postaci dwóch wozidełł, no i trzeba było jakoś uzupełnić nagły spadek ilostanu wagonów.
111N w Krakowie przejdą drobny remont itp, po roku mają zostać przywrócone do stanu poprzedniego, chyba nie będą po nich skakać i ich kopać raczej wmontują stare wózki, patyk, krzesła no i może nawet pulpit, który teraz pewnie wymieniają
Chodzą plotki że skoro #459K i #470K miały mieć kasacje w Krakowie, to w zamian za pożyczkę 111-tek, te będą miały drugie życie w naszym GOP
111N w Krakowie przejdą drobny remont itp, po roku mają zostać przywrócone do stanu poprzedniego, chyba nie będą po nich skakać i ich kopać raczej wmontują stare wózki, patyk, krzesła no i może nawet pulpit, który teraz pewnie wymieniają
Chodzą plotki że skoro #459K i #470K miały mieć kasacje w Krakowie, to w zamian za pożyczkę 111-tek, te będą miały drugie życie w naszym GOP
Widziałem ostatnio 111-stki i nareszcie zaczynają przypominać normalne tramwaje. Wymieniona została większość blacharki na funkiel nówke. Cały środek został rozebrany, zostanie on wymieniony. W tej chwili jedna z nich już powinna być pomalowana. Tak jak ktoś napisał, wszystkie częsci mechaniczne które się da wymienić zostaną wymienione a później zdemontowane przed powrotem do GOPu. Niech się w GOPie cieszą ,że dostaną cacuśny wagon.luki pisze:No w sumie za wypożyczenie 111N do Krakowa, dostaliśmy jak gdyby zapłatę w postaci dwóch wozidełł, no i trzeba było jakoś uzupełnić nagły spadek ilostanu wagonów.
111N w Krakowie przejdą drobny remont itp, po roku mają zostać przywrócone do stanu poprzedniego, chyba nie będą po nich skakać i ich kopać raczej wmontują stare wózki, patyk, krzesła no i może nawet pulpit, który teraz pewnie wymieniają
Chodzą plotki że skoro #459K i #470K miały mieć kasacje w Krakowie, to w zamian za pożyczkę 111-tek, te będą miały drugie życie w naszym GOP
No nie wiem czy taki cacuśny. jak sam piszesz- wszytskie GOPowskie części (rozumiem, ze też siedzenia, podsufitka, uchwyty na tablice, lampy, wózki itp.) zostaną przecież z powrotem zdemontowane przed powrotem do GOPu, a więc z tego wynika, że pojawią się tylko nowe proste blachy, jak i być może nowa podłoga.
Jeżeli ja mam być szczery to niczego nadzwyczajnego nie zauważyłem w tych wagonach a szczególnie we wnętrzu krakowskiej #459.Maciek-krakow pisze:To jest paranoja - nie dosc ze dajemy na Slask dobrze utrzymane wagony, które po rocznej eksploatacji beda musialy przejsc remont w Krakowie (...)
Tutaj dla porównania widok wnętrza zupełnie przeciętnej będzińskiej 105-tki (drugi wagon #669 - akurat tymczasawo na wygnaniu do Zawodzia ) dla przykładu.
Jak już wcześniej napisałem, wagony #111N to ja wiem w jakim są stanie, ale to MPK Kraków podjęło taką decyzję o ile mi wiadomo.
Wolałbym zobaczyć jednak dwa wagony.Profesor pisze:Niech się w GOPie cieszą ,że dostaną cacuśny wagon.
Na zdjęciach większej różnicy nie widać, a mało tego ten katowicko- będziński nawet lepiej wygląda. Ze zdjęć waszych stopiątek zauważyłem, ze dbacie tam bardzo o drzwi. CO prawda nigdy nie widziałem zdjęć samych drzwi, ale przynajmniej z daleka tak wyglądają. I powiem, że ten śląski tez wcale nie jest taki zły (mam nadzieję, ze to najgorszy ). Ale to już OT.
No wiec tak, 111N sa juz faktycznie po remoncie w TR i stoja sobie odmalowane na terenie zajezdni w Podgorzu.
Co do ich wyjazdu na linie, to sa one sprowadzone jako rezerwa dla dwukierunkowych wagonow N8S z Norymbergi, tak wiec wyjada najwczesniej pod koniec wrzesnia, tj. po uruchomieniu linii na ul. Pawiej.
Co do ich wyjazdu na linie, to sa one sprowadzone jako rezerwa dla dwukierunkowych wagonow N8S z Norymbergi, tak wiec wyjada najwczesniej pod koniec wrzesnia, tj. po uruchomieniu linii na ul. Pawiej.
Pojawiły się fotki 111-tek. Zrobili z nich niestety wyłupki (wygląda jednak na to, że te wyłupki można odkręcić bo chyba są tam śruby i założyć klasyczne atrapy).
Przynajmniej jednak jest zrobiony remont => Link
Dostały wg opisu zdjęć księżycowe numerki #3501+3502
Tutaj fotki sprzed remontu. Można sobie porównać wygląd zewnętrzny i wewnętrzny.
Przynajmniej jednak jest zrobiony remont => Link
Dostały wg opisu zdjęć księżycowe numerki #3501+3502
Tutaj fotki sprzed remontu. Można sobie porównać wygląd zewnętrzny i wewnętrzny.
Masz rację, ale z drugiej strony nie poczyniono zbyt wielkich zmian w trakcie tego remontu. Co prawda wszystko (poza siedzeniami) wygląda, jak nowe, ale dobre i to, ze te tramwaje w końcu doczekały się prawdziwego remontu, a nie jakiejś fuszerki ze strony TŚ.rzelfix pisze:ale mimo tego i stanu reszty tramwajów TŚ powinniśmy się cieszyć z tego remontu.
Szkoda tylko, ze jak wrócą do GOP-u to w kilka miesięcy zostaną bardziej zapuszczone .J-31 pisze:Nie chcę nic mówić, ale widzę, że w Krakowie 111-stki otrzymały swoją drugą młodość