FPS 123N -"Cegłobulwy"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

drentwy pisze:Jeden wielki lol, kary będą astronomiczne :retard:
Echeee... Taak.... :retard: Mam nadzieję, że Plocmaster tego postu nie przeczyta, bo nawet wiem co by napisał. I pewnie za bardzo by się nie pomylił :mruga:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

J-31 pisze:Mam nadzieję, że Plocmaster tego postu nie przeczyta, bo nawet wiem co by napisał. I pewnie za bardzo by się nie pomylił :mruga:
Przeczytał, niestety.
A jak wiesz, to napisz, bo on sam nie wie :mruga:
Choć prawdę mówiąc, pomyślałem sobie — „z tramwajów będzie [anus], to co zrobili FPS tam gdzieś wepchnie, i skończy się na dużej karze dla Ceglorza za niewywiązanie się z kontraktu”

polsmol

Post autor: polsmol »

drentwy pisze: Jeden wielki lol, kary będą astronomiczne :retard:
To akurat zależy od umowy. :chytry:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

polsmol pisze:To akurat zależy od umowy. :chytry:
A co więcej, bywa nawet tak, że nawet jeśli w umowie jest taki zapis (a zazwyczaj jednak jest), to po cichu odstępuje się od tego. Potem nikt nie rozumie czemu, ale jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, że chodzi o.... :retard:

... a z czasem kurz opada... :devil:

Podi

Post autor: Podi »

http://pgk.webd.pl/data/media/84/123n2_osle.jpg Najnowszy nabytek poznańskiego Mpk.

Awatar użytkownika
Jacbull
Posty: 127
Rejestracja: 2006-11-19, 20:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jacbull »

To oczywiście fotomontaż. Nic takiego nie powstało i raczej nie powstanie... :roll: A co do 123N, to jest już w Warszawie?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jacbull pisze:A co do 123N, to jest już w Warszawie?
Trudno orzec, ale wydaje mi się, że raczej jeszcze nie. Gdyby tak było, to lokalne media już dawno by o tym powiedziały. A póki co cisza. :/

Podi

Post autor: Podi »

Jacbull pisze:To oczywiście fotomontaż
Wow...

W Poznaniu też będziemy mieli prawdopodobnie na serio własne 123N, ale o tym w innym temacie...

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

W Poznaniu też będziemy mieli prawdopodobnie na serio własne 123N
Mimo wszystko proszę o rozwinięcie tematu. Bo przy okazji dostaw 123N dla TW MPK Poznań jasno zadeklarowało, że nowe wagony HF nie będą kupowane, co najwyżej realizacja modernizacji w Modertransie.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

TLG pisze:co najwyżej realizacja modernizacji w Modertransie.
O to właśnie chodziło — o plastikowe doklejki na frontach :]

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Modernizacje może będą. Ale żadnych nowych, bulwiastych mord w Poznaniu nie będzie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

TLG a czy Orientujesz się może co słychać z warszawskimi 123N ? ;)

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

A co im właściwie jest? Urzędnicy mają w sprawie dopuszczenia ich do ruchu wątpliwości czy to po prostu opieszałość?

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

J-31 pisze:TLG a czy Orientujesz się może co słychać z warszawskimi 123N ?
Jedna z wersji mówiła, że dzisiaj, bo FPS miał zamówić lawetę. Ale z do godziny 16. nic nie wjechało na "Wolę". Najpewniej będą jutro. Ale nie znam pory przyjazdu. Generalnie w zarządzie TW temat 123N stał się tematem drażliwym :D
KKS pisze:A co im właściwie jest?
Podczas pierwszego odbioru przez ludzi z TW stwierdzono niemal 100 usterek. Z poważniejszych problemów wymienić można problemy z obręczami w prototypie #001.

mpConroe

Post autor: mpConroe »

Ludzie! Nie ma co, współczuje Wam, Warszawiacy :( . Gdyby tak Protram wygrał, wiem, ma wózki od 105, ale przynajmniej by już jeździło kilka składów po Warszawie, bo homologacja już jest...

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

mpConroe pisze:Ludzie! Nie ma co, współczuje Wam, Warszawiacy :( . Gdyby tak Protram wygrał, wiem, ma wózki od 105, ale przynajmniej by już jeździło kilka składów po Warszawie, bo homologacja już jest...
Z całym szacunkiem, ale bredzisz. Po pierwsze Protram nie miał prawa wygrać, bo nie wystartował. Z jakiś powodów Protram oferty nie złożył. Po drugie - udowodnij mi, że Protram przy bierzących zamówieniach MPK Wrocław (i stosunkowo skromnym zapleczu) wyrobiłby się z 30 wagonami dla TW w terminie. Jak nie znasz się na tym, o czym piszesz to nie pisz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

TLG pisze:Jedna z wersji mówiła, że dzisiaj, bo FPS miał zamówić lawetę. Ale z do godziny 16. nic nie wjechało na "Wolę". Najpewniej będą jutro. Ale nie znam pory przyjazdu. Generalnie w zarządzie TW temat 123N stał się tematem drażliwym :D
I wcale im się nie dziwię. Pierwsze wagony miały być już październiku, a tymczasem mamy już styczeń, a wagonów wciąż nie ma. Tzn. mają być "lada chwila" :)

Nieźle się uśmieję, jak w końcu wagony przyjadą na lawecie (lub lawetach). "Wola" je uruchomi, odpali, motorniczy wyjedzie na trasę, ale... po przejechaniu 100 metrów wagon dozna poważnej awarii. Tak poważnej, że trzeba będzie je odesłać... do Poznania, tą samą lawetą :devil:

aleksej

Post autor: aleksej »

Trzeba bylow wybrac oferte MPK Lodz, co prawda drozsza, ale MPK zawarlo wspoprace z Alstomem i oferowalo wam bulwy ktore juz macie, tylko robione w Lodzi.

Aleksej

ppln

Post autor: ppln »

A do tego Łódź ma jakieś takieś doświadczenia w składaniu tramwajów - Cityrunnery złożyliśmy i jeżdżą (tylko po jakich torach :/ )

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

J-31 pisze:I wcale im się nie dziwię. Pierwsze wagony miały być już październiku, a tymczasem mamy już styczeń, a wagonów wciąż nie ma.
EU11 miały być "w lutym" :>
aleksej pisze:Trzeba bylow wybrac oferte MPK Lodz, co prawda drozsza, ale MPK zawarlo wspoprace z Alstomem i oferowalo wam bulwy ktore juz macie, tylko robione w Lodzi.
Skoro była droższa to nie można było jej wybrać. Inni oferenci by zeżarli TW od razu przed UZP lub ewentualnie sądem. Nie wiem co konkretnie oferowało MPK Łódź, ale przypuszczam, że jakąś wersję rozwojową 105N (?). PESA i FPS zaoferowali całkowicie nowe konstrukcje.

123N powinny dojechać w sobotę nad ranem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”