FPS 123N -"Cegłobulwy"
Przeczytał, niestety.J-31 pisze:Mam nadzieję, że Plocmaster tego postu nie przeczyta, bo nawet wiem co by napisał. I pewnie za bardzo by się nie pomylił
A jak wiesz, to napisz, bo on sam nie wie
Choć prawdę mówiąc, pomyślałem sobie — „z tramwajów będzie [anus], to co zrobili FPS tam gdzieś wepchnie, i skończy się na dużej karze dla Ceglorza za niewywiązanie się z kontraktu”
Jedna z wersji mówiła, że dzisiaj, bo FPS miał zamówić lawetę. Ale z do godziny 16. nic nie wjechało na "Wolę". Najpewniej będą jutro. Ale nie znam pory przyjazdu. Generalnie w zarządzie TW temat 123N stał się tematem drażliwymJ-31 pisze:TLG a czy Orientujesz się może co słychać z warszawskimi 123N ?
Podczas pierwszego odbioru przez ludzi z TW stwierdzono niemal 100 usterek. Z poważniejszych problemów wymienić można problemy z obręczami w prototypie #001.KKS pisze:A co im właściwie jest?
Z całym szacunkiem, ale bredzisz. Po pierwsze Protram nie miał prawa wygrać, bo nie wystartował. Z jakiś powodów Protram oferty nie złożył. Po drugie - udowodnij mi, że Protram przy bierzących zamówieniach MPK Wrocław (i stosunkowo skromnym zapleczu) wyrobiłby się z 30 wagonami dla TW w terminie. Jak nie znasz się na tym, o czym piszesz to nie pisz.mpConroe pisze:Ludzie! Nie ma co, współczuje Wam, Warszawiacy . Gdyby tak Protram wygrał, wiem, ma wózki od 105, ale przynajmniej by już jeździło kilka składów po Warszawie, bo homologacja już jest...
I wcale im się nie dziwię. Pierwsze wagony miały być już październiku, a tymczasem mamy już styczeń, a wagonów wciąż nie ma. Tzn. mają być "lada chwila"TLG pisze:Jedna z wersji mówiła, że dzisiaj, bo FPS miał zamówić lawetę. Ale z do godziny 16. nic nie wjechało na "Wolę". Najpewniej będą jutro. Ale nie znam pory przyjazdu. Generalnie w zarządzie TW temat 123N stał się tematem drażliwym
Nieźle się uśmieję, jak w końcu wagony przyjadą na lawecie (lub lawetach). "Wola" je uruchomi, odpali, motorniczy wyjedzie na trasę, ale... po przejechaniu 100 metrów wagon dozna poważnej awarii. Tak poważnej, że trzeba będzie je odesłać... do Poznania, tą samą lawetą
EU11 miały być "w lutym" :>J-31 pisze:I wcale im się nie dziwię. Pierwsze wagony miały być już październiku, a tymczasem mamy już styczeń, a wagonów wciąż nie ma.
Skoro była droższa to nie można było jej wybrać. Inni oferenci by zeżarli TW od razu przed UZP lub ewentualnie sądem. Nie wiem co konkretnie oferowało MPK Łódź, ale przypuszczam, że jakąś wersję rozwojową 105N (?). PESA i FPS zaoferowali całkowicie nowe konstrukcje.aleksej pisze:Trzeba bylow wybrac oferte MPK Lodz, co prawda drozsza, ale MPK zawarlo wspoprace z Alstomem i oferowalo wam bulwy ktore juz macie, tylko robione w Lodzi.
123N powinny dojechać w sobotę nad ranem.