Krakowskie 105Na w GOP

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
luki

Post autor: luki »

Peter pisze:
rzelfix pisze:No właśnie, ciekawe dlaczego zastosowano małe logo (jajo) TŚ z przodu? Dość "oryginalnie" to wygląda. :P
Tam jest pomiędzy gniazdami jakieś inne małe gniazdko (nie wiem do czego to służy). To chyba przeszkadza żeby nalepić duże logo. :mruga:
Przesunąć numerek w dół i duże logo by pasiło jak ulał :rotfl:
A tam jest chyba zaczepik od masy oraz sterowania kasownikami.

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Jechałem dzisiaj #459K na 30 - wnętrze pordzewiałe tak jak w #252 :( Co innego #470K - bardzo fajne ma wnętrze - nie widziałem nigdzie żadnej rdzy :)

Peter

Post autor: Peter »

Filip_2691 pisze:Jechałem dzisiaj #459K na 30 - wnętrze pordzewiałe tak jak w #252 :(
No właśnie wnętrze katowickiego składu #262+263 choć młodszego o 6 lat wygląda pewnie podobnie. Poza tym to też wyłupek. :retard:
Mam nadzieję, że trochę pojeździ i zrobią mu potem jakiś lifting na Zawodziu.

Przypuszczam, że dobrze będzie się prezentował #738+739 (prod. 1983), czyli przyszły #260+261 z podwójnymi rzędami siedzeń z przodu, ale jeszcze nie wiemy gdzie trafi. ;)
luki pisze:A tam jest chyba zaczepik od masy oraz sterowania kasownikami.
Ano chyba masz rację. Jest jeszcze taki inny czarny "cycek" i to on chyba jest od kasowników. :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”