Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:102Na nigdy nie jechałem akurat. Ale oczywiście na pierwszy rzut oka to się zmieniło :P
:idea: Voy popełniłem błąd w pytaniu. Chodziło mi o porównanie 105Na i 105N2k/2000.... :lol:

Dopiero teraz się zorientowałem w swoim błędzie.... :nuts:

voy

Post autor: voy »

Bulwa to po prostu odnowiona 105 i nie ma się w ogóle czym zachwycać moim zdaniem.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Nie mówię o zachwycaniu się. Ja tylko pytam, czy odnotowałeś jakieś znaczące zmiany .... :D

Damhan

Post autor: Damhan »

No mi się bardzo podoba. W nich jest chyba nawet zapowiadnie głosowe.

voy

Post autor: voy »

J-31 pisze:Nie mówię o zachwycaniu się. Ja tylko pytam, czy odnotowałeś jakieś znaczące zmiany .... :D
Trudno nie zauważyć - inaczej pracująca elektryka, inny wygląd, inne siedzenia.

Podi

Post autor: Podi »

Bulwy to tylko przebudowane stopiątki,i jeszcze przez wiele lat tramwaje wyskopodłogowe w Polsce będą opierać sie na konstrukcji 105N,jak by nie było,w polsce stopiątki będą tak wieczne,jak 13N w Warszawie :)
Ps.Zakładam sie też,że ostanie stopiątki będą jeździć w Gopie :)

[ Dodano: 2005-09-02, 16:24 ]
Jak tam jeszcze bedą tramy ;)

Damhan

Post autor: Damhan »

Poznań Podi pisze:Bulwy to tylko przebudowane stopiątki,i jeszcze przez wiele lat tramwaje wyskopodłogowe w Polsce będą opierać sie na konstrukcji 105N,jak by nie było,w polsce stopiątki będą tak wieczne,jak 13N w Warszawie :smile:
Ps.Zakładam sie też,że ostanie stopiątki będą jeździć w Gopie :smile:
Mimo wszytsko jeśli konstrukcja jest solidnie zmodernizowana i ma ładny wygląd to tym bardziej powinna być na razie podstawą teboru, zamiast starych już wyeksploatowanych 102Na, 13N i 105N przed modernizacją. Oczywiście nie może to zatamować wymiany taboru na niskopodłogowy. :)

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

ładny wygląd?! :| już wole 116Na. bulwy są koszmarne! owszem jest w nich ciszej, wygodniej niz w 105Na , doczepa bez kabiny to również świetny pomysł. ale wygląd przodu i tyłu... blah

Podi

Post autor: Podi »

Piotrek_2274 pisze:ładny wygląd?! :confused: już wole 116Na. bulwy są koszmarne! owszem jest w nich ciszej, wygodniej niz w 105Na , doczepa bez kabiny to również świetny pomysł. ale wygląd przodu i tyłu... blah
No dokładnie,ładniejsza jest zmodernizowana,błyszcząca stopiatka o klasycznych kształtach i w zielonych barwach + wyświetlacz:) Dobrze,że w Poznaniu nie będzie bulw :)

Damhan

Post autor: Damhan »

Nieprada, wygląd przodu i tyłu bulw (obojętnie jakich) jest bardzo ładny i przy tym nadaje tej okropnj stopiątce nowoczesny wygląd. Wiadomo, że nie zastąpi to niskopodłogowców, ale jest dobrą alternatywą dla kanciastych brzydali.

Poznań Podi pisze:No dokładnie,ładniejsza jest zmodernizowana,błyszcząca stopiatka o klasycznych kształtach i w zielonych barwach + wyświetlacz:) Dobrze,że w Poznaniu nie będzie bulw :smile:
Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio. :)

Podi

Post autor: Podi »

Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio. :smile:
Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...

Damhan

Post autor: Damhan »

Poznań Podi pisze:Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...
Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.

Podi

Post autor: Podi »

Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.
Aha,czyli mamy tylko wydawać kasę,zeby upiększać stopiątki,jak tatrom w tym czasi wyblakł lakier?Chore myslenie...

Robson

Post autor: Robson »

Widac ze to problem nie tylko Poznania bo Gorzowska eNka niestety zrobiła sie różowa ale na przyszly rok planowany jest remont.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

Poznań Podi pisze:
Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio. :smile:
Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...
Ta to dlaczego przybywają do Poznania krakowskie stopiatki?

[ Dodano: 2005-09-04, 21:26 ]
Poznań Podi pisze:
Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.
Aha,czyli mamy tylko wydawać kasę,zeby upiększać stopiątki,jak tatrom w tym czasi wyblakł lakier?Chore myslenie...
Popieram, ryjki i dupki od bulw są zbedne, lepije zaiwestowac w nowy lakier
Ostatnio zmieniony 2005-09-04, 21:34 przez Poznaniak, łącznie zmieniany 1 raz.

Robson

Post autor: Robson »

Chyba krakowskie pudła stopiątek by przyspieszyc remonty wagonów :)
Dobra zmieńmy temat
W gorzowie przez 3 dni na mieście jeździł szczeciński skład bulw a oprócz tego musie na zajezdni podziałac z elktryka bo nie wiedzieli za bardzo jak sie zmienia w tym sprzecie na gorzowska biegunowosc(jest odwrotnie niz prawie w całym kraju). Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tyłach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza :)
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 14:23 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tychach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza :)
Nie żartuj. Ale numer.... :o: Pilnować tramwaj... :shocked:

Robson

Post autor: Robson »

No bo wagony dalej pojechały sobie do Szczecina i niechcieli chyba odszkodowania płacic za zniszcone wnętrze.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:No bo wagony dalej pojechały sobie do Szczecina i niechcieli chyba odszkodowania płacic za zniszcone wnętrze.
Tak pamiętam, że te 105N2k/2000/S były tylko przejazdem. Dziwię się, że po tym pokazie, a raczej teście, Gorzowskie MZK nie kupiło jakichkolwiek nowych 105-tek... ;)

Podi

Post autor: Podi »

Poznaniak pisze:Ta to dlaczego przybywają do Poznania krakowskie stopiatki?
Wiadomo,że mają wpaść w obieg remontu jako pudła...
J-31 pisze:Dziwię się, że po tym pokazie, a raczej teście, Gorzowskie MZK nie kupiło jakichkolwiek nowych 105-tek... :wink:
Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie ząbki na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto :)
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 15:13 przez Podi, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”