Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Robson

Post autor: Robson »

niee bo to 127 miał wypadek a 126 wyklepali po 3 wypadkach w odstępie niewielkiego czasu. Jak znajde to pokaze fotki 127

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :)

[ Dodano: 2005-09-07, 10:58 ]
A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :)

Damhan

Post autor: Damhan »

J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :smile:
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).

J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :smile:
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?

Robson

Post autor: Robson »

To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd... ;)

[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie... :)
album_page.php?pic_id=1421
Damhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówki :)

Damhan

Post autor: Damhan »

Doczepa czynna to wielki plus dla tramwaju. :)

voy

Post autor: voy »

Doczepa bierna także (np. Siemens E1+C3, GT6+B4).

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa

Damhan

Post autor: Damhan »

Rzeczywiście od środka tramwaju wygląda to okropnie. Z zewnątz bardzo ładnie. Najlepiej jak są zaklejone góra 2 szyby. Wtedy jest fantastycznie. TAkże jak w ogóle nie ma zaklejonych szyb. Oczywiście mówię tu o zwykłych stopiątkach, bo na bulwach czy niskaczach wygląda to okropnie. A stopiątka bez reklamy jest baardzo nudna i brzydka.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Maciek-krakow pisze:Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa
Extra. Wobec tego zapraszamy do Warszawy, a ja czekam na Twoją opinię nt. tych wagonów.... :)

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

Najgorsze jest to ze zaklad R3 Mokotow na ktory dostalem zezwolenie na wejscie nie obsluguje 105N2k :( Jednak nie omieszkam przejechac sie tym tramwajem po miescie...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Maciek-krakow pisze:Najgorsze jest to ze zaklad R3 Mokotow na ktory dostalem zezwolenie na wejscie nie obsluguje 105N2k :( Jednak nie omieszkam przejechac sie tym tramwajem po miescie...
To niestety prawda. R3 posiada 105-tki, ale inne wersje (m.in. 105N8e, 105Nm). Natomiast niedaleko tego zakładu ul. Wołoską przejeżdżają tramwaje linii 17, a na niej często pojawia się 105N2k/2000. Niestety typowe 105N2k omijają ten rejon Warszawy :cry:

Natomiast jeśli chcesz po polować na:
- 105N2k oraz 105N2k/2000, to sugeruję Centrum - al. Jerozolimskie
- 105N2k i 105N3k, najlepiej poluj w al. Solidarności (może to być rejon stacji metra Ratusz, a więc pl. Bankowy, tam pod Błękitnym wieżowcem łatwo przeskoczyć z przystanku na przystanek)... ;)

PS. W razie potrzeby mogę w czymś pomóc.... :)

Peibe

Post autor: Peibe »

Na Wołoskiej jest duże prawdopodobieństwo trafienia bulwy - nie tylko na 17. Ostatnio zakład Wola wysyła je na 10.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Peibe pisze:Na Wołoskiej jest duże prawdopodobieństwo trafienia bulwy - nie tylko na 17. Ostatnio zakład Wola wysyła je na 10.
A tak. To prawda, Wola eksploatuje "bulwy", toteż jest to możliwe... W sumie 10 i 17 to te same przystanki na Wołoskiej... ;)

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

OK - dzięki za informacje... Kupilem dziś bilet na IC i jutro rano jade focić w stolicy:-)

Damhan

Post autor: Damhan »

Może dasz zdjęcia do albumu?

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

Wlasnie wrocilem - mam dosc duzo fotek. Jak bede mial gotowe i obrobione to postaram sie dodac kilka z nich...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Maciek-krakow pisze:Wlasnie wrocilem - mam dosc duzo fotek. Jak bede mial gotowe i obrobione to postaram sie dodac kilka z nich...

Pozdrawiam
Extra. A jak wrażenia ? :)

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

No fajnie fajnie - moja wyprawa do Warszawy powtorzyla sie gdyz drugi raz pojechalem na Dni Transportu Publicznego i wtedy dokladnie zapoznalem sie z budowa 116Na/1
Pod wzgledem budowy to calkiem ciekawy tramwaj ale pod wzgledem wykonawstwa (wykonczenia) to jest pare rzeczy tandetnych. Troche mnie dziwilo ze wszystkie silniki zasilane sa z jednej przetwornicy trakcyjnej... Poza tym brak dachowych urządzen wentylacyjno-grzewczych uwazam za niedoróbkę... No i to ze zamienia sie pantografy Stemmanna na OTK-2 uznaje za skandal - ale coz - oszczednosci robią swoje...

bystrzak2000

Post autor: bystrzak2000 »

Może niektórzy będą niezadowoleni, że odświeżam tak stary wątek, ale innego nie znalazłem, a nowego zakładać nie chciałem ;)

Otóż produkcja wagonów 105N2k/2000 (a właściwie 105N2k/S/2000) idzie w najlepsze. Tym razem za produkcję wziął się wrocławski Protram, który wygrał przetarg na 6 doczep do "bulw" dla MZK Szczecin. Pierwszy wagon jest już gotowy i przygotowany do wysyłki [foto: Wrotaz ze Skyscrapercity Forum]:

http://i6.tinypic.com/6peznyw.jpg
http://i14.tinypic.com/7x12mv9.jpg
http://i7.tinypic.com/71r255k.jpg
http://i19.tinypic.com/6tm3aza.jpg
http://i11.tinypic.com/86gwe20.jpg

:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”