Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego...
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ?
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd...Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie...Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
album_page.php?pic_id=1421
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówkiDamhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.
Pozdrawiam z Krakowa
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.
Pozdrawiam z Krakowa
Rzeczywiście od środka tramwaju wygląda to okropnie. Z zewnątz bardzo ładnie. Najlepiej jak są zaklejone góra 2 szyby. Wtedy jest fantastycznie. TAkże jak w ogóle nie ma zaklejonych szyb. Oczywiście mówię tu o zwykłych stopiątkach, bo na bulwach czy niskaczach wygląda to okropnie. A stopiątka bez reklamy jest baardzo nudna i brzydka.
Extra. Wobec tego zapraszamy do Warszawy, a ja czekam na Twoją opinię nt. tych wagonów....Maciek-krakow pisze:Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.
Pozdrawiam z Krakowa
To niestety prawda. R3 posiada 105-tki, ale inne wersje (m.in. 105N8e, 105Nm). Natomiast niedaleko tego zakładu ul. Wołoską przejeżdżają tramwaje linii 17, a na niej często pojawia się 105N2k/2000. Niestety typowe 105N2k omijają ten rejon WarszawyMaciek-krakow pisze:Najgorsze jest to ze zaklad R3 Mokotow na ktory dostalem zezwolenie na wejscie nie obsluguje 105N2k Jednak nie omieszkam przejechac sie tym tramwajem po miescie...
Natomiast jeśli chcesz po polować na:
- 105N2k oraz 105N2k/2000, to sugeruję Centrum - al. Jerozolimskie
- 105N2k i 105N3k, najlepiej poluj w al. Solidarności (może to być rejon stacji metra Ratusz, a więc pl. Bankowy, tam pod Błękitnym wieżowcem łatwo przeskoczyć z przystanku na przystanek)...
PS. W razie potrzeby mogę w czymś pomóc....
No fajnie fajnie - moja wyprawa do Warszawy powtorzyla sie gdyz drugi raz pojechalem na Dni Transportu Publicznego i wtedy dokladnie zapoznalem sie z budowa 116Na/1
Pod wzgledem budowy to calkiem ciekawy tramwaj ale pod wzgledem wykonawstwa (wykonczenia) to jest pare rzeczy tandetnych. Troche mnie dziwilo ze wszystkie silniki zasilane sa z jednej przetwornicy trakcyjnej... Poza tym brak dachowych urządzen wentylacyjno-grzewczych uwazam za niedoróbkę... No i to ze zamienia sie pantografy Stemmanna na OTK-2 uznaje za skandal - ale coz - oszczednosci robią swoje...
Pod wzgledem budowy to calkiem ciekawy tramwaj ale pod wzgledem wykonawstwa (wykonczenia) to jest pare rzeczy tandetnych. Troche mnie dziwilo ze wszystkie silniki zasilane sa z jednej przetwornicy trakcyjnej... Poza tym brak dachowych urządzen wentylacyjno-grzewczych uwazam za niedoróbkę... No i to ze zamienia sie pantografy Stemmanna na OTK-2 uznaje za skandal - ale coz - oszczednosci robią swoje...
Może niektórzy będą niezadowoleni, że odświeżam tak stary wątek, ale innego nie znalazłem, a nowego zakładać nie chciałem
Otóż produkcja wagonów 105N2k/2000 (a właściwie 105N2k/S/2000) idzie w najlepsze. Tym razem za produkcję wziął się wrocławski Protram, który wygrał przetarg na 6 doczep do "bulw" dla MZK Szczecin. Pierwszy wagon jest już gotowy i przygotowany do wysyłki [foto: Wrotaz ze Skyscrapercity Forum]:
http://i6.tinypic.com/6peznyw.jpg
http://i14.tinypic.com/7x12mv9.jpg
http://i7.tinypic.com/71r255k.jpg
http://i19.tinypic.com/6tm3aza.jpg
http://i11.tinypic.com/86gwe20.jpg
Otóż produkcja wagonów 105N2k/2000 (a właściwie 105N2k/S/2000) idzie w najlepsze. Tym razem za produkcję wziął się wrocławski Protram, który wygrał przetarg na 6 doczep do "bulw" dla MZK Szczecin. Pierwszy wagon jest już gotowy i przygotowany do wysyłki [foto: Wrotaz ze Skyscrapercity Forum]:
http://i6.tinypic.com/6peznyw.jpg
http://i14.tinypic.com/7x12mv9.jpg
http://i7.tinypic.com/71r255k.jpg
http://i19.tinypic.com/6tm3aza.jpg
http://i11.tinypic.com/86gwe20.jpg