Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
Bulwy to tylko przebudowane stopiątki,i jeszcze przez wiele lat tramwaje wyskopodłogowe w Polsce będą opierać sie na konstrukcji 105N,jak by nie było,w polsce stopiątki będą tak wieczne,jak 13N w Warszawie
Ps.Zakładam sie też,że ostanie stopiątki będą jeździć w Gopie
[ Dodano: 2005-09-02, 16:24 ]
Jak tam jeszcze bedą tramy
Ps.Zakładam sie też,że ostanie stopiątki będą jeździć w Gopie
[ Dodano: 2005-09-02, 16:24 ]
Jak tam jeszcze bedą tramy
Mimo wszytsko jeśli konstrukcja jest solidnie zmodernizowana i ma ładny wygląd to tym bardziej powinna być na razie podstawą teboru, zamiast starych już wyeksploatowanych 102Na, 13N i 105N przed modernizacją. Oczywiście nie może to zatamować wymiany taboru na niskopodłogowy.Poznań Podi pisze:Bulwy to tylko przebudowane stopiątki,i jeszcze przez wiele lat tramwaje wyskopodłogowe w Polsce będą opierać sie na konstrukcji 105N,jak by nie było,w polsce stopiątki będą tak wieczne,jak 13N w Warszawie
Ps.Zakładam sie też,że ostanie stopiątki będą jeździć w Gopie
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
No dokładnie,ładniejsza jest zmodernizowana,błyszcząca stopiatka o klasycznych kształtach i w zielonych barwach + wyświetlacz:) Dobrze,że w Poznaniu nie będzie bulwPiotrek_2274 pisze:ładny wygląd?! już wole 116Na. bulwy są koszmarne! owszem jest w nich ciszej, wygodniej niz w 105Na , doczepa bez kabiny to również świetny pomysł. ale wygląd przodu i tyłu... blah
Nieprada, wygląd przodu i tyłu bulw (obojętnie jakich) jest bardzo ładny i przy tym nadaje tej okropnj stopiątce nowoczesny wygląd. Wiadomo, że nie zastąpi to niskopodłogowców, ale jest dobrą alternatywą dla kanciastych brzydali.
Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio.Poznań Podi pisze:No dokładnie,ładniejsza jest zmodernizowana,błyszcząca stopiatka o klasycznych kształtach i w zielonych barwach + wyświetlacz:) Dobrze,że w Poznaniu nie będzie bulw
Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio.
Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.Poznań Podi pisze:Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...
Aha,czyli mamy tylko wydawać kasę,zeby upiększać stopiątki,jak tatrom w tym czasi wyblakł lakier?Chore myslenie...Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.
Ta to dlaczego przybywają do Poznania krakowskie stopiatki?Poznań Podi pisze:Poznań ma juz wsytarczająco dużo stopiątek i nie będzie kupował kolejnych mutacji tego pojazdu i stac w miejscu-u nas tylko niskopodłogowce,trzeba być chorym zeby jako nowy tabor kupowac wyskopodłogowce...Przecież Cegielski szykuje jakąś a'la bulwę dla Waszawy to może Poznań się załapie. W zielonym kolorze taka bulwa naprawdę ładnie by wyglądała. Jeszcze tylko diodowy wyświetlacz i będzie miodzio.
[ Dodano: 2005-09-04, 21:26 ]
Popieram, ryjki i dupki od bulw są zbedne, lepije zaiwestowac w nowy lakierPoznań Podi pisze:Aha,czyli mamy tylko wydawać kasę,zeby upiększać stopiątki,jak tatrom w tym czasi wyblakł lakier?Chore myslenie...Nie mówię o nowym taborze tylko o modernizacji starych. Np. w Poznaniu gdzie stopiątki wyglądają świetnie we wnętrzu można by było tylko doczepić na zewnątrz dziób i tył z bulwy i by łoby świetnie. Taki przód kosztuje coś ok. 16 tys. zł.
Ostatnio zmieniony 2005-09-04, 21:34 przez Poznaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba krakowskie pudła stopiątek by przyspieszyc remonty wagonów
Dobra zmieńmy temat
W gorzowie przez 3 dni na mieście jeździł szczeciński skład bulw a oprócz tego musie na zajezdni podziałac z elktryka bo nie wiedzieli za bardzo jak sie zmienia w tym sprzecie na gorzowska biegunowosc(jest odwrotnie niz prawie w całym kraju). Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tyłach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza
Dobra zmieńmy temat
W gorzowie przez 3 dni na mieście jeździł szczeciński skład bulw a oprócz tego musie na zajezdni podziałac z elktryka bo nie wiedzieli za bardzo jak sie zmienia w tym sprzecie na gorzowska biegunowosc(jest odwrotnie niz prawie w całym kraju). Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tyłach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 14:23 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiadomo,że mają wpaść w obieg remontu jako pudła...Poznaniak pisze:Ta to dlaczego przybywają do Poznania krakowskie stopiatki?
Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie ząbki na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągniętoJ-31 pisze:Dziwię się, że po tym pokazie, a raczej teście, Gorzowskie MZK nie kupiło jakichkolwiek nowych 105-tek...
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 15:13 przez Podi, łącznie zmieniany 1 raz.