Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
Pulpit manewrowy jest z tyłu, co widać na fotce. Jakbyście mieli wątpliwości:
http://kodlyoko.net/zdjecia/2.jpg - drzwiczki pulpitu manewrowego (te małe u góry )
http://kodlyoko.net/zdjecia/3.jpg - czy takie przyciski do otwierania drzwi mają oryginalne szczecińskie bulwy?
http://kodlyoko.net/zdjecia/2.jpg - drzwiczki pulpitu manewrowego (te małe u góry )
http://kodlyoko.net/zdjecia/3.jpg - czy takie przyciski do otwierania drzwi mają oryginalne szczecińskie bulwy?
W doczepach czynnych pulpit manewrowy jest zarówno z tyłu, jak i z przodu.
[ Dodano: 13 Lis 2007 22:01 ]
[ Dodano: 13 Lis 2007 22:01 ]
W tym przetargu startowały także FPS oraz Modertrans i obie firmy złożyły tańsze oferty. Jednak Protram kupując od Alstomu licencję na stopiątki, zmusił MZK do odrzucenia tamtych ofert. Jakby gdzieś poszukać w necie, to możnaby znaleźć wypowiedź prezesa Protramu, że "tylko my mamy prawo produkować te tramwaje". Dzięki temu składy będą jako tako wyglądać, bo nie wyobrażam sobie składu bulwa+123NMibars pisze:Czy orientuje się ktoś w cenach tych tramwajów? Podejżewam, że są tansze od 123N, ale to tylko moje domysły...
bystrzak2000 pisze:bo nie wyobrażam sobie składu bulwa+123N
Ee tam, to by jeszcze przeszło - bądź co bądź te 2 tramwaje są (przynajmniej w Warszawskim malowaniu w te jakieśtam fale) całkiem do siebie podobne - Znajomy nie mógł uwierzyć, jak mu pokazywałem hipolita, że to inny tramwaj, niż te, które do tąd jeździły
Taak? Tzn, że co szczecińskie "bulwy" to kopia warszawskich ?KKS pisze:Oryginalne bulwy jeżdżą nie po Szczecinie, tylko po Warszawie
Przecież 105N2k/2000/S też zostały wyprodukowane w Konstalu
A patrząc na wnętrze protramowskiej "bulwy", odnoszę wrażenie, że jest tam nieco więcej modyfikacji.
Po pierwsze wydzielono dodatkową rzeźnię po środku wagonu i otoczoną ją barierkami.
Po drugie inny jest typ foteli, niż w oryginalnych "bulwach"
No i ten przycisk zewnętrzny do otwierania drzwi. W konstalowskich "bulwach" jest on inny
PS. MpConroe czy Orientujesz się może jakie jest oznaczenie fabryczne tego wagonu. Czy wciąż jest to 105N2k/2000/B ?
A w jakiej konfiguracji Szczecin będzie eksploatować te wagony?
Tzn. oczywiście silnikowy plus doczepa,
ale czy utworzy takie składy przez rozłączenie składów 105N2k/2000 i dołączenie do każdego wagonu protramowej doczepy - w ten sposób z jednego składu zrobią się dwa (oczywiście tylko wtedy, jeśli wagon ciągnięty przez wagon prowadzący także może pracować jako silnikowy); czy może zrobi trójskłady
Tzn. oczywiście silnikowy plus doczepa,
ale czy utworzy takie składy przez rozłączenie składów 105N2k/2000 i dołączenie do każdego wagonu protramowej doczepy - w ten sposób z jednego składu zrobią się dwa (oczywiście tylko wtedy, jeśli wagon ciągnięty przez wagon prowadzący także może pracować jako silnikowy); czy może zrobi trójskłady
?PAFAWAG pisze:oczywiście tylko wtedy, jeśli wagon ciągnięty przez wagon prowadzący także może pracować jako silnikowy
Czasy eNek dawno się skończyły.
Skoro jest 14 sterowniczych i 6 doczep, zakładając że w normalnej eksploatacji będą łączone tylko w dwuskłady to wychodzi że będzie 6 składów S+D i 4 składy S+S.PAFAWAG pisze:czy utworzy takie składy przez rozłączenie składów 105N2k/2000 i dołączenie do każdego wagonu protramowej doczepy
Link do tabliczki:J-31 pisze:A czy któryś z kolegów ma mozliwość zajrzenia do jego tabliczki znamionowej ?
http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1198920849.jpg
W rzeczywistości to można to zobaczyć ale na zdjęciu nie ma szans. Za to zacytuję informację z oficjalnej strony PROTRAM-u :
W 2007 roku wyprodukowaliśmy dla MZK Szczecin 6 wagonów typu 105N2k/S/2000/PROTRAM na licencji Alstom Konstal S.A. Tramwaje te to doczepy czynne przeznaczone do współpracy z eksploatowanymi już w Szczecinie wagonami typu 105N2k/S/2000. Wyposażone są w napęd typu GTO a od wagonów pierwszych różnią się zmianami wynikającymi z przepisów prawa np. szersze drzwi. W ramach tej dostawy tak przygotowane składy zostały wyposażone w monitoring wnętrza pojazdu.