Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
voy

Post autor: voy »

Bulwy to nic specjalnego, ot 105 z inną elektryką, nadwoziem i jakimiś bajerami ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Bulwy to nic specjalnego, ot 105 z inną elektryką, nadwoziem i jakimiś bajerami ;)
no dobra, ale jak Ci się tym jechało ? :mruga:

voy

Post autor: voy »

Normalnie :D nic ciekawego.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ja myślałem, że Napiszesz - "no było ciszej niż np. w 105Na, był miękkie siedzenia, tramwaj był gadający. A tak poza tym było duszno"... :mruga:

voy

Post autor: voy »

ad1. Było tak samo jak w 105N2k, czyli normalnie. Nie jest ani za cicho ani za głośno.
ad2. Nie siedziałem na siedzeniach w bulwiszonie, podjeżdżałem tym, więc nie wiem
ad3. Gadający tramwaj? Możliwe, ale to już TW sobie tak wymyśliło.
ad4. Duszno na szczęście nie było.
Bulwa to nic ciekawego, ot przerobiona 105. Tyle.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ok. A jechałeś w wagonie typu A, czy B ? :mruga:

voy

Post autor: voy »

?? Co to jest wagon typu A i typu B? I jakie to ma znaczenie?

Marecki

Post autor: Marecki »

bardzo przyjemny tram, problem w tym, że jest wy... [wiadomo co] . Tak jak 105, a 105N[cośtam] lubię :)spodobało mi się że wreszcie nia ma kabin w wagonach B, bo w 105N2K kabina tylko zabiera przestrzeń pasażerską. Przeważnie fotel jest nawet nieodpakowany z folii :retard:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:?? Co to jest wagon typu A i typu B? I jakie to ma znaczenie?
105N2k/2000/A to wagon z kabiną motorniczego
105N2k/2000/B to funkcjonalna doczepa - bez kabiny motornicznego, ale z możliwością sterowania z wnętrza... ;)

To jak ?

[ Dodano: 2005-08-31, 15:52 ]
Marecki pisze:bardzo przyjemny tram, problem w tym, że jest wy... [wiadomo co] . Tak jak 105, a 105N[cośtam] lubię :)spodobało mi się że wreszcie nia ma kabin w wagonach B, bo w 105N2K kabina tylko zabiera przestrzeń pasażerską. Przeważnie fotel jest nawet nieodpakowany z folii :retard:
To fakt. Pomysł jest dobry.... ;)

voy

Post autor: voy »

Nie pamiętam nawet w którym wagonie jechałem, zresztą żadna to różnica, skoro to jest to samo co 105N2k.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Nie pamiętam nawet w którym wagonie jechałem, zresztą żadna to różnica, skoro to jest to samo co 105N2k.
Nie, nie. 105N2k i 105N2k/2000 to nie to samo ;) . Owszem ta sama kontrukcja, ale ile zmian. Konstal popełnił błąd, że tak nazwał te wagony... :)

voy

Post autor: voy »

Zmian? Jakie tam są zmiany oprócz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego?

OZZY

Post autor: OZZY »

To nie był błąd. <b>poprostu</b> łatwiej wyprodukować kolejny podtyp modelu posiadającego homologacje niż walczyć z mozolną procedurą uzyskiwania pozwoleń do ruchu. Właśnie dlatego jest 105N2k/2000 a nie np. 105N2Wa

OZZ

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

OZZY pisze:To nie był błąd. <b>poprostu</b> łatwiej wyprodukować kolejny podtyp modelu posiadającego homologacje niż walczyć z mozolną procedurą uzyskiwania pozwoleń do ruchu. Właśnie dlatego jest 105N2k/2000 a nie np. 105N2Wa

OZZ
Dzięki. W sumie Masz słuszność... ;)

[ Dodano: 2005-09-01, 13:13 ]
voy pisze:Zmian? Jakie tam są zmiany oprócz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego?
A chociażby:
- aparatura, napęd,
- pulpit motorniczego i wprowadzenie dodatkowych pulpitów schowanych,
- zewnętrzna obudowa pudła,
- klimatyzacja dla motorniczego,
- fotele,
- informacja pasażerska

To są tylko takie powierzchowne detale, które widać... ;)

voy

Post autor: voy »

Jak dla mnie jazda tym tramwajem była taka sama jak zwykłym 105N2k

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Jak dla mnie jazda tym tramwajem była taka sama jak zwykłym 105N2k
A czy dla porównania przejechałeś się zwykłym 105Na ? :mruga:

voy

Post autor: voy »

A nawet nie pamiętam, chyba tak...
Zresztą 105Na wyjeździłem się w Gdańsku i w Krakowie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:A nawet nie pamiętam, chyba tak...
Zresztą 105Na wyjeździłem się w Gdańsku i w Krakowie.
No i jak są spore różnice pomiędzy 105Na a 105N2k/2000 ? :mruga:
Ostatnio zmieniony 2005-09-02, 11:23 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Panewniczanin pisze:Przede wszystkim to przegub i korbka. ;) :P :lol:
Ja Ci dam przegub i korbkę.... :lol:

voy

Post autor: voy »

102Na nigdy nie jechałem akurat. Ale oczywiście na pierwszy rzut oka to się zmieniło :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”