Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
ad1. Było tak samo jak w 105N2k, czyli normalnie. Nie jest ani za cicho ani za głośno.
ad2. Nie siedziałem na siedzeniach w bulwiszonie, podjeżdżałem tym, więc nie wiem
ad3. Gadający tramwaj? Możliwe, ale to już TW sobie tak wymyśliło.
ad4. Duszno na szczęście nie było.
Bulwa to nic ciekawego, ot przerobiona 105. Tyle.
ad2. Nie siedziałem na siedzeniach w bulwiszonie, podjeżdżałem tym, więc nie wiem
ad3. Gadający tramwaj? Możliwe, ale to już TW sobie tak wymyśliło.
ad4. Duszno na szczęście nie było.
Bulwa to nic ciekawego, ot przerobiona 105. Tyle.
105N2k/2000/A to wagon z kabiną motorniczegovoy pisze:?? Co to jest wagon typu A i typu B? I jakie to ma znaczenie?
105N2k/2000/B to funkcjonalna doczepa - bez kabiny motornicznego, ale z możliwością sterowania z wnętrza...
To jak ?
[ Dodano: 2005-08-31, 15:52 ]
To fakt. Pomysł jest dobry....Marecki pisze:bardzo przyjemny tram, problem w tym, że jest wy... [wiadomo co] . Tak jak 105, a 105N[cośtam] lubię spodobało mi się że wreszcie nia ma kabin w wagonach B, bo w 105N2K kabina tylko zabiera przestrzeń pasażerską. Przeważnie fotel jest nawet nieodpakowany z folii
Dzięki. W sumie Masz słuszność...OZZY pisze:To nie był błąd. <b>poprostu</b> łatwiej wyprodukować kolejny podtyp modelu posiadającego homologacje niż walczyć z mozolną procedurą uzyskiwania pozwoleń do ruchu. Właśnie dlatego jest 105N2k/2000 a nie np. 105N2Wa
OZZ
[ Dodano: 2005-09-01, 13:13 ]
A chociażby:voy pisze:Zmian? Jakie tam są zmiany oprócz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego?
- aparatura, napęd,
- pulpit motorniczego i wprowadzenie dodatkowych pulpitów schowanych,
- zewnętrzna obudowa pudła,
- klimatyzacja dla motorniczego,
- fotele,
- informacja pasażerska
To są tylko takie powierzchowne detale, które widać...
No i jak są spore różnice pomiędzy 105Na a 105N2k/2000 ?voy pisze:A nawet nie pamiętam, chyba tak...
Zresztą 105Na wyjeździłem się w Gdańsku i w Krakowie.
Ostatnio zmieniony 2005-09-02, 11:23 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.