Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
Chyba krakowskie pudła stopiątek by przyspieszyc remonty wagonów
Dobra zmieńmy temat
W gorzowie przez 3 dni na mieście jeździł szczeciński skład bulw a oprócz tego musie na zajezdni podziałac z elktryka bo nie wiedzieli za bardzo jak sie zmienia w tym sprzecie na gorzowska biegunowosc(jest odwrotnie niz prawie w całym kraju). Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tyłach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza
Dobra zmieńmy temat
W gorzowie przez 3 dni na mieście jeździł szczeciński skład bulw a oprócz tego musie na zajezdni podziałac z elktryka bo nie wiedzieli za bardzo jak sie zmienia w tym sprzecie na gorzowska biegunowosc(jest odwrotnie niz prawie w całym kraju). Wagony sie dobrze sprawowały i przez cały casz kursowania na tyłach wagonów stali ochroniarze by wandale nie zniszczyli wnetrza
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 14:23 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiadomo,że mają wpaść w obieg remontu jako pudła...Poznaniak pisze:Ta to dlaczego przybywają do Poznania krakowskie stopiatki?
Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie ząbki na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągniętoJ-31 pisze:Dziwię się, że po tym pokazie, a raczej teście, Gorzowskie MZK nie kupiło jakichkolwiek nowych 105-tek...
Ostatnio zmieniony 2005-09-05, 15:13 przez Podi, łącznie zmieniany 1 raz.
Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki" na M8SPoznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto
Jak juz to na N8S albo N6S bo M i N to wyznacznik szerokosci toru(M-Meterspur-1000mm a N-Normalspur-1435mm) Nawet tego nie wiem ze chca takie wagony. Kiedys jeszcze w pół roku temu chcieli kupic GT6 z Duesseldorfu tylko ze te plany cos nie wypalily.Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto
Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano Nie dziewie sie ta kasacja jak obecnie na 1 i 3 jeżdża tylko po 2 składy 105Na a po 4 helmuty na linii 2 i po 3 na 1 i 3.
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego...
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ?
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd...Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie...Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
album_page.php?pic_id=1421
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówkiDamhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?