Konstal 105N2k/2000 -"Bulwa"
Rafi pisze:, nie żeby Szczecin miał zły tabor
Oj ma bardzo, ale to baredzo zły ( pod wzgledem technicznym )
Normalnie sensacja W każdych "nowoczesnym" tramwajach jest zamontowany system informacji pasazerskiej (no chyba, ez przewoxnik takowego nie chce)Rafi pisze: mówiącego pana/panią który/która zapowiada nam NASTęPNY PRZYSTANEK
I bardzo dobrze, bo starsza pasażerów w tym malowaniuRafi pisze:, Nawet ostatnio zaczęły się malować w reklamy
Oj każdy by chciał...No ale niestety...Pozyjemy, zobaczymyRafi pisze:, Chciałbym, żeby w Szczecinie pojawiły się bardziej nowoczesne składy...
Hej Poznaniaku szanowny - a w Poznański 105-tkach nie ma zapowiedzi przystanków.Poznaniak pisze:Normalnie sensacja W każdych "nowoczesnym" tramwajach jest zamontowany system informacji pasazerskiej (no chyba, ez przewoxnik takowego nie chce)Rafi pisze: mówiącego pana/panią który/która zapowiada nam NASTęPNY PRZYSTANEK
A mnie się podoba szczeciński makijaż. Nie jest taki zły. Nie ma na co narzekać...Poznaniak pisze:I bardzo dobrze, bo starsza pasażerów w tym malowaniuRafi pisze:, Nawet ostatnio zaczęły się malować w reklamy
[ Dodano: 2005-03-29, 14:39 ]
Ten tramwaj nazywa się 105N2k. I w Warszawie jest ich sporo i nie ma z nimi większych problemów. Są całkiem niezłe...Rafi pisze:Więc 105Na2k jest najnowocześniejszym tramwajem w Szczecinie.Jest bardzo fajny.Ma wygodne siedzenia, mówiącego pana/panią który/która zapowiada nam NASTęPNY PRZYSTANEK ( ),
Ta kwestia niskiej podłogi, to raczej błąd, a może chyba dowcip jednego z kolegow. Otóż 105N2k, to jest tylko unowocześniona wersja 105Na. Ten tramwaj jest nadal wysokopodłogowy...Rafi pisze: ma wszystko to co każdy 105Na2k (poza zagadką z niską podłogą)
Sorry, nie spotkałem. Chociaż widzialem jeden skład na linii 5 (co chwila mi umykał), z wysietlaczem na dachu, czy to ten ?Poznaniak pisze:W jednym składzie jest jest :PJ-31 pisze: Hej Poznaniaku szanowny - a w Poznański 105-tkach nie ma zapowiedzi przystanków.
A tymczasem w Warszawie, czy w Szczecinie - 105-tki - szczególnie 105N2k i 105N2k/2000, są zaopatrzone w pełną informację audio-wizualną... :smile2:Poznaniak pisze: I tak BTW; Ja mówiłem w każdym nowoczesnym tramwaju, a wiadomo, ze 105na takowym nie jest
nie Ty pewnie mówisz o skłądzie 204+203 z reklamą LG. To nie ten, ten co zapowiada przystanki jeździ na 12stce albo stoi na rezerwie na Sobieskiego (skład 244+243)J-31 pisze: Sorry, nie spotkałem. Chociaż widzialem jeden skład na linii 5 (co chwila mi umykał), z wysietlaczem na dachu, czy to ten ?
No bo te 1052k/2000 sa o wiele nowsze od rasowej 105n czy 105na wiec sie nie dziwieJ-31 pisze: A tymczasem w Warszawie, czy w Szczecinie - 105-tki - szczególnie 105N2k i 105N2k/2000, są zaopatrzone w pełną informację audio-wizualną... :smile2:
Ale konstrukcja de facto taka sama, rozwiązania techniczne też podobne. "Bulwy" nie są absolutnie konstrukcją porównywalną ze współczesnymi modelami zachodnimi.Peibe pisze:A gdzie tam, siedzenia są nowego typu.NEO pisze:<b>poprostu</b> to jest 105N z nowym przodem,tyłem wyświeltcze,gadaczką,a siedzenia zostawili z orginalnego 105N