Strona 5 z 8
: 2005-09-05, 15:08
autor: J-31
Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto
Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki"
na M8S
: 2005-09-05, 15:14
autor: Podi
J-31 pisze:Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki"
na M8S
heh,pewnie zarówno to jak i to
: 2005-09-05, 15:55
autor: Robson
Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto
Jak juz to na N8S albo N6S bo M i N to wyznacznik szerokosci toru(M-Meterspur-1000mm a N-Normalspur-1435mm)
Nawet tego nie wiem ze chca takie wagony. Kiedys jeszcze w pół roku temu chcieli kupic GT6 z Duesseldorfu tylko ze te plany cos nie wypalily.
Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano
Nie dziewie sie ta kasacja jak obecnie na 1 i 3 jeżdża tylko po 2 składy 105Na a po 4 helmuty na linii 2 i po 3 na 1 i 3.
: 2005-09-05, 16:07
autor: Podi
Robson pisze:Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano :frown:
Czyli teraz w Gorzowie są 23 liniowe stopiątki?
: 2005-09-05, 16:55
autor: Robson
noo 11 składów plus wagon #128 i #02
: 2005-09-05, 18:49
autor: MW
odnośnie 13N - one są tak jak Ikarus
nieśmiertelne a ich trwałość przeszła zapewne najśmielsze oczekiwania. Jeszcze pojeżdżą, choć komfort jazdy nie najlepszy.
Ale jedna zaleta, której nie mają inne tramwaje - dobrze przyspiesza i szybko się rozpędza...
: 2005-09-06, 16:43
autor: Damhan
Robson pisze:noo 11 składów plus wagon #128 i #02
A te solówki na jakich liniach jeżdżą?
: 2005-09-06, 16:55
autor: Podi
A te solówki na jakich liniach jeżdżą?
W gorzowie nie ma już solówek...Liniowo...
: 2005-09-06, 17:20
autor: Robson
#128 jest pozostałoscia po składzie ze 127(który jest obecnie kasowany) a #02 to dawny 123 który stał sie roboczym tylko dlatego ze wóz 124 ze skłądu kiedys wbił sie w słup i sie belka zgięła no i tylko do kasacji sie nadawał.
Taki mały rysunek który zobrazuje jak to wyglądało
: 2005-09-06, 20:00
autor: Damhan
Ten 126 na rysunku to czasem nie miał być 128?
: 2005-09-06, 20:10
autor: Robson
niee bo to 127 miał wypadek a 126 wyklepali po 3 wypadkach w odstępie niewielkiego czasu. Jak znajde to pokaze fotki 127
: 2005-09-07, 09:57
autor: J-31
Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego...
[ Dodano: 2005-09-07, 10:58 ]
A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ?
: 2005-09-07, 15:56
autor: Damhan
J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego...
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).
J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ?
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
: 2005-09-07, 16:14
autor: Robson
To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
: 2005-09-08, 08:53
autor: J-31
Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd...
[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie...
album_page.php?pic_id=1421
Damhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówki
: 2005-09-08, 16:31
autor: Damhan
Doczepa czynna to wielki plus dla tramwaju.
: 2005-09-08, 17:43
autor: voy
Doczepa bierna także (np. Siemens E1+C3, GT6+B4).
: 2005-09-09, 14:11
autor: Maciek-krakow
Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.
Pozdrawiam z Krakowa
: 2005-09-09, 14:43
autor: Damhan
Rzeczywiście od środka tramwaju wygląda to okropnie. Z zewnątz bardzo ładnie. Najlepiej jak są zaklejone góra 2 szyby. Wtedy jest fantastycznie. TAkże jak w ogóle nie ma zaklejonych szyb. Oczywiście mówię tu o zwykłych stopiątkach, bo na bulwach czy niskaczach wygląda to okropnie. A stopiątka bez reklamy jest baardzo nudna i brzydka.
: 2005-09-09, 15:05
autor: J-31
Maciek-krakow pisze:Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.
Pozdrawiam z Krakowa
Extra. Wobec tego zapraszamy do Warszawy, a ja czekam na Twoją opinię nt. tych wagonów....