Strona 5 z 8

: 2005-09-05, 15:08
autor: J-31
Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto :)
Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki" :D na M8S :mruga:

: 2005-09-05, 15:14
autor: Podi
J-31 pisze:Być może się mylę, ale z tego co ja słyszałem to MZK w Gorzowie już od kilku lat "ostrzy sobie ząbki" :biggrin: na M8S :mruga:
heh,pewnie zarówno to jak i to :P

: 2005-09-05, 15:55
autor: Robson
Poznań Podi pisze:Gorzów(i za to go podziwiam)ma największe tempo kasowania stopiątek a <b>pozatym</b> gdzieś słyszałem,że już ostrzy sobie apetyt na M8S,bo wszystkie pojazdy z Kassel juz ściągnięto :)
Jak juz to na N8S albo N6S bo M i N to wyznacznik szerokosci toru(M-Meterspur-1000mm a N-Normalspur-1435mm) :) Nawet tego nie wiem ze chca takie wagony. Kiedys jeszcze w pół roku temu chcieli kupic GT6 z Duesseldorfu tylko ze te plany cos nie wypalily.
Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano :( Nie dziewie sie ta kasacja jak obecnie na 1 i 3 jeżdża tylko po 2 składy 105Na a po 4 helmuty na linii 2 i po 3 na 1 i 3. :(

: 2005-09-05, 16:07
autor: Podi
Robson pisze:Niestety kasacje w gorzowie ida w zastraszajacym temie obecnie fizycznie kasuja juz wagon #127 który lekko dostał w okolice przetwornicy i go juz nie wyremontowano :frown:
Czyli teraz w Gorzowie są 23 liniowe stopiątki?

: 2005-09-05, 16:55
autor: Robson
noo 11 składów plus wagon #128 i #02

: 2005-09-05, 18:49
autor: MW
odnośnie 13N - one są tak jak Ikarus :) nieśmiertelne a ich trwałość przeszła zapewne najśmielsze oczekiwania. Jeszcze pojeżdżą, choć komfort jazdy nie najlepszy.
Ale jedna zaleta, której nie mają inne tramwaje - dobrze przyspiesza i szybko się rozpędza...

: 2005-09-06, 16:43
autor: Damhan
Robson pisze:noo 11 składów plus wagon #128 i #02
A te solówki na jakich liniach jeżdżą?

: 2005-09-06, 16:55
autor: Podi
A te solówki na jakich liniach jeżdżą?
W gorzowie nie ma już solówek...Liniowo...

: 2005-09-06, 17:20
autor: Robson
#128 jest pozostałoscia po składzie ze 127(który jest obecnie kasowany) a #02 to dawny 123 który stał sie roboczym tylko dlatego ze wóz 124 ze skłądu kiedys wbił sie w słup i sie belka zgięła no i tylko do kasacji sie nadawał.
Obrazek
Taki mały rysunek który zobrazuje jak to wyglądało :)

: 2005-09-06, 20:00
autor: Damhan
Ten 126 na rysunku to czasem nie miał być 128?

: 2005-09-06, 20:10
autor: Robson
niee bo to 127 miał wypadek a 126 wyklepali po 3 wypadkach w odstępie niewielkiego czasu. Jak znajde to pokaze fotki 127

: 2005-09-07, 09:57
autor: J-31
Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :)

[ Dodano: 2005-09-07, 10:58 ]
A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :)

: 2005-09-07, 15:56
autor: Damhan
J-31 pisze:Ok. Wracając do tematu. TW już oblepiają reklamami również 105N2k/2000. Jednego z nich udało mi się wczoraj sfocić. Poluję na następnego... :smile:
Pokażesz zdjęcie? Na szczęście na nasze żelazka jeszcze nie nalepiają (wyglądały by okropnie), ale Protramy zostały już obklejone. Na szczęście reklamy są ładne (Kerakoll i Whiskas).

J-31 pisze:A propo. Koledzy ze Szczecina. A jak się sprawują 105N2k/2000/S ? :smile:
Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?

: 2005-09-07, 16:14
autor: Robson
To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej

: 2005-09-08, 08:53
autor: J-31
Robson pisze:To nie jest 105N2k/2000/S tylko 105N2k/S/2000 jak znajde to zarzuce zdjecie tabliczki znamianowej
Sorry, to oznaczenie to każdy podaje inaczej. Stąd pewnie mój błąd... ;)

[ Dodano: 2005-09-08, 09:57 ]
Damhan pisze:Pokażesz zdjęcie?
Proszę bardzo o to one. Zdjęcie jest już w albumie... :)
album_page.php?pic_id=1421
Damhan pisze:Po co ten znaczek S na końcu? Czyżby to oznaczało Szczecin?
Co prawda pewny nie jestem, ale sądzę, że chyba-<b>napewno</b> TAK. Tak można sądzić. Różnice między warszawskimi 105N2k/2000 a szczecińskimi jest też taka, że warszawskie dzielą się na doczepne (B) i sterownicze (A), natomiast szczecińskie są wyłącznie z kabiną motorniczego. Tak więc szczecińskie mogą jeździć parami albo jako solówki :)

: 2005-09-08, 16:31
autor: Damhan
Doczepa czynna to wielki plus dla tramwaju. :)

: 2005-09-08, 17:43
autor: voy
Doczepa bierna także (np. Siemens E1+C3, GT6+B4).

: 2005-09-09, 14:11
autor: Maciek-krakow
Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa

: 2005-09-09, 14:43
autor: Damhan
Rzeczywiście od środka tramwaju wygląda to okropnie. Z zewnątz bardzo ładnie. Najlepiej jak są zaklejone góra 2 szyby. Wtedy jest fantastycznie. TAkże jak w ogóle nie ma zaklejonych szyb. Oczywiście mówię tu o zwykłych stopiątkach, bo na bulwach czy niskaczach wygląda to okropnie. A stopiątka bez reklamy jest baardzo nudna i brzydka.

: 2005-09-09, 15:05
autor: J-31
Maciek-krakow pisze:Jak mnie ddenerwuje zaklejanie reklama szyb... Co z tego ze widac od srodka jak tak badziewnie tramwaj wyglada. A z reszt - dla mnie wszystkie reklamy na taborze sa okropne.
Co do 105N2k/2000 to jade we wtorek do Warszawy na zajezdnie Mokotow to napisze Wam jakie sa moje opinie na temat tych wagonow szczegolnie od strony technicznej.

Pozdrawiam z Krakowa
Extra. Wobec tego zapraszamy do Warszawy, a ja czekam na Twoją opinię nt. tych wagonów.... :)