Strona 1 z 28

: 2005-10-04, 16:25
autor: Podi
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2949933.html
To tak troszkę na temat: Niskopodłogowiec z Poznania.
Muszę przyznać,że ta wiadomośc mnie ucieszyła :)

: 2005-10-04, 16:45
autor: voy
Mało drzwi...

P.S. Zazdroszczę taniej ceny Combino, 2 miliony ZŁOTYCH (w GW) za wagon to świetna cena :P:P:P

: 2005-10-04, 16:48
autor: Milenium
Łał jestem po głębokim wrażeniem...Tylko szkoda że na razie podali jeden rysunek :).Fajnie że w tym tekście krytykują Combino,to mi się podoba :D.

: 2005-10-04, 16:48
autor: Podi
Podi pisze:Mało drzwi.
Tłumaczą się tym,że drzwi będą szerokie,no ale zobaczymy :)
W Combino tez jest kiepska wymiana pasażerów(najlepiej jest w Tatrach :D ).

[ Dodano: 2005-10-04, 16:49 ]
P.S. Zazdroszczę taniej ceny Combino, 2 miliony ZŁOTYCH (w GW) za wagon to świetna cena :P:P:P
Pomyłka,chodziło raczej o 2 mln Euro...

: 2005-10-04, 19:51
autor: voy
Poza tym Combino powinny mieć wg mnie dłuższy czwarty człon, pomijając fakt że pomieści on niewiele więcej osób to tramwaj wyglądałby bardziej cywilizowanie, a nie jak niskopodłogowiec kupiony na siłę.

: 2005-10-05, 09:29
autor: J-31
Wow. Jestem pod wrażeniem projektu z Cegielskiego. :shocked:

Póki co ładnie wygląda, oby tylko na wyglądzie się nie skończyło... :mruga:

: 2005-10-05, 09:34
autor: Robson
Mam nadzieje ze Cegielski zrobi dobry projekt który zdobędzie rynek krajowy no i moze zagraniczny bo jak mowi ze bedzie tani i dobry to takie mniej zamozne miasta moze jeszcze zakupia.

: 2005-10-05, 15:39
autor: voy
Temat nadaje się do wydzielenia.

OK , temat został wydzielony - Mac

: 2005-10-29, 15:40
autor: ZwierZ
Witam ,

Całkiem ładnie zapowiada się nasz nowy produkt z Cegielskiego. Jeśli jeszcze jakość będzie odpowiednia to może to być całkiem udana konstrukcja.
Mało drzwi?
Za to mają być szerokie - można to sobie wyobrazić patrząc na Tatre RT6 i myślowo wstawić miedzy dzrwiami w zewnętrznych członach jedne szerokie i i takie same w wydłużonym członie środkowym o dwa wózki. Te szerokie i dwa wąskie na końcach wejścia powinny w sumie wystarczyć na szybki przepływ ludzi.
Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr. :)

: 2005-10-29, 15:50
autor: Podi
ZwierZ pisze:Witam ,

Całkiem ładnie zapowiada się nasz nowy produkt z Cegielskiego. Jeśli jeszcze jakość będzie odpowiednia to może to być całkiem udana konstrukcja.
Mało drzwi?
Za to mają być szerokie - można to sobie wyobrazić patrząc na Tatre RT6 i myślowo wstawić miedzy dzrwiami w zewnętrznych członach jedne szerokie i i takie same w wydłużonym członie środkowym o dwa wózki. Te szerokie i dwa wąskie na końcach wejścia powinny w sumie wystarczyć na szybki przepływ ludzi.
Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr. :)
Również witamy kolejnego poznaniaka na forum :)
Całkowicie popieram tą opinię i wierzę,że tramwaj na pewno będzie super :)

: 2005-11-03, 15:53
autor: J-31
ZwierZ pisze:(...) Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr. :)
Nie bardzo chce mi się wierzyć, aby ten prototyp miał kursować na zasadzie testu w Warszawie. Jeśli już to może trafić tu na jakiś zamknięty pokaz. ;)

: 2005-11-03, 17:26
autor: Podi
J-31 pisze:Nie bardzo chce mi się wierzyć, aby ten prototyp miał kursować na zasadzie testu w Warszawie. Jeśli już to może trafić tu na jakiś zamknięty pokaz.
Najpierw będzie jeździł po Poznaniu na pewno ;p

: 2005-11-03, 17:34
autor: Peter
Wszystkie wynalazki i prototypy Konstalu też zawsze jeździły prawie pod moim oknem. Mieszkam niedaleko. :D Próby hamowania i jazdę do tyłu testowali na trzecim torze między pętlami przy St. Śląskim. :lol:
Pewnie tak samo będzie w Poznaniu. ;)

: 2005-11-03, 17:41
autor: Podi
Peter pisze:Wszystkie wynalazki i prototypy Konstalu też zawsze jeździły prawie pod moim oknem. Mieszkam niedaleko. :biggrin: Próby hamowania i jazdę do tyłu testowali na trzecim torze między pętlami przy St. Śląskim. :lol:
Pewnie tak samo będzie w Poznaniu. :wink:
U nas mamy PST,czyli próby wytrzymałościowe :)

: 2005-11-03, 18:13
autor: Peter
Podi, jakbyś mógł to zdaj nam tu relację z tych testów z Ceglorza. :)

: 2005-11-03, 18:18
autor: Podi
Spoko,tylko on musi sie nam wyprodukować najpierw ;p

: 2005-11-03, 18:36
autor: Peter
Taka produkcja to jednak mnóstwo stali, więc czekam cierpliwie. ;)

: 2005-11-03, 20:13
autor: Poznaniak
Podi pisze:Spoko,tylko on musi sie nam wyprodukować najpierw ;p
Dokładnie, ale i tak nie jest powiedzane, ze MPK będzie go testować

: 2005-11-03, 20:56
autor: Podi
Poznaniak pisze:Dokładnie, ale i tak nie jest powiedzane, ze MPK będzie go testować
No to <b>niewiem</b>,ale chyba raczej tak,inaczej byłoby bez sensu...

: 2005-11-03, 21:02
autor: Poznaniak
Podi pisze:
Poznaniak pisze:Dokładnie, ale i tak nie jest powiedzane, ze MPK będzie go testować
No to <font color=red><b>nie wiem</b> //autokorekta</font>,ale chyba raczej tak,inaczej byłoby bez sensu...
W sumie racja ale po MPK sie mzona wszystkiego spodziewac. Moga np. udostępnic tylko jakis odcinek torowiska to testów alby sprawdzić np. układ hamowania, albo zupełnie normalnie kursowac na linii wozac pasażerów