FPS 118N -"Puma"
Tak myślałem, że ma warszawskie sterowniki. Kasowniki oczywiście zmienili, bo w Poznaniu są zupełnie inne - teraz są te nowe R&G, które we wszystkich nowo zakupionych i wyremontowanych tramwajach i autobusach montują.
Zauważyłem Na Wrocławskiej motorniczy nie mógł ruszyć z przystanku (nie wiem, dlaczego), więc wpuścił potem jakiegoś pasażera i było słychać zapowiedź po raz drugi. Aha - i wizualnie prezentuje się dobrze tylko od strony drzwiJ-31 pisze:to tą zapowiedź można usłyszec nawet więcej niż dwa razy
Nie. Nie gubi się. I powiem więcej. Jeżeli na jakimś przystanku motorniczy kilka razy otwiera/zamyka drzwi (nie mylić z CG, bo to jest zupełnie coś innego), to system za każdym zamknięciem drzwi powtarza zapowiedź następnego przystankuA ten system BUSE nie gubi się gdy na jednym przystanku drzwi otworzą się kilkukrotnie? I jeśli nie to znaczy, że prawdopodobnie ma jakiś moduł do mierzenia odległości (jak moduł drogi/GPS w R&G), nie lepiej by było żeby zapowiedzi były odgrywane 10m przed/za przystankiem?
KKS - a czy Puma dotrwała do końca swojej zmiany ?
Za problemy wagonów PESY odpowiedzialne był konkretne podzespoły, a nie cały wagon i często nieumiejętność radzenia sobie z nimi przez obsługę Tramwajów Warszawskich. Bez wątpienia PESY miały znacznie mniej zjazdów awaryjnych niż ich poprzednicy - wagony 116Na/1. Jedynie każdy taki zjazd musiał być relacjonowany przez telewizję oraz periodyki pokroju "Faktu" i "Super Expressu" oraz opatrzone słowami "skandal". W przypadku PUMY jest tak, że wagon pozostaje unieruchomiony na parę dni i to świadczy o czymś więcej niż tylko awaryjność. Nie porównujcie 118N do PESY.imarcin pisze:Ciekawe czy to choroby wieku dziecięcego i tak jak PESy z warszawy
http://www.galeriapgk.com/galeria/categ ... cat_id=374
Z PGK jeszcze
Z PGK jeszcze