FPS 118N -"Puma"
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2949933.html
To tak troszkę na temat: Niskopodłogowiec z Poznania.
Muszę przyznać,że ta wiadomośc mnie ucieszyła
To tak troszkę na temat: Niskopodłogowiec z Poznania.
Muszę przyznać,że ta wiadomośc mnie ucieszyła
Tłumaczą się tym,że drzwi będą szerokie,no ale zobaczymyPodi pisze:Mało drzwi.
W Combino tez jest kiepska wymiana pasażerów(najlepiej jest w Tatrach ).
[ Dodano: 2005-10-04, 16:49 ]
Pomyłka,chodziło raczej o 2 mln Euro...P.S. Zazdroszczę taniej ceny Combino, 2 miliony ZŁOTYCH (w GW) za wagon to świetna cena :P:P
Witam ,
Całkiem ładnie zapowiada się nasz nowy produkt z Cegielskiego. Jeśli jeszcze jakość będzie odpowiednia to może to być całkiem udana konstrukcja.
Mało drzwi?
Za to mają być szerokie - można to sobie wyobrazić patrząc na Tatre RT6 i myślowo wstawić miedzy dzrwiami w zewnętrznych członach jedne szerokie i i takie same w wydłużonym członie środkowym o dwa wózki. Te szerokie i dwa wąskie na końcach wejścia powinny w sumie wystarczyć na szybki przepływ ludzi.
Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr.
Całkiem ładnie zapowiada się nasz nowy produkt z Cegielskiego. Jeśli jeszcze jakość będzie odpowiednia to może to być całkiem udana konstrukcja.
Mało drzwi?
Za to mają być szerokie - można to sobie wyobrazić patrząc na Tatre RT6 i myślowo wstawić miedzy dzrwiami w zewnętrznych członach jedne szerokie i i takie same w wydłużonym członie środkowym o dwa wózki. Te szerokie i dwa wąskie na końcach wejścia powinny w sumie wystarczyć na szybki przepływ ludzi.
Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr.
Również witamy kolejnego poznaniaka na forumZwierZ pisze:Witam ,
Całkiem ładnie zapowiada się nasz nowy produkt z Cegielskiego. Jeśli jeszcze jakość będzie odpowiednia to może to być całkiem udana konstrukcja.
Mało drzwi?
Za to mają być szerokie - można to sobie wyobrazić patrząc na Tatre RT6 i myślowo wstawić miedzy dzrwiami w zewnętrznych członach jedne szerokie i i takie same w wydłużonym członie środkowym o dwa wózki. Te szerokie i dwa wąskie na końcach wejścia powinny w sumie wystarczyć na szybki przepływ ludzi.
Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr.
Całkowicie popieram tą opinię i wierzę,że tramwaj na pewno będzie super
Nie bardzo chce mi się wierzyć, aby ten prototyp miał kursować na zasadzie testu w Warszawie. Jeśli już to może trafić tu na jakiś zamknięty pokaz.ZwierZ pisze:(...) Trzeba czekać na wieści co do ukazania prototypu i być może będziemy mogli zobaczyć je w Warszawie bo FPS będzie chciał też te tam puścić po zwycięstwie z wysokopodłogowymi.
pzdr.
W sumie racja ale po MPK sie mzona wszystkiego spodziewac. Moga np. udostępnic tylko jakis odcinek torowiska to testów alby sprawdzić np. układ hamowania, albo zupełnie normalnie kursowac na linii wozac pasażerówPodi pisze:No to <font color=red><b>nie wiem</b> //autokorekta</font>,ale chyba raczej tak,inaczej byłoby bez sensu...Poznaniak pisze:Dokładnie, ale i tak nie jest powiedzane, ze MPK będzie go testować