Odp
: 2009-07-10, 09:15
Za rok nie wiadomo co będzie. A stan techniczny TPowskich pojazdów nie najlepszy i mało tych wagonów
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Sorry, nie rozerwę się. Do Łodzi wpadnę najszybciej za rokGullit pisze:Za rok nie wiadomo co będzie. A stan techniczny TPowskich pojazdów nie najlepszy i mało tych wagonów
i tak nic nie przebije tego...
http://www.phototrans.eu/14,332616,0,Ko ... 3N_37.html
no może poza inną łódzką pomysłową "modernizacją"
KKS pisze:Myślałem, że to jakiś ukraiński tramwaj
To prawda, ale te 803-ki MKT tak właśnie wyglądają i w realu wcale nie są lepsze. Widziałem, jechałem i naprawdę można się przestraszyć... co ciekawe one kursują po części, również po trasie ŁTR-uAmalio pisze:Wygląda jak rosyjski KTM
TLG pisze:Panowie, zważcie, że te remonty były wykonywane w zajezdni na Helenówku w warunkach niemal polowych. To, co dało się z tym zrobić to zrobiono, jeżeli ktoś się spodziewał cudów po takim remoncie - no cóż - spotka go rozczarowanie.
Jak byłem mniejszy, to wydawało mis się, że budują to na bazie pudła GT6M (gdzieś podobne jeździły - na wzór tych GT8NF z Grazu, tylko GT6 i wąskotorowe) i podwozia 102Na... Wszystko się zmieniło, jak pięknego dnia pojechałem do łodzi i zobaczyłem, jak zrywają z 803N poszycie i dospawowywują jej tył zrobiony z kilku pospawanych ze sobą kątowników...Hussar pisze:jeszcze parę pięknych 803 z Łodzi ;p
http://www.phototrans.eu/14,260341,0,Ko ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,66485,0,Kon ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,141371,0,Ko ... 3N_37.html
Niemniej trzeba być zdolnym, żeby po modernizacji tramwaj wyglądał A¯ TAK źle. Ładny w gruncie rzeczy tramwaj jakim jest 803N przerobiono na takie paskudztwo. Najfajniejsza jest ta blacha falista nad tablicą... wygląda jakby to sklepał jakiś kowal na zapadłej ukraińskiej wsi...
Może przód był np. tak skorodowany, że trzeba było zrobić nowy?Hussar pisze:Jeśli nie było warunków to trzeba było poprzestać na wnętrzu, nie brać się za zmianę designu i pozostawić oryginalny wygląd
W dobrym stanieHussar pisze:Ale to chyba lepiej byłoby odkupić przód z jakiegoś kasowanego Konstala 102 lub 13N
Za dużo robotyHussar pisze:albo wykonać identyczny
Pewnie nie mieli wyjściaHussar pisze:próbować oszczędzić parę zł (bo i tak wielkich oszczędności z tego pewnie nie było).
Oj, tutaj chyba stosują jednak profile zamknięte.Coffee pisze:dospawowywują jej tył zrobiony z kilku pospawanych ze sobą kątowników...
Wiesz, biorąc pod uwagę, że w Warszawie konstrukcje stopiątek prostowano za pomocą dwóch Starów...Hussar pisze:Hmmm czyli aż tak bardzo nie przestrzeliłem z tym ukraińskim kowalem...
W sumie trochę szkoda, ale takie to były czasy, że nikt o tym nie myślał w ten sposób (koniec lat 90 nie uchodzi u mnie za czas dobry dla tramwajów). Natomiast przytoczę przykład Filadelfii, gdzie z powodu braku taboru powyciągano z krzaków wagony PCC, do których zamontowano zestawy falowników i silników asynchronicznych zostawiając nieruszoną "skorupę".Hussar pisze:Albo dokonać tych napraw w normalnych warunkach zamiast próbować oszczędzić parę zł