Strona 11 z 11

: 2009-08-05, 00:18
autor: Hussar
PAFAWAG pisze:Uprzejmie zwracam uwagę, że Twoja uwaga jest nie na miejscu - nie ja tu jestem od gróźb :P

nie zaczaiłeś cytatu ;p

ok, koniec offtopu

: 2009-08-05, 20:11
autor: ppln
J-31 pisze:Ppln - ale czy przypadkiem 46A to nie jest linia "zjazdowa" do zajezdni na Helenówku - z pętli na Chocianowicach - po trasie linii 46 ?
Skądże by znowu. W rozkładzie normalnym 46A to 46 skrócone do Helenówka (w tym oczywiście kursy zjazdowe, które są tą samą trasą; relacja Ikea-Helenówek), taki był co drugi kurs 46, co dawało częstotliwość 20 minut, a razem 10. Ale teraz to wszystko jest rozbite na dwa i 46 ma relację Ozorków-Legionów, a 46A Bratysławska-Ikea ("łącznikiem" tras jest Z5 w relacji Dw. Kaliski-Plac Wolności na upartego, a tak naprawdę to 11).

: 2009-08-06, 08:26
autor: J-31
ppln pisze:Skądże by znowu. W rozkładzie normalnym 46A to 46 skrócone do Helenówka (w tym oczywiście kursy zjazdowe, które są tą samą trasą; relacja Ikea-Helenówek), taki był co drugi kurs 46, co dawało częstotliwość 20 minut, a razem 10. Ale teraz to wszystko jest rozbite na dwa i 46 ma relację Ozorków-Legionów, a 46A Bratysławska-Ikea ("łącznikiem" tras jest Z5 w relacji Dw. Kaliski-Plac Wolności na upartego, a tak naprawdę to 11).
Ok. Dzięki :)

: 2009-09-22, 23:21
autor: XboXC
A ja tak wracajac do Łódzkich 803 "kanciaków".
Powiem tak: modernizacje, które były bodajże w latach 97-02 (jakos tak) nie ograniczały sie tylko do zmiany pudła.
Jak już wcześniej wspomniano, opory są na dachu, ale...
+ dorobiono piasecznice, bo oryginalne 803 "parówy" ich nie mialy
+ układy grzejne - wymieniono grzałki oporowe na urzadzenia grzewcze
+ otwieranie drzwi z przycisków to kolejna zmiana
+ w kilku modelach zastosowano przetwornicę statyczną

W zwiazku ze zmianą pudła, zmieniła sie kabina motorniczego i to w duzym znaczeniu.
+ jest wieksza
+ nowy pulpit sterowniczy (fakt faktem, jak to na styl kantów- kanciaty i prosty) - jest na nim wszystko, od wlacznikow ogrzewania po przez wlaczniki swiatla, ogrzewanie stopni, sygnalizacja hamulców szczękowych - 4 diody (1 na każdy luzownik), itp az do wyboru jazdy na grupach silników.
We wnętrzu zastosowano nowe poszycie ścian (kanciate) - mówicie co chcecie, ale w kanciaku jest ladniej po prostu. Siedzenia są wandaloodporne. Po jednej stronie jest 1 rząd, a po drugiej 2 rzędy siedzeń.

Pewnie, że sa i minusy tego - często lubi pękać złącze wewnętrzne na przegubie (spawy), niektóre modele wyglądają ładnie, ale gorzej z komfortem jazdy - trzeszczy buczy, stuka. Jakby nie patrzeć układ napędowy został taki sam - 4 silniki LTb-220 (choć w jednej parówie z TP siedzą silniki LTa-220), vmax 55, rozruch na korbę - jazda szeregowa i szeregowo-równoległa, a więc wiekszosc wad konstrucyjnych jakie ma oryginalna 803 te wagony posiadają.

Odp

: 2009-10-12, 06:56
autor: Gullit
Kilka dni temu MKT 37 miał zderzenie z autobusem MPK linii 73.Wagon był akurat na linii 46 bo jest wykorzystywany też jako L czyli szkoleniowy

: 2010-05-19, 14:30
autor: Coffee
Mam pytanie: Spotkał się może ktoś z forumowiczów ze zdjęciem 102Na ze wstawką niskopodłogową? Podobno w Poznaniu jeździła taka stodwójka...

: 2010-05-19, 14:59
autor: ep40
Chyba się pomyliło z 105N2, niskiej stodwójki nigdy nie było i ze względu na historyczność tych pojazdów, nigdy nie będzie.

: 2010-05-19, 15:10
autor: J-31
Coffee pisze:Mam pytanie: Spotkał się może ktoś z forumowiczów ze zdjęciem 102Na ze wstawką niskopodłogową? Podobno w Poznaniu jeździła taka stodwójka...
To chyba jakieś żarty. Nie przypominam sobie takiego wagonu ;)

: 2010-05-19, 15:38
autor: filimer
Coffee pisze:Mam pytanie: Spotkał się może ktoś z forumowiczów ze zdjęciem 102Na ze wstawką niskopodłogową? Podobno w Poznaniu jeździła taka stodwójka...
Oj Coffe, pomieszały Ci się bimbaje, w Poznaniu jest dziadek moderusów beta (tych, co mają być przerabiane ze stozłomek), nieudana przeróbka stopiątki na trójczłonowego przeguba z wstawką niskopodłogową (autorstwa naszego ulubionego FPS), wagon Konstal 105N/2. Tu masz widok na wnętrze tego cuda.

: 2010-05-19, 18:05
autor: Coffee
Nie pomieszały mi się... Chodziły już dość dawno plotki o takim wagonie. Jeden miał się znajdować w Poznaniu, drugi we Wrocławiu. Czy coś wiadomo na ten temat?

P.S.:105N/2 nie musisz mi pokazywać, bo wiem co to za tramwaj...

: 2010-05-19, 19:44
autor: Podi
Coffee pisze:Chodziły już dość dawno plotki o takim wagonie. Jeden miał się znajdować w Poznaniu, drugi we Wrocławiu
Dobrze, że napisałeś plotki. Choć można to nazwać dosadniej bzdurami. Wyobrażasz sobie istnienie takiego wagonu i brak jakichkolwiek informacji w internecie i literaturze tematycznej? Trochę dedukcji.

: 2010-05-19, 21:21
autor: 9507
Dla pewności - u nas nigdy takiego czegoś nie było i nie ma ;)

: 2010-05-20, 09:13
autor: TLG
Od czasu do czasu się pojawiały fotomontaże. Ale poza tym nigdy nie było takiego tramwaju i nie wiem skąd informacje, że zbudowano takie "coś".

: 2010-05-20, 11:29
autor: bystrzak2000
ep40 pisze: niskiej stodwójki nigdy nie było i ze względu na historyczność tych pojazdów, nigdy nie będzie.
Nigdy nie mów nigdy :D

Re: Konstal 102N/102Na/803N i in

: 2017-11-28, 21:55
autor: J-31
Ich ogórka "łamańca" spotkałem w Warszawie. Niestety nie jechałem, ale udało mi się go na szczęście sfocić - chociaż przyznam, szczerze, że nie są to najlepsze zdjęcia - może później będzie jakaś okazja. Natomiast co do tego wagonu - jak zwykle cudo. Fajnie by go było przy jakiejś okazji zobaczyć i sfocić :)