Modertrans - Poznań
http://www.galeriapgk.com/details.php?image_id=15508 kolejny skład dla Szczecina już niedługo będzie wysłany.
Ooo... Czyli lada chwila dojedzie do Szczecina. Tylko czemu został już pomalowany w barwy TSz? Poprzednie egzemplarze przyjeżdżały jako szare, a malowano je na miejscu. Coś mi to wygląda, że te wagony będą miały trochę więcej udziału komponentów z Modertransu.
PS. Widać różnice w stosunku do pierwszych egzemplarzy, m.in. płaskie osłony wózków i brak jednego otworu okiennego.
Nie wiem czy na tych, ale faktem jest, że Moderus będzie miał nowe wózki.J-31 pisze:czy one pojadą do Szczecinach z wózkami ?
PS. Widać różnice w stosunku do pierwszych egzemplarzy, m.in. płaskie osłony wózków i brak jednego otworu okiennego.
Może TSz sobie to "domaluje"...Kędzior pisze:A właśnie, czym jest to spowodowane? Ma to na celu wzmocnienie całego pudła, czy po prostu w tym miejscu przewidziano szafę aparatową większych rozmiarów niż w 105Na?
#501 też tego nie ma, ale w tym miejscu jest pomalowany ciemno-szarą farbą metaliczną, która imitowała okno. W Modertransie albo o tym zapomnieli albo stwierdzili "niedasię", ewentualnie "Nam nie kazano".
Ja tam lubię skosy (dlatego nie podoba mi się 204WrAS), ale do nowoczesnych tramwajów nie pasują, bo ograniczają wnętrze wagonu. Moderusa do nowoczesnych nie zaliczam (jak ktoś chcę, to wyjaśnię, ale myślę, że wszyscy mnie rozumieją) i bardziej mi się podoba ze skosami.OPi pisze:Ale ja muszę przyznać, że nie wiem czemu wszyscy nie lubicie skosów. Mnie się podobają.
Ostatnio zmieniony 2010-12-09, 23:11 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Zły przykład.
Pesa ze skosem zgodnym z polską normą
Skoda ma natomiast łagodne skosy, prawie, że nie. Dlatego myślę, że nie jest tu dobrym przykładem. Skosy w pesie i te idiotyczne wózki jak najbardziej. W skodzie wózki nie wystają, więc da się doprowadzić przystanek do drzwi. A w Pesie jakiś idiota zrobił skosy, ale zapomniał o wystających wózkach... I cała niskopodłogowość poszła się j:!:. Z resztą, do tramwaju+ bez wydzielonych torowisk mają być przystanki przystosowane tylko do Skód 19T.
Dobry. Zdjęcie bardzo dobrze pokazuje "otchłań" między krawężnikiem a podłogą i nie należy traktować tego jako odniesienie do jakiekolwiek konkretnego typu tramwaju (takie same ujęcie z wagonem "skośnym" wyglądałoby tak samo). Pokazuje też, że tramwaj bez skosów to za mało aby "otchłani" się pozbyćmpConroe pisze:Zły przykład.
Takie "coś" znalazłem na PGK.
http://www.galeriapgk.com/details.php?i ... 2eb0fe874d
http://www.galeriapgk.com/details.php?i ... 2eb0fe874d
I rozwiało kilka moich wątpliwości:
Nie będzie wózków Jacobsa (dlatego pod tym względem wolę EU8N).
Konstrukcja będzie bliźniaczo podobna do 205WrAs (z wiszącym członem środkowym)...
Zauważyłem, iż człon środkowy Bety jest nieco krótszy, dzięki czemu konstrukcja nie "wrasta" w okna, jak w przypadku członu we WrAsie.
http://www.galeriapgk.com/details.php?i ... 2eb0fe874d
http://www.galeriapgk.com/details.php?i ... 2eb0fe874d
I rozwiało kilka moich wątpliwości:
Nie będzie wózków Jacobsa (dlatego pod tym względem wolę EU8N).
Konstrukcja będzie bliźniaczo podobna do 205WrAs (z wiszącym członem środkowym)...
Zauważyłem, iż człon środkowy Bety jest nieco krótszy, dzięki czemu konstrukcja nie "wrasta" w okna, jak w przypadku członu we WrAsie.