Modertrans - Poznań
Tramino Mogłeś widzieć na Moście Dworcowym - ale nie Moderusa Betę. Bo jeśli te wagony obsługują 2-kę - to na pewno nie przejeżdżają przez most Dworcowy, ale przez most Uniwersytecki... Czyli o jeden most za dalekoOPi pisze:A może na moście Dworcowym. Ja jadąc ostatnio do Wawy pociągiem właśnie miałem farta, bo pociąg stoi w Poznaniu 10 minut, patrzę, a tu mostem Dworcowym Tramino jedzie.
Moderus Beta na testach w Łodzi. Nic więcej nie wiem, jest tylko enigmatyczne zdjęcie na PGK: http://galeriapgk.com/galeria/lodz/moderus-beta-w-lodzi
Jak wynika z artykułu:
http://www.rynek-kolejowy.pl/32741/Mode ... _Lodzi.htm
chcą sobie sami wyprodukować.
http://www.rynek-kolejowy.pl/32741/Mode ... _Lodzi.htm
chcą sobie sami wyprodukować.
Przyznam szczerze, że przez chwilę mi taka myśl nawet przeszła - ale po chwili zastanowiłem się, czy MPK rzeczywiście jest przygotowane na to by sobie samemu wyprodukować takie wagony... bo i z czego ? ze starych 805-tek ? No, dobra, ale nawe jeśli skasują jakieś składy by przebudować je na takie trójczłonowce, to i tak może im zabraknąć taboru.
Jedno jest pewne. W Łodzi i okolicach jest sporo linii, na których takie "trójczłonowce" znakomicie by się sprzydały. Przede wszystkim to na liniach podmiejskich aż się prosi o wykorzystanie.
Zresztą nie wiem czemu MPK testuje Moderusa... wszak mają GT8N
Jedno jest pewne. W Łodzi i okolicach jest sporo linii, na których takie "trójczłonowce" znakomicie by się sprzydały. Przede wszystkim to na liniach podmiejskich aż się prosi o wykorzystanie.
Zresztą nie wiem czemu MPK testuje Moderusa... wszak mają GT8N
Akurat koncepcje z połowy lat 90. 805NF czyli tego wagonu z wiszącym środkowym członem powstała w niemieckiej firmie MGB Mittenwalder Geratebau. Jednak MPK Łódź faktycznie jest bardzo ambitne, o czym świadczą zamówienia z innych miast na remont infrastruktury.pmaster pisze:MPK Łódź przecież od dawna marzyło o budowie własnych tramwajów.